Eikö muka 40+ nainen enää kelpaa?

mietinpä tätä

Aina välillä kuulee sanottavan että 40v on naiselle sellainen etappi, että sen jälkeen lakkaa miesten kiinnostus.

Olen itse 40 v ja kylläkin varattu, että asia ei sikäli koske itseäni mutta yleisellä tasolla asia kiinnostaa. Jos tulisi ero, onko toivoni fiksuihin miehiin mennyttä?

Miten joku 60-v vapaa mies voisi kuvitella saavansa jonkun nuoren naisen? Jos kerran 40 on jo liian kulunutta kaliiberia? Eivät ne kuuskymppiset miehetkään nyt enää mitään adoniksia ole, jos ei ole sitten moni nainenkaan enää Marilyn.

Tiedän pareja jotka ovat tavanneet siten että nainen on ollut yli nelikymppinen, eli on ns. toisella tai kolmannella kierroksella, yli kuuskymppisetkin menee naimisiin, eikä päälle päin katsoen ainakaan nämä heidän miehet ole mitään toivottomia sovinistisikoja?

Luulisi että jos on timmi nelikymppinen mimmi joka pitää huolta itsestään, se olisi paljonkin kiinnostavampi kuin joku nuori, ja ns. rumempi (sori!) ja jolla ehkä on vieä talouspuolikin retuperällä. Moni keski-ikäistynythän on saanut taloutensakin jo balanssiin, asunnot maksettua ja lapset muuttaneet pesästä, ja on aikaa ja rahaa tehdä kaikkea kivaa ehkä sen uuden puolisoehdokkaan kanssakin?

Onko kellään näkemyksiä asiaan?

28

2522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismia

      Ei se kyse ole iästä vaan ulkonäöstä. Ite olen kohta 50v mies ja ihan kondiksessa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Ei mua ainakaan kiinnosta tippaakaan joku kuluneen ja lässästäneen näköinen eukko joilla yleensä päänuppikin omaksunut sen käsityksen, että on vanha raasku mut jos joku huolis.. joku rahamies mieluiten, jolla voi maksattaa uudet hampaat ym. arkihyötyä.

      • 20+8

        Itse olen samoilla linjoilla. Jos on hyväkuntoinen, hyvän näköinen, itsensä ja taloutensa ja asiansa kondiksessa pitänyt 40-65 v ihminen, luulisi hänenlaistaan seuraa löytyvän?

        Joskus kuulee tuota että 40v naisen parasta ennen -päivä on jo mennyt. No ehkä jonkun parikymppisen bodarin mielestä tosiaan, mutta ei joku poikanen kuulukaan katsoa nelikymppisiä naisia.

        Moni viisvitonen nainen on paremmassa vedossa kuin hänen tyttärensä, vertailkaapa vaikka hääkuvia - morsio on tukeva pullero paksuine käsineen ja mahoineen vaikka ei ole vieä edes perhettä tehty, ja morsion äiti on oikeinkin timmissä vedossa ja simpsakka.

        Ei riitä siis selitykseksi ainakaan geenit :D Kyllä ne geenit löytyvät sieltä Citymarketin ostoskärrystä, sanoisin.


      • trollibensa
        20+8 kirjoitti:

        Itse olen samoilla linjoilla. Jos on hyväkuntoinen, hyvän näköinen, itsensä ja taloutensa ja asiansa kondiksessa pitänyt 40-65 v ihminen, luulisi hänenlaistaan seuraa löytyvän?

        Joskus kuulee tuota että 40v naisen parasta ennen -päivä on jo mennyt. No ehkä jonkun parikymppisen bodarin mielestä tosiaan, mutta ei joku poikanen kuulukaan katsoa nelikymppisiä naisia.

        Moni viisvitonen nainen on paremmassa vedossa kuin hänen tyttärensä, vertailkaapa vaikka hääkuvia - morsio on tukeva pullero paksuine käsineen ja mahoineen vaikka ei ole vieä edes perhettä tehty, ja morsion äiti on oikeinkin timmissä vedossa ja simpsakka.

        Ei riitä siis selitykseksi ainakaan geenit :D Kyllä ne geenit löytyvät sieltä Citymarketin ostoskärrystä, sanoisin.

        "Moni viisvitonen nainen on paremmassa vedossa kuin hänen tyttärensä, vertailkaapa vaikka hääkuvia - morsio on tukeva pullero paksuine käsineen ja mahoineen vaikka ei ole vieä edes perhettä tehty, ja morsion äiti on oikeinkin timmissä vedossa ja simpsakka. "

        Näin se menee, eli pelkästään ikä ei ole kriteeri.

        Myös olemalla lihava voi nainen nollata markkina-arvonsa kepeästi.

        Käytännössä mesten top 10% ikäluokassa 40-50 löytyy laadukasta kumppania alle nelikymppisistä (ja tietysti yli) joten nää on näitä valinta / kohtaamiskysymyksia.


    • elämän valinnat

      Ei se tosiaan ulkonäöstä ole kiinni kun ne kummatkin sukupuolet vanhenee ja sen kun aina ymmärtäisimme puolin ja toisin.

      Mutta kun sen naisen luonne muuttuu iän mukana eli häviää se "tyttömäisyys" eli innokkuus, tarmokkuus ja tekemisen ilo vaan tulee se eräänlainen mummomaisuus.
      Eletään vielä monesti menneessä, vihassa, katkeruudessa ja tulee negatiivisuus.
      Sitten on näitä jotka on olleet pitkässäkin parisuhteessa ja ero on tullut ja lapset sen verran isoja ja nyt on omaa aikaa jo ihan koirankusetukselle (koska siihen tyhjyyteen pitää saada täytettä ja se on joku elikko) niin siihen ei sovi mikään miespuolinen henkilö kun sehän saattaa viedä sen oman ajan.

      Sitten on nämä entiset yh:t jotka ei ole eläneet pahemmin parisuhteessa vaan niissä satunnaisissa suhteissa....ja on eletty vain lasten kautta ja nyt tyhjiö ja kun ei olla oltu siinä oikeassa parisuhteessa niin ei osata edes ottaa toinen aikuinen (mies) huomioon vaan toimitaan itsekkäästi.

      Nyt alkaa nämä 40 naiset kirjoittamaan naamapunaisena että emmehän edes halua sitä perinteistä parisuhdetta ja etenkään saman katon alle menemistä mutta tuohan on vain eräänlainen kaverisuhde lisättynä seksillä eikä aloittajan nimeämä "puolisoehdokas"

      Niin sehän on muuten tosiasia että 40 mieskin on kysyttyä tavaraa joka ei ole alkoholisti ja työllä ei täytä elämäänsä vaan on todellakin elämä tasapainossa ja pystyy tekemään myös niitä valintoja.

      • riku68

        Suosittelen sellaista 40 naista jolla ei ole lapsia. Ei roiku lapsenlapsissa tai heidän puutettaan haikaillen vaan elää omaa elämäänsä, sitä mitä hän on tehnyt koko ikänsä. Toki "lapsellisissakin" naisissa on näitä, pieni määrä, mutta on. Eli lapset on tehty ja kasvatettu ja niihin suhtaudutaan ihan okei sen jälkeen mutta ei eletä koko elämäänsä heidän kauttaan, ja joka ainoaa oikkua noudateta ja lyödä omia suunnitelmia romukoppaan kun joku 25 aikuinen tytär pyytää tuomaan, hakemaan, maksamaan, tekemään, viemään, tai kuljettamaan sitä, tätä ja tuota. Siinä jää mies sivuun. Ei kiitos.

        Moni 40 mies on taas eksän pellolle potkima, alkoholisoitunut ressukka joka kaipaa eksäänsä ja tuhonnut omaisuutensa jo ajat sitten eksän porskuttaessa lasten kanssa.

        Avointa seksipanosuhdetta vanhalla iällä en käsitä, nuorilla okei heilua tuolla pitkin milloin kenenkin kanssa, mutta ei keski-ikäisillä siten että liikutaan milloin kenenkin mieihen tai naisen rotjakkeen kanssa, kyllä siinä jälkikasvu häpeää kun mummo tai vaari vähän toteuttaa itseään eikä halua sitoutua vaan *** pitkin kyliä.


      • 11ja12
        riku68 kirjoitti:

        Suosittelen sellaista 40 naista jolla ei ole lapsia. Ei roiku lapsenlapsissa tai heidän puutettaan haikaillen vaan elää omaa elämäänsä, sitä mitä hän on tehnyt koko ikänsä. Toki "lapsellisissakin" naisissa on näitä, pieni määrä, mutta on. Eli lapset on tehty ja kasvatettu ja niihin suhtaudutaan ihan okei sen jälkeen mutta ei eletä koko elämäänsä heidän kauttaan, ja joka ainoaa oikkua noudateta ja lyödä omia suunnitelmia romukoppaan kun joku 25 aikuinen tytär pyytää tuomaan, hakemaan, maksamaan, tekemään, viemään, tai kuljettamaan sitä, tätä ja tuota. Siinä jää mies sivuun. Ei kiitos.

        Moni 40 mies on taas eksän pellolle potkima, alkoholisoitunut ressukka joka kaipaa eksäänsä ja tuhonnut omaisuutensa jo ajat sitten eksän porskuttaessa lasten kanssa.

        Avointa seksipanosuhdetta vanhalla iällä en käsitä, nuorilla okei heilua tuolla pitkin milloin kenenkin kanssa, mutta ei keski-ikäisillä siten että liikutaan milloin kenenkin mieihen tai naisen rotjakkeen kanssa, kyllä siinä jälkikasvu häpeää kun mummo tai vaari vähän toteuttaa itseään eikä halua sitoutua vaan *** pitkin kyliä.

        Olen juuri riku68 mainitsema nainen ei nainen, jolla ei koskaan ole ollut lapsia, mutta kylläkin pari pitää suhdetta takana :)


        Itselläni on vastavuoroisesti käynyt niin, että miehet 45-55 välillä, joilla on näitä tyttäriä, siis joko teinejä tai aikuisia, niin nämä tyttäret pyörittää isiään!

        Olen hiukan ruvennut katsastamaan miestä, jos kuulen hänellä olevan tyttäriä. Tiedän, kuulostaa tyhmältä, mut näin se vaan on.


      • grizze
        11ja12 kirjoitti:

        Olen juuri riku68 mainitsema nainen ei nainen, jolla ei koskaan ole ollut lapsia, mutta kylläkin pari pitää suhdetta takana :)


        Itselläni on vastavuoroisesti käynyt niin, että miehet 45-55 välillä, joilla on näitä tyttäriä, siis joko teinejä tai aikuisia, niin nämä tyttäret pyörittää isiään!

        Olen hiukan ruvennut katsastamaan miestä, jos kuulen hänellä olevan tyttäriä. Tiedän, kuulostaa tyhmältä, mut näin se vaan on.

        Ja moni 45 pellolle potkaistu perheenisä yrittää lapsilleen hyvittää aiempia sikailujaan hamaan loppuun asti. Siihen ei muuten sitten kannata mitään uutta vakavaa naissuhdetta ottaa, jos ei pysty enää ottamaan uutta aikuista huomioon vaan antaa lastensa pompottaa, ohi uuden kumppanin kanssa tehtyjen suunnitelmien.

        jos on niin huono omatunto lasten suhteen, kun on tulut mokailtua avioliiton viime vuodet, en sitten tiedä mikä olisi paras, onko se jo myöhäistä?


    • Onnstnt

      Ketkä ei ole nelikymppistä kokeilleet, eivät voi tietää.. ;-)

      Tapasin oman kumppanini kun olimme molemmat noin 45. Yhteys löytyi S24-palstan kautta ja tutustuimme ihan vain kirjoitellen parin viikon ajan. Viestejä kulki yhdestä viiteen päivässä ja ajatus tuntui luistavan molemmilla aika samaan tahtiin. Alettiin sitten ensitreffejä sopimaan ja tässä vaiheessa vasta tuli edes mieleen minkä näköinen tämä ihminen mahtaa olla. Vaihdoimme kuvat, ettemme mene väärän ihmisen kanssa kaffelle. Ja tavattiin. Tästä parin tunnin kahvihetkestä jäi sellainen haluan-tutustua-lisää -fiilis ja sitä on jatkunut nyt vuosia.

      Aikuinen ihminen tietää, että pitkäaikainen suhde vaatii paljon muuta kuin kivan ulkonäön. Kuinka nopeasti voit olla varma siitä, että toinen on mitä näyttää? Kuinka saat selville ilman tapaamista sopivatko läheisyyden määrä ja tavat yhteen? Mistä tiedät ettei arjessa tule heti esiin jotain, jota et vain voi toisessa sietää? Nämä ovat niitä tärkeitä asioita, ulkoisesti ihminen on mitä on...

      Yleensä parasta 40 naisessa on itsetuntemus. Hän tietää mitä tahtoo, ja miten sen saa. ;-)

      • hvhvvhuhkkhkh

        hyvä että ole ruvennut tavaraa saamaan vanhemmalla iällä lopultakin. Älä anna sen kuitenkaan vääristää ajetteluasi.


      • Onnstnt
        hvhvvhuhkkhkh kirjoitti:

        hyvä että ole ruvennut tavaraa saamaan vanhemmalla iällä lopultakin. Älä anna sen kuitenkaan vääristää ajetteluasi.

        Noh. Minä sentään saan. Edelleen.

        Näin selvästi ei ole kaikkien laita. ;-)


    • realismia

      Ulkonäkö ei tosiaan ole kaikki kaikessa mutta mielestäni se heijastaa aika paljon millainen ihminen siinä on ja millainen elämankatsomus. Sellanen homssunen mummo, tukka hoitamatta ja naama sen näkönen kuin olis luutun virkaa sillä hoidettu niin eip viisi montaa metriä lähemmäs mennä sellasta. Ihan livenä nähny näitä 30 raaskuja, ihan ku ois kaasu pohjassa ajettu edellinen 10 vuotta ja sellanenko pitäs vielä huolia..

      Toisaalta olen myös nähnyt 50v neitoja joita voisin heti pökkästä.. sen verta himottavia ilmestyksiä enkä nyt tarkoita mitään feikkiehostetta. Yleensä vaan nämä 50v kaunottaret ovat varattuja.. kumma kyllä.

    • matupatu

      Oon itse 42-v nuorekas mies. Tunnen paljonkin 20-30v naisia, joista osa on ollut kiinnostuneista minusta, mutta valitsin itseäni 4 vuotta vanhemman naisen. Varreltaan on tosin kuin nuori nainen, mutta luonteiden yhteensopivuus ratkaisi eniten. Puolitoista vuotta ollaan kuljettu yhdessä, eikä kummallakaan ole mikään kiire mihinkään. Seksikin on monin verroin parempaa kuin nuorempien kanssa.
      Kyllä 40 naiset ovat edelleen haluttuja. Sekin on paljolti asennekysymys.

      • trollibensa

        Ovathan ne.

        Osalla miehistä evoluution saattelema seksuaalinen kiinnostus kohdistuu lisääntymiskyvyltään parhaassa iässä oleviin yksilöihin. Meille myös tuo seksuaalisuus saattaa olla niin ratkaisevaa että suhde ilman loistavaa seksiä ei oikein tule kyseeseen.

        Kun siis seksuaalinen valmius syntyy visuaalisista elementeistä ja seksi on tärkeää, niin silloin Anne Kukkohovin sanoin nainen "jolla vatsa ja pylly ovat vaihtaneet paikkaa", ei ole ykkösprioriteettina varsikin kun mahdolisuuksia vetreämpiin yksilöihin on.

        Näin siis kärjistäen ja yleistäen.

        Fyysinen olemus on toki ensisijaisesti yksilöllistä ja toissijaisesti iästä riippuvaa jos puhutaan ikäryhmästä 25 - 45v


      • nainen vm 1972
        trollibensa kirjoitti:

        Ovathan ne.

        Osalla miehistä evoluution saattelema seksuaalinen kiinnostus kohdistuu lisääntymiskyvyltään parhaassa iässä oleviin yksilöihin. Meille myös tuo seksuaalisuus saattaa olla niin ratkaisevaa että suhde ilman loistavaa seksiä ei oikein tule kyseeseen.

        Kun siis seksuaalinen valmius syntyy visuaalisista elementeistä ja seksi on tärkeää, niin silloin Anne Kukkohovin sanoin nainen "jolla vatsa ja pylly ovat vaihtaneet paikkaa", ei ole ykkösprioriteettina varsikin kun mahdolisuuksia vetreämpiin yksilöihin on.

        Näin siis kärjistäen ja yleistäen.

        Fyysinen olemus on toki ensisijaisesti yksilöllistä ja toissijaisesti iästä riippuvaa jos puhutaan ikäryhmästä 25 - 45v

        Se ei kai ole mikään ihme että ihminen ikään ja sukupuoleen katsomatta haluaa laadukkaan, hyvän näköisen, terveen ja fiksun ja taloutensa kasassa pitäneen kumppanin :)

        Kuka nyt rumaa lihavaa tyhmää sairasta haluaa, näin rumasti ja kärjistäen sanoen.

        Nimittäin on siinä 45 plus ikäluokassa ne monet miehetkin melkoisia pakkauksia, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Rahat on juotu, ex potkaissut pellolle ajat sitten ja sitten jannu haikailee joidenkin parikymppisten tissiblondien perään :)

        Eli suo siellä, vetelä täällä...


      • puurot ja vellit
        nainen vm 1972 kirjoitti:

        Se ei kai ole mikään ihme että ihminen ikään ja sukupuoleen katsomatta haluaa laadukkaan, hyvän näköisen, terveen ja fiksun ja taloutensa kasassa pitäneen kumppanin :)

        Kuka nyt rumaa lihavaa tyhmää sairasta haluaa, näin rumasti ja kärjistäen sanoen.

        Nimittäin on siinä 45 plus ikäluokassa ne monet miehetkin melkoisia pakkauksia, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Rahat on juotu, ex potkaissut pellolle ajat sitten ja sitten jannu haikailee joidenkin parikymppisten tissiblondien perään :)

        Eli suo siellä, vetelä täällä...

        Meniköhän tässä nyt jotain sekaisin?

        Jos molemmat ovat 45 tai yli, aika harvoin enää kiinnitetään kauheasti huomiota lasten saamisen mahdollisuuksiin. Siinä vaiheessa lapsiluku pitäisi ainakin olla jo täysi.

        Muut ominaisuudet sen sijaan voivat vielä jopa kehittyä. Aika monilla on jo omaa ajattelukykyä ja vakiintuneet omat tekemiset. Jos ne sopivat yhteen, ennuste on kohtalaisen hyvä. Jos eivät sovi, kannattaa jatkaa etsimistä.

        Ulkonäkö tulee sitten ihan viimeisenä. Käytetty on käytetty...


      • Etkö_oikeen_tajua
        nainen vm 1972 kirjoitti:

        Se ei kai ole mikään ihme että ihminen ikään ja sukupuoleen katsomatta haluaa laadukkaan, hyvän näköisen, terveen ja fiksun ja taloutensa kasassa pitäneen kumppanin :)

        Kuka nyt rumaa lihavaa tyhmää sairasta haluaa, näin rumasti ja kärjistäen sanoen.

        Nimittäin on siinä 45 plus ikäluokassa ne monet miehetkin melkoisia pakkauksia, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Rahat on juotu, ex potkaissut pellolle ajat sitten ja sitten jannu haikailee joidenkin parikymppisten tissiblondien perään :)

        Eli suo siellä, vetelä täällä...

        Täyty taas tulla naukumaan. Hei tää keskustelu on naisista. Miks et avannu omaa keskustelua??


    • NormiMiesh

      Ei kelpaa, eikä varakas 30 v mieskään. Mutta mitä väliä, joku tulee vastaan jos tulee ja jos ei tule, niin ei tule. Turha asiasta on tehdä mitän itseisarvoa.

      • promille

        Minä olen visinkin ääritapaus 53 ja muutama nuori huolena ja vielä mies.Kaikki taidot jäljellä eikä viinakaan maistu liikuntaakin tulee harrastettua. Marinoita kuuntelee,voiko tällainen enää edes teoriassa löytää ketäään. Tuntuu kaikilla olevan takana raha ja hsuskanpito.


      • jep jep
        promille kirjoitti:

        Minä olen visinkin ääritapaus 53 ja muutama nuori huolena ja vielä mies.Kaikki taidot jäljellä eikä viinakaan maistu liikuntaakin tulee harrastettua. Marinoita kuuntelee,voiko tällainen enää edes teoriassa löytää ketäään. Tuntuu kaikilla olevan takana raha ja hsuskanpito.

        Tokihan tuosta huomaa, ettei viina maistu.

        Jos sulla on jo muutama nuori huolena ja vielä mies, mitäs täällä roikut. Sullahan on jo kaikkea...


    • bokotti-

      Kyllä kelpaa minulle, kun on naisellisen nätti, leveät lanteet, pitkät hiuksetkin saa olla, mutta mieluummin alkoton ja ei tatuointeja, 155-175cm, varattu tai ei, kunhan ei sitten kertoile edes parhaalle kaverilleenkaan

    • Kelpaa

      Nyt vanhempana, 45, on tullut oltua erilaisissa suhteissa suurin osa elämästä. Parhaita ovat olleet 40-50 vuotiaat naiset. Seksi on ollut parasta ja keskusteluyhteys myös upeaa. Saisinpa jonkun pysyvästi kun edellisen menetin nuoremmalle miehelle.

    • kukakelpaajaei

      Minä olen 40 yleisimmin seuraani hakee 22-29v bodarimiehet. Usein syynä se että heidän ikäisensä on niin rupsahtaneen näköisiä kropaltaan ja olemukseltaan, jotain siideripissiksiä ja valaita että ei niitä kukaan halua. Itsestään huolta pitänyt Milf käy oikein hyvin ja tietysti en tupakoi, en käytä erityisemmin alkoholia ja muutenkin olen säilynyt enkä tätiytynyt. Niin ja nuoret samanikäiset naiset myös on rohkeita ehdottelemaan.

    • rupune

      Kyllä 40 on paras. tiedän sen kokemuksesta. tosin olen itse 50, joten eipä mielipiteelläni väliä. Syystä tai toisesta sukupolvemme on oppinut liikkumaan, erilailla kun nuoremmat. Siksi varmaan myös keho on yleinsä kunnossa. Itselläkin kroppa hyvä ja moni 30v joutuu häpeämään. Naama on kyllä mennyttä.

    • ihmettelevänainen

      Mites kun tällainen 29-vuotiaskaan ei kelpaa kenellekään? Täytän kohta 30 joten vanhenen ja rupsahdan kovaa vauhtia. Naimisissa en ole ollut, lapsia ei ole, seurustellutkin vain yhden kerran. En käytä alkoa, enkä tupakoi. Ja silti en ole löytänyt miestä, koska en ole timmissä kunnossa niin kuin ilmeisesti pitäis olla, kun sitä täällä toitotetaan joka viestissä. Kukaan ei siis kelppuuta minua, koska minulla on ylipainoa? Siitäkö se on kaikki kiinni? Että ainut mikä merkitsee on timmi kroppa?

      • Naistakaipaava

        Miehenä minua kiinnostaa naisessa hymy, nauru, perse ja lantio. Kauniit kasvonpiirteet ja pitkät hiukaset ovat plussaa, pieni pyöreys ei haittaa lainkaan.

        XL-koko on valitettavasti aina turn-off - toki heistäkin pitäviä löytyy.

        Tiivistettynä, jos nainen osaa nauraa (myös itselleen) on hyväperseinen (koko ei ole välttämättä määräävä kriteeri, vaan muoto) ja jos naisella on päässä muutakin kuin mohikaanikampaus ja lävistyksiä, naamataululla sinänsä ei ole merkitystä.

        Ruumiinrakenne voi olla mitä tahansa poislukien mainittu XL -koko ja toisessa ääripäässä perseetön langanlaihuus.

        Tämä on siis minun mielipiteeni, pidän naisellisista naisista, en teinipoikaa muistuttavista muodottomista tikuista enkä tuolilta valuvista punkeroista.

        Kiitos ja oli rumasti sanottu mutta tämä on vain minun mielipiteeni, jokaisella on omansa :).


    • assessa

      se on vähän kuin auton hankkiminen mulle kelpaa nykyään kun yksin asustelen niin pienempikin auto eli ei xl kokoa
      saisi olla yhdeltä omistajalta, vähän ajettu vaikka entinen invalidin auto, joka on siis hyvin pidetty
      puskurit tirtty kunnossa ja imusarjassa alipainetta, myös pakoputkea voisi joskus rassata astalolla

    • Raikas_hetero

      40 nainen kelpaa toki, mutta 45 alkaa yleisesti olemaan ulkonäöllisesti sitä tasoa, että ns. automaattista kiinnostusta ei nouse. Sama pätenee varmasti miehiinkin. Otsarypyt, silmärypyt, rypyt yleensä, lyhyt tukka ja (anteeksi jo etukäteen), mummolasit silmillä.. Ei. En edes tiedä tarkasti mikä, mutta jotenkin kaikki joka vähän viittaa vanhenemiseen, ei herätä seksuaalista kiinnostusta, ei ehkä sitten haluakaan.

      Mitä enemmän yli 40v. nainen on, sitä nuorekkaampi pitäisi olla. Jokainen voi ottaa listauksen 40-50 -vuotiaista naisista, jotka ovat laittaneet kuvansa esille (mikä itsessään on kannatettavaa). Rupsahtaminen on valitettava biologinen totuus meillä kaikilla. Ei sekään auta, että joka vuosi tulee ns. uutta vuosikertaa tarjolle, parikymppisiä upeine vartaloineen jne muistuttamaan, mitä ei enää ikinä saa (ja todella harvoin itse parikymppisenä sai).

      Jos yhteys löytyy, hyvä. Mutta alkup. viestiketjun aloittaja tarkoitti varmasti yleisellä tasolla, jolla yksilökohtaiset preferenssit eivät vielä merkitse, vaan yleiset esim. juuri ikä 40 . Mutta hyviäkin uutisia on, tässä vaiheessa lapset ovat useimmilla jo tehtyinä ja elämä muutenkin vakiintunutta. Vaikka parisuhdetta ei ole, ja ei ehkä tulekaan, ollaan onnellisia edes terveydestä!

    • Panomiesx

      Moi,

      Olen 26vuotias, suomalainen japidän itsestäni hyvää huolta. Etsitkö nuorekasta miesseuraa ja huomiota?Tässä on vastaus huutoosi! Hyvällä varustuksella, komea, lihaksikas ja herrasmiesmainen kundi. Strategiset mitat ovat 182/92. Olen hyvä kuuntelija, huumorintajuinen ja hyvä keskustelija. Jos tarvitset seuraa ilman seksiäkin, onnistuu. Avoin kaikille ehdotuksille. Toimin etelä-suomessa. Hinnat neuvoteltavissa.

      Ole yhteydessä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe