Mitä voisin tehä kun tyttöystäväni juo ja en saa häntä lopettamaan millään ja pelkään että jotain sattuu kun kaukosuhteessa ollaan ja en voi vaikuttaa siihen mitä tapahtuu. Onko ideoita miten saisin hänet lopettamaan
Tyttöystävä juo
3
262
Vastaukset
- 1975
juttele rauhassa hänen kanssa ja kerro ajatuksesi ja että olet huolisassi siitä kun hän juo. ja jos ei auta niin anna hänelle 2 vaihtoehtoa joko hän lopettaa juomisen tai sitten hän menettää sinua.
- Huolestunut poikaystävä
Olen koleillut jo ensimmäistä eikä se vaikuta toimivan mutten myöskään halua jättää häntä sen takia
- ....
Huolestunut poikaystävä kirjoitti:
Olen koleillut jo ensimmäistä eikä se vaikuta toimivan mutten myöskään halua jättää häntä sen takia
Valitettavasti suominaiset usein juo paljon ja monta kertaa viikossa. Katselin tuota örvellystä 20 vuotta, mutta nyt saa riittää. Riitoja riitti, kun toinen on vähän väliä kännissä tai krapulassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158