"Vaasalainen yökerho ei päästänyt sisään tummaihoisia asiakkaita, uutisoi Vasabladet.
Kolme Vaasassa opiskelevaa afrikkalaismiestä kertoo lehden haastattelussa, että yökerho Royal Night eväsi heiltä sisäänpääsyn ihonvärin takia. Perusteluksi järjestyksenvalvoja oli sanonut yökerhossa viikkoa aiemmin olleen tappelun, jossa oli ollut mukana tummaihoisia.
Vasabladetin mukaan yökerhon johto kiistää, että ravintola valitsisi asiakkaansa ihonvärin perusteella.
-Olen kieltänyt etnisen erottelun. Huonosti käyttäytyviltä asiakkailta voidaan evätä sisäänpääsy, mutta etninen tausta ei ole pätevä syy sisäänpääsyn epäämiseen, ravintolapäällikkö Linus Nyholm toteaa lehdelle.
"
Neekerit eivät päässeet yökerhoon
11
665
Vastaukset
- narahdus kävi
Lady Moon ja Milliklubi teki saman (dokumentti), mutta onkin niin tyhmiä paikkoja, etten ollenkaan ihmettele.
- nemus
Jeeeeee, en sano muuta.
- Päärynä
Hyvä! Ei lisää Amarilloja!
- ----------
hahahahahahahaaa niinkun suomijuntit eivät tappelisi ym häiriökäyttäytymistä
- mitä vielä
Onhan vajakkimummolla taas hauskaa.
- valkko
mitä vielä kirjoitti:
Onhan vajakkimummolla taas hauskaa.
Aloitus ihan päivän hauskin, voi voi pojat jäivät pihalle, eheeeeeeh.
- carppe
valkko kirjoitti:
Aloitus ihan päivän hauskin, voi voi pojat jäivät pihalle, eheeeeeeh.
Minun baarissani sanotaan yleensä kohteliaasti, että täyttä on valitettavasti.
- Anonyymi
jes oikein eikä niiden tarvii päästä mihinkään et nekurut pois suomesta kokonaan
- Anonyymi
Aikansa kun härnäätte.
- Anonyymi
No siltikin perustu syy ihan mihin tahansa ravintolallakin on oikeus valita asiakkaansa et turha ruikuttaa asiakas on harvoin oikeassa miksi olisi muuten asiakas eikä yrittäjä itse
- Anonyymi
Hyvä helvetin hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741