on pelkkä astinlauta sellaisen laittomuuden harjoittamiselle, minkä estämiseksi systeemin tulisi olla rakennettu.
- Työsuojelupäälliköiksi valitaan pelkkiä perseennuolijoita ja työsuojeluvaltuutetuiksi arkoja hissukoita. Kaikesta todellisesta vaietaan ja hyssytellään, ettei niistä koituisi kuluja työnantajalle. Homman todellinen juoni on ongelmien piilotteleminen ja valehtelu ylöspäin
Työsuojelutoiminta...
3
181
Vastaukset
- saman kokenut
Edellä olevan lisäksi luottamusmiehiksi valitaan ylimmän johdon nuoleskelijoita, koska siltä paikalta pääsee nuoleskelemalla ponnahtamaan itse ylimpään johtoon.
Onneksi on poikkeuksiakin. - ryssrass
Silloin kun vaalit lähestyy niin nämä pomojen peennuolija työsuojeluehdokkaat käyvät mielinkieli kamppanjaansa.Toivottavasti lukevat nämä terveiset.
- nähnyt
Siinä vaiheessa, kun jotakin on tapahtunut niin vastuunkantajia ei löydy mistään. Joudut kärsimään itse nahoissasi. Pahimmassa tapauksessa sinulle tullaan sanomaan, että sinun itsesi olisi tullut huomata epäkohta. Paska valuu alaspäin.
- Nämä työsuojelupellet saavat vieläpä kunniamerkin rintaan itsenäisyyspäivänä. En tajua ansioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713- 701303
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2051289- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63981
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16853- 42837