oon kymmenen vuotta asunut stadissa ja saanut paljon paljon ihailua osakseni. ei mitään törkeää, kunnes tajusin.
mulla on siis ympäri mestoja miehiä, jotka vaan tuijottaa ja kiehnää vuodesta toiseen ihan kiimassa ja lääpällään. en oo ikinä tajunnut oikein et mitä ne vammaset tahtoo musta, paitsi sitä yhtä. kun ei treffeille pyydä kukaan!
olin ihan raivona jo, kun aattelin, etten varmaan kelpaa niille seuraksi julkisille paikoille, enkä yhtään tajunnut miksi, koska olen hyvännäkönen nainen ja makeesti puettu, en tyrkky.
sit tuli, kun salama kirkkaalta taivaalta!!! ne tolvanat oottaa vuoroaan!!!! eli ne kelaa, et kun en tyrkytä, mulla on jo joku kierroksissa sillä hetkellä, mut entä jos myöhemmin kenties...kun oikein hyvä tuuri iskeee..
kun täälähän siis kaikki panee kaikkien kanssa.
HEI KUNDIT!!! ARVATKAA IRTOOKO!
stadin kundit
HALOO VAMMASET
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978