Heippa!
Minua on pitkään vaivannut sellainen juttu, että kaupan hyllyiltä ei löydy hiusväriä, joka olisi sellainen toffeen värinen..eli ei oranssi eikä mikään vaaleanruskeakaan vaan jotain siltä väliltä. Hirveästi on kyllä vaikka mitä kirkkaita oransseja ja punaisia ja myös ruskean sävyjä..
Tiedän kyllä, että kampaajalta löytyy varmasti tällaistakin väriä, mutta mikähän siinä on, ettei kaupassa voisi niitä myös myydä? Itselläni on sellaiset kullanruskeat melko vaaleat hiukset ja en haluaisi hiuksistani liian tummia, mutta en myöskään niin vaaleita, kuin mitä suurin osa kaupan vaaleista väreistä on..
Pitää varmaan mennä kampaajalle, mutta kunhan vain ihmettelin tätä asiaa..
"Toffeen" väristä hiusväriä??
4
7823
Vastaukset
- Tuike
Joo sellanen väri ois mustakin kiva, sori nyt kun en voinut vastata kertomalla mitään olemassa olevaa väriä.
Tiedätkö Madonnan pari vuotta vanhan videon "Substatude for love" (?) jossa ne paparazzit sitä seuraa? No kun en ihan muista oliko ne liian punakat mun makuuni mutta muistaakseni sellaset ihanan toffeentummanvaaleat. Ehkä sitä vielä joskus löytyy purkkivärinä... :) - Tukka
Toffee on värinä sen verran vaikea saada onnistumaan, ettei ole ihme että sitä ei myydä kuluttajille. Tietenkin kannattaa laittaa toiveita uusista väreistä valmistajille vaikka nettisivujen kautta.
- jen
Vaaleisiin hiuksiin kun laittaa,vaikka värinpoiston jalkeen :(Igora color gloss,sävy: 9½-5) saa hairstorelta tilattua,maksaa 9 euroa. Eli tuo on värivaahto. Anna vaikuttaa 20min. Hellävarainen ja pysyy melko kauan. Tuosta purkista riittää ainakin kahteen käsittelyyn pitkiin hiuksiin. Lopputulos ihanan hiekan ja toffeen värinen,ei keltainen.
- löysin!
Cutrinilta SCC 7.74 TOFFEE, 60 ml tuubi.
Tässä sanotaan, että toffee-sävy on lämmin kultahavannan ruskea sävy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745