Kuinka parantaa mun lauluääntä kotikonstein?

LaulavaTyttö

Mä tykkään laulaa paljon koton omas huonees oman musiikin mukaa... Osaan nuotit ja sanat kokonaa mut mun lauluääni on iha perseestä! Rakastan laulamista ja laulan kokoajan mun huoneessa, mut mun lauluääni ei oo tuntunu muuttuvan kokonaisee vuotee ja tarvin apuu ku allan uskoo et mun ääni ei muutu... Kuulostan omassa päässäni iha hyvält mut ku otan videoo tai jotai ni kuulostan kamalalta. Kaveritki sanoo et en osaa laulaa ja et mun lauluääni on hanurista!!

Ps. En laula edes perheen edes ku vaa lähimpien kavereiden, enkä pysty laulaa missää laulutunneil ku oon vähä ujo ni...

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvausvaan

Omissa korvissa oma ääni kai kuulostaa erilaiselta kuin nauhalla tai toisten korvissa ja se johtuu osin laulutavasta, kun laulaa itselleen, niin jotenkin lähempänä itseään, mikä kai kuulostaa honottavaa muistuttavalta tai epäselvältä. Eli jos laulutapaa vaihtais niin, että se olis muita varten laulettu, niin siihen varmaan radion ja youtuben ammattilaulajat ois paras malli, ja lopullinen tyyli sitten oman tyylin ja noin opitun välimaastosta, mikä nyt tuntuu ja kuulostaa hyvältä. Tai sitten jos ois kuorossa mahdollista käydä, missä laulettais vapaamuotoisesti kivan tyyppistä musiikkia, niin siinä tulis laulettua vähän niin kuin muut vieressä ja samalla kuuntelis sitä, että miltä tää meidän yhteinen laulukäsitys kuulostaa ja miten sillä syntyy kiva soundi.

• UusiNimimerkki123

Oma ääni kuulostaa erilaiselta itselle, koska kuulet äänen osittain siten, kuinka se pääsi sisällä kaikuu. Laulutunnit auttavat eniten, mutta jos haluat käyttää vain kotikonsteja, hanki kotiisi mikki ja laita se stereoihisi kiinni, jotta kuulet äänesi siten, kuin muut sen kuulevat.
      Laulunopettajalle voi myös sanoa olevansa ujo, ja hän ottaa sen sitten huomioon. Itse kikatin laulutunnilla hysteerisenä ensimmäiset 6kk, koska opettajalle laulaminen jännitti niin paljon, mutta se meni kyllä ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4994
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1782
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1646
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1605
    5. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1451
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1448
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1217
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1121
    Aihe