Miksi miehet ette käytä nahkahousuja?

-Carita-

Niin miksi ette miehet pukeudu nahkahousuihin? Esim. sellaiset mustat nappanahkaiset jonkun kivan neuleen kanssa olisi tyylikkäät ja hyvännäköiset.. Monen naisen silmää miellyttää nimittäin hyväkroppainen mies nahkahousuissa. Olisi oikea silmän ilo mitä ole jutellut tästä asiasta monen naisen kanssa.

Missä oikein piileskelette nahkahousumiehet kun teitä ei näy missään?

155

11557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mikä on?

        Oikein miehekkäältä näyttää. Hyväkuntoisia miehiähän tuossa kuvassa on!

        Ehkäpä suomalaiset miehet eivät koe olevansa tarpeeksi miehekkäitä että voisivat pukeutua noin?


    • farkkunhakis

      on mulla sellaiset. Joo vois käyttää useammin kaupungilla.
      Olen kyllä aika perinteinen muuten. Eipä naisillakaan hirveän paljoaa näytä olevan nahkahousuja ainakaa lounaiskolkassa.

      Riemullista Joulua teille kaikille

      • nahkismies

        noi farkkumalliset sopii miehille. Naiset vois kehottaa enempi käyttää. Kyllä niitä ilmestyy katukuvaan sitten.


      • No_johan_nyt_jotakin

        Pitääkö naisten vaatia miestä pukemaan tiettyjä vaatteita. Eikö miehet itse osaa valita asujaan?


    • ei vaan ole

      Koska miehille ei tehdä niitä! Tai ainakaan en ole Suomesta löytänyt jos ei motoristeille tarkoitettuja ajoasuja (jotka ei sovi arkikäyttöön) lasketa mukaan. Ja naisten mallit ei usein sovi hyvin kun itsellä on niin kapea lantio.

      Ja toinen on hinta. En viitsisi kyllä mistään housuista maksaa lähes 1000 euroa. Vähän liikaa. Mutta muuten kyllä olisivat ihan tyylikkäät. Käytän itse kyllä vahapintaisia farkkuja jotka näyttävät jonkin verran nahkaisilta.

    • etu- vai takapuolta
    • lederhose

      Ei nuo ole mitkään nahkahousut ne on chapsit :D

    • Jammes

      Nahkahousut ovat hiiskatin epämiellyttävät käyttää.

      • Prvukm50Hki

        Et vissiin ole kokeillu😏???


    • qesasasas
    • kyl muuten

      Siksi, että jos nahkahousut ovat väljät, ne ovat typerän näköiset - ja jos tiukat, niin ne puristavat munista kun istuu.

      • sattuuko

        Eikai ne nyt kovaa purista??


    • Talvi nahkahousuissa

      Vakavasti puhuen.
      http://shop.held.de/de/manner/bekleidung/lederbekleidung/jeans/cooper.html

      Aivan erinomaiset housut arkikäyttöön ehkä kaikkein lämpimintä vuodenaikaa lukuunottamatta! Lujaa nahkaa, mutta mochetto (puolimokka) materiaalina ei kiiltele liikaa eikä natise, joten näissä housuissa voi istua vaikka joulukirkossa puisella penkillä. Missään tapauksessa housut eivät jätä keinotekoisuuden vaikutelmaa, vaan vakuuttavat aitoudellaan.

      Housu on suunniteltu myös moottoripyöräilyyn, mutta se ei varsinaisesti näy päälle. Etukappaleessa ei ole poikittaista saumaa, joten polven kohdaltakin nahka taipuu siististi ilman että ommel pyrkisi näkyviin.

      Uumanauhan sisäpinta on tekstiiliä, millä on huomattava mukavuusvaikutus. Lantiolle vuorikankaaseen on ommeltu kätevät reilunkokoiset lenkit, joista housut voi ripustaa tuultumaan.

      Kuten kunnon nahkahousut aina, tämäkin malli myydään ylipitkänä, ja mittaan katkaisu on käyttäjän vastuulla. Suosittelen ammattitaitoista nahkaompelijaa arvioimaan lyhennyksen määrän, ettei lahkeesta tule leikattua liikaa! Nahka saattaa yllättää käytössä, kun lahjepituutta "häviää" materiaalin poimuttuessa ajan myötä.

      Jopa lahkeen leveys on mitoitettu niin fiksusti, että vaihtelun vuoksi sen voi jättää maihinnousukengän varren päälle tai sisäpuolelle, eikä kumpikaan tunnu epämukavalta.

      • kyl muuten

        Kivan näköiset, mutta puristaako nuo munista?


      • Talvi nahk... jne.
        kyl muuten kirjoitti:

        Kivan näköiset, mutta puristaako nuo munista?

        En ole erityisesti joutunut ajattelemaan muniani, joten vastaus lienee kieltävä.

        Tärkeintä tietysti vaatteen valinnassa on, että hankkii sopivan koon! Siksi en tykkää nettiasioinnista, vaan menen oikeaan myymälään... mutta se on jo toinen juttu.


      • kyl muuten
        Talvi nahk... jne. kirjoitti:

        En ole erityisesti joutunut ajattelemaan muniani, joten vastaus lienee kieltävä.

        Tärkeintä tietysti vaatteen valinnassa on, että hankkii sopivan koon! Siksi en tykkää nettiasioinnista, vaan menen oikeaan myymälään... mutta se on jo toinen juttu.

        Myymälässä on paras kyllä vaateostokset hoitaa. Ja hyvä jos ei purista sieltä. Mutta saisi silti istuvat olla siitäkin kohtaa.


    • leatherfun

      Minulla on ehkä 15 paria nahkahousuja,eri malleja ja värejä osa naisten malleja, mutta kapeita lantiosta.
      Pidän housuja säännöllisesti kotona kelin mukaan vaihdellen. Jopa tallissa remonttihommissa on omat nyörinahkahousut. Ehdottomasti parhaat housut, kunhan on sopiva koko niin tosi mukavat.
      Toisinaan käyn myös kylällä nahkat jalassa enkä ole kummeksuvia katseita saanut.

      • asiaa harkitseva

        Onko sulla kaikki 15 paria olleet onnistuneita hankintoja? Ettei noita mainittuja "puristaa munista" tai "munista liian lökät"?


      • leatherfun
        asiaa harkitseva kirjoitti:

        Onko sulla kaikki 15 paria olleet onnistuneita hankintoja? Ettei noita mainittuja "puristaa munista" tai "munista liian lökät"?

        Ihan jees sopivuus. Sellainen mukavasti takapuolen mukaan mitoitettu on myös edestä sopiva. Vyötäröä saa hieman vyöllä korjattua. Ehkä vyötärö-haaramitta on syytä olla lyhyt, silloin ei jää sitä roikkuvaa pussia ja istuvuus kärsii. Kokeilemalla tietty löytää parhaat. On totta että muutamia huteja on tullut ostettua, mutta osaan myös muokata vaatteita joten olen hieman korjaillut ostoksia ja jos kovin on löysät ja ehkä venyneet eli siis käytetyt, kannattaa ihan rohkeasti pestä housut kädenlämpöisessä tai vähän viileämmässä vedessä marseillesaippuan kanssa ja kuivattaa viileässä laakakuivauksena niin venymät yleensä korjaantuu jonkinverran.
        Ei muuta kuin ostoksille!


      • nappanen

        Nahkahousut on parhaat housut. Olen 31-v mies ja pidän usein mustia nahkafarkkuja. Usein on myös samalla nahkatakki. Kaikista parasta tyyliä sekä miehille että naisille. Mikään ei ole näyttävämpää.
        Suomalaiset ovat liian arkoja pukeutuakseen nahkahousuihin, siksi niitä ei näe SUOMEN katukuvassa. Vain itsevarmana ja rohkea ihminen pukeutuu nahkahousuihin. Toivon että katukuvassa näkyisin paljon enemmän nahkahousuja. Itse ilahdutan naisia pukeutumalla nahkahousuihin =)


    • nahkahousut

      Kun miehillä on nahkahousut,mutta kun on tullut miehille sellainen homokaappifopia,kun nahat jalassa on joku olento,nahkatakki yes,mistä ostit makee. Tää ei kuulu jotenkin miedän kulttuuriin,arkkuharmaapuku,naisille musta,mutta kun naisilla on nahat jalassa,alko niiltäkin jotka äsken sano miehiä homoiksi kuola valua.
      Ne menee nettiin ja tilaa itelleen nahkapökät,ja on kaapissa,kun tulevat ulos.
      Mulla nahkah.farkut, ei ole kukaan tullut hakkaan,se on omasta nupista kiinni,ei ne farkutkaan kaikkia miellytä,nahkafarkut,villatakki,syksyn muotia miehillä.

    • katasaki

      Nahkahousut on homppelihousut, ainoastaan nahkainen mp-ajoasu kuuluu normaalin miehen päälle.

      • überhetsku

        Höpö höpö, heterot vaan käyttää sukkahousuja nahkahousujen alla. Näin nahkikset eivät ole nihkeät tönköt, kun sukkikset liukuvat ihanasti nahkisten alla.

        Muistakaa ihanan ohuet sukkikset!


    • hyvä asu
    • Täällä...

      Vaikka Oulussa... :) :)

    • nimppumerkki

      Miehet, jotka ei ole julkkiksia niin leimataan homoksi, jos pitää nahkahousuja. Jotkut naiset ei myöskään pidä siitä, jos mies pukeutuu liian seksikkäästi.

    • Leatherboyyy

      Suomessa ei pidetä paljoa nahkahousuja, koska nahkahousut ovat näyttävät ja upeat housut. Suomalaiset sen sijaan ovat ujoja, estoisia ja arkoja eivätkä vaan uskalla. Nahkahousut ovat parhaat ja näyttävimmät housut. Tosi sexyimmätkin -naisella ja miehellä. Pidän niitä säännöllisesti viikottain enkä luovu niistä koskaan. Ken pukeutuu nahkahousuihin on edelläkävijä, rohkea yksilö ja erottuu rahvaasta. 95 % suomalaisista on massajuntteja ja massajuppeja jotka vaan eivät uskalla poiketa ahdistavasta laumatyylistään. Se on todella sääli ja kurja juttu, sillä moni haluaisi pukeutua näyttävämmin, mutta alistuu massatyyliin...

      • erilaisuutta

        Suomalaiset eivät muutenkaan vaikuta uskaltavan pukeutua massasta erottuvasti. Vaikuttaa tosin olevan jokin kansallinen ominaisuus jota vain harvat uskaltavat rikkoa. Omasta mielestäni tässä tilanteessa erottuvasti pukeutuminen, vaikka se sitten johtaisikin paheksuntaan, on kannattavaa. Vähän kapinointia harmautta vastaan!


    • Leeeeder

      Muistaakseni nahkafoorumi.com -sivustolta (friikkien kokoontumispaikka!) luin, että nahka on aivan liian hieno materiaali jätettäväksi vain homojen haltuun. Osuvasti sanottu!

    • Jormaz

      Ne hiostaa kun on sukkahousut alla

      • ihmetyttäää

        kuka mies pitää sukkahousuja?


      • Gluko

        No minä ainakin pidän. Mitäs ihmeellistä siinä on?


    • Leeeeder

      Ei palele eikä hiosta. Ei repeä eikä likaannu. Paras housumateriaali, ehdottomasti.

    • mustanahka

      Miesten nahkahousut on tabu joka ei häviä suomessa vielä pitkään aikaan . Mies ei voi näyttää niin sanotusti "seksikkäältä" . Jos etumus vähän pullottaa tai takapuoli erottuu on homo tms. Miehellä on munat ja perse ja ne voi myös näkyä pukeutumisessa , tietysti ei mitään ylilyöntejä kannata harrastaa. Nahkahousut on mielestäni miehillä että naisilla tyylikkäät päällä ja sopii juhlaan ja arkeen. " Järki käteen " ja nahkahousu ostoksille.

      • nahkhompp

        Jos omistaisin moottoripyörän ehkä sitten nahkahousut ja takki, muuten nahka-asut on homppelipoikien hommia. yök


      • Kaikkiko_homoja

        Sillalailla, homokortti heilahti. Nyt ei voi enää käyttää nahkaa. Harmi


      • nahkahopp

        Joo mutta tottahan se on homppelit ja harrikkahomppelit käyttää nahkahousuja, vai eikös?


    • leather.is.the.best

      Mulla on kymmeniä nappanahkahousuja ja muita nahkavaatteita jotka ovat kaikki nappanahkaa. Parempaa vaatemateriaalia ei ole kuin nahka ja siihen yhdistettynä satiinipaidat. Näyttävää pukeutumista.

      • nakhahopp

        Eiläinoikus aktivistit voi olla eri mieltä, nahka on eläimen ihoa joka on riistetty eläimeltä.


      • Prvukm50Hki

        Löytyisipä Hesasta tuollainen kaveriksi ja pääsisi ehkä sovittelemaankin...😉


    • red-leather

      Olen vuosia pitänyt nahkahousuja. Välillä vähä pitkään katsovat. Naiset katsovat joskus salaa. Että tällälailla pienessä kaupungissa. Nahka-asuja on ihana pitää yllä. Nahka-asuinen nainen kääntää katseeni aivan varmasti.

    • mukavat

      Nahkahousut on mukavat jalassa,olen xl kokoinen mies Imatralta ja pidän nahkahousuja,naiset tykkää niistä

      • mitensennytottaa

        Juu, nahkahousuista ei hajut karkaa vaikka miten pahanhajuisen pierun päästät.
        Mahtaa haista selvälle sille itselleen ei noita kuitenkaan pestä kuin korkeintaan kerran vuodessa, vai pestäänkö nahkahousuja ikinä?


    • freeballerboy

      Voisin muuten huvikseen testata sellasia farkun mallisia nahkahousuja enkä pelkää et ne ois jotenkin liian rohkeet 19 vuotiaalle jäbälle, mut mul on sellanen rajote et mä en käytä ollenkaan alkkareita joten nahkahousut ei sillon oikeen houkuttele :D eli pysyttelen farkuissa joissa oon tottunu kulkee kommandona :D

      • Ruskearaita

        Ja pesunkesto, vai etkö pese niitä ollenkaan...


      • freeballerboy
        Ruskearaita kirjoitti:

        Ja pesunkesto, vai etkö pese niitä ollenkaan...

        Kylhän farkkuja tulee pestyä mut nahkahousujen kans en tiedä miten onnistuis. Siinä on kans yks rajote ja voihan ne olla aika epämukavatkin. Mut ulkonäön puolesta muuten voisin joskus käyttääkkin.


      • Nahis

        Käytä ihmeessä :) Mieki oon 18 vuotias ja ollu jo 2 vuotta nahkahousut ja käyttäny niitä julkisilla paikoilla ihan tosta noi vaan ja eikä kukaan oo valittanu tai huudellu :) Ja ihan hyvin voit niissäki olla kommandona ja se on oikeestaan paljon mukavaan olla nahkahousuis kommandona kuin farkuis :)


      • freeballerboy
        Nahis kirjoitti:

        Käytä ihmeessä :) Mieki oon 18 vuotias ja ollu jo 2 vuotta nahkahousut ja käyttäny niitä julkisilla paikoilla ihan tosta noi vaan ja eikä kukaan oo valittanu tai huudellu :) Ja ihan hyvin voit niissäki olla kommandona ja se on oikeestaan paljon mukavaan olla nahkahousuis kommandona kuin farkuis :)

        Kiehtois testaa sellasia farkku tyylisiä nahkahousuja eli näyttää niinku kiiltäviltä farkuilta sillei ettei mitään niiden alla :) Farkkuja käytän kommandona niin en tiedä oisko siin enää niin kauheen suurta eroa :p


    • Goodfeeling

      Aika paljon on tästä aiheesta aiheettomia kommentteja. Edullisia nahkahousuja www.bockleder.de Housuissa on vuori, jonka voi pestä. Ja olen pessyt nahkahousuja käsin nahkasaippualla, ei mitään haittaa. Rohkeutta peliin, ole oma itsesi!

    • mies77777777

      Mulla on mustat Sandin farkut, jotka näyttävät yllättävän paljon nahkahousuilta, tietysti aidot nahkahousut olis paremmat, mutta tykkään kyllä näistäkin.
      Yks päivä kaupassa joku nainen sanoi..anteeksi, mutta pakko kommentoida sun housuja, tosi hyvän näköiset, miksei tuollaisia housuja nää useammin?

    • 47vee

      Vanha keskustelu, mutta heitän omat kommentit keski-ikäisen miehen näkökulmasta, kun oli samasta aiheesta juttua kotona hiljattain...

      Taustaksi, että ikää on kohta viisikymmentä. Joku viidenkympin villitys varmaan, mutta parin vuoden aikana olen saanut painonhallinnan kohdalle ja läskiä lähti yli 20 kg. Viimeksi olin samoissa mitoissa opiskeluaikana, ja juoksukunto on jopa parempi. Aika nopeasti olen mieltynyt piukempiin vaatteisiin, kun kaljamaha on kadonnut. Oman ikaluokan naisten katseet harhailee usein ja toisinaan joku pari- kolmekymppinenkin saattaa vilkaista. Kelpo palkinto mielestäni ;)

      Mutta "oma" naisihminen on ole suhtautunut kovin kannustavasti uuteen pukeutumiseen. Päinvastoin, voisi ajatella että kysymyksessä on omistamisen halua, vertaa se kun arabimiehet piilottavat vaimonsa burkhan alle.

      • Leeeeder

        Käytätkö siis nahkahousuja?


      • 47vee

        Satunnaisesti kyllä. Luulen varmaan olevani rokkitähti vapaa-ajallaja töissä sitten olenkin taas normi tylsä pukumies kravatti kaulassa. Rouva pitää vapaa-ajan vaatetusta "naurettavina" mutta tuntemattomien naisten vilkaisuista päättelisin, että hän on ihan yksin mielipiteensä kanssa.

        Edellä tuli muuten kirjoitusvirhe. En päässyt editoimaan. Tarkoitus oli toki kirjoittaa: Mutta "oma" naisihminen EI ole suhtautunut kovin kannustavasti


      • Anonyymi
        Leeeeder kirjoitti:

        Käytätkö siis nahkahousuja?

        Minä olen käyttänyt mustia ja punaisia nahkahousuja jo monet vuodet eikä kukaan ole koskaan katsonut pitkään, vaan ovat ihailleet
        niitä! Ovat tosi mukavat ja helpot käyttää!
        Välillä vaihtelen ja tuuletan housut ja hyvin taas toimivat, en kyllä niistä hevillä luovu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt mustia ja punaisia nahkahousuja jo monet vuodet eikä kukaan ole koskaan katsonut pitkään, vaan ovat ihailleet
        niitä! Ovat tosi mukavat ja helpot käyttää!
        Välillä vaihtelen ja tuuletan housut ja hyvin taas toimivat, en kyllä niistä hevillä luovu!

        Olen jo vuosia käyttänyt monenvärisiä nahkahousuja eikä kukaan ole tullut sanomaan että miksi käytät.Ovat kyllä niin mukavia käyttää että en kyllä luovu niistä koskaan.


    • on_pakko_uskaltaa

      Täytin 50 v. ja nyt on kyllä juhlan kunniaksi pakko laittaa mustat nappanahkahousut päälle julkisesti koska muutkin viisikymppiset näköjään uskaltaa käyttää niitä julkisesti. Saas nähdä mitä sanoo naiset tähän :) Saanko ihailevia katseita vai nyrpisteleviä neniä. Toivottavasti niitä ihailevia katseita mieluummin ja vaikka pääsee treffeille niiden ansiosta koska erottuu hyvin massasta.

      Tämä on kai nyt sitä viidenkympin villitystä mutta olkoon sillä elämme täällä vain kerran.

      • mies777777777

        Anna palaa vain, eiköhän me viiskymppiset olla jo sen ikäisiä, että voidaan pukeutua sillein kun halutaan.
        Jos kroppa on kunnossa niin vaatteet kuin vaatteet näyttää hyvältä iästä riippumatta.
        Itse ainakin olen huomannut, että aika moni nainen tykkää esim just noista nahkahousuistakin miehillä.


      • Anonyymi

        Hyvä, hyvä , käytä vain ne on hienot!


    • joku_roti

      Nahkahousuja ei käytetä koska ne mielletään aiheesta rivoiksi ja homomaisiksi miehen päällä. Jos suurin osa vielä ei ole rivoja ja homomaisia, niin hieno homma ja pysyköön sellaisena.

      Mitä se kenellekkään kuuluu mitä vaatteita kukin käyttää? "Suomijuntti"-kortti viuhuu taas niin valtoimenaan kun ei olla tarpeeksi seksikkäitä ja etumus/perse ei pullota. Ei niitä nahkahousuja maan asukkaat yleisesti käytä paljon muuallakaan. Nykyaikaisen uuden uljaan maailman ihmisen vain halutaan kulkevan pimpit märkinä ja touhutipoissaan kiihottamassa kanssakulkijoitaan. HYI HELVATA!

      • Leeeeder

        Se joka mieltää ne "rivoiksi ja homomaisiksi", paljastaa ennen kaikkea jotain merkittävää omasta sielunelämästään. Jos joku tulee vihjailemaan jotain nahkahousuistani, kysyn miksi aihe on hänelle niin läheinen...


      • 47vee

        Nimimerkki "joku_roti" vaikuttaa kovin ahdasmieliseltä. Toki on jokaisen oma mielipide, missä kulkee pervon kiihottamisen ja hyvältä näytävän sekä kanssaihmisiä piristävän pukeutumisen rajat.

        Vuonna 2015 isossa kaupungissa ollaan ehkä suvaitsevaisempia jos vertailukohteena on joku Pohjois-Pohjanmaan körttiläiskylä Kekkosen aikoihin.

        Persen tai lahkeen pullotus ei toki ole siistiä, siitä olen samaa mieltä. Heiluvaisen voi kyllä pakata kalsareihin niin, että etumus ei pullistele törkeästi. Perse taas ei pullota, jos painonhallinta ja lihaskunto on kohdallaan. Teini-ikäiset meillä sanoivat pelkästään, että on pieni takapuoli. Siihen piti selostaa, että miehillä ei edes kuulu olla mitään kurveja ;)


      • 2000

        Muuten samaa mieltä, mutta kyllä miehelläkin pitää olla vähän "kurveja" takapuolessa, siis treenatut pakarat, ei mitkään isot, mutta esim. sellaiset kuin hiihtäjillä. Sellainen treenaamaton "lattaperse" ei näytä hyvältä.


    • rohkeasti.vaan.päälle

      Nahkavaatteet ovat todella näyttäviä ja hyvännäköisiä vaatteita varsinkin jos ne ovat hiukan kiiltävää sileää nappanahkaa. Jostain syystä nimenomaan noista nahkahousuista on tullut sellainen "kielletty hedelmä" erityisesti miesten pukeutumisessa. Naisilla ne ovat ehkä hyväksytymmät. Toisaalta taas kielletyn hedelmän maku houkuttaa joten jos haluaa erottua harmaasta massasta niin nahkahousut ovat siihen erittäin hyvä vaatekappale. Nyt rohkeasti vaan tavalliset miehetkin nahkahousut jalkaan niin käsitys niistä rupeaa muuttumaan vähitellen. Eihän nahkahousuja käyttäviä motoristimiehiäkään tai rokkareita katsota kieroon niin miksi sitten tavismiestä katsottaisiin?

      • Anonyymi

        Nyt vain miehet sopivat nappanahkahoust jalkaan
        ne ovat tosi mukavat käyttää ja ei varmasti kukaan tule sanomaan että miksi käytät?


    • Keskimittainenjasopu

      No minäpäs ostin viidennet vähän ennen joulua, ainakin rouva pitää ja haluaa että kun kuleksimme kaupungilla niin ne on jalassa. . .

    • pitäisiköhän_ostaa

      Miten sinuun on suhtauduttu kun olet miehenä pukeutunut nahkahousuihin? Oletko saanut esim. pitkiä katseita ja jopa huutelua kadulla osaksesi vai onko suhtautuminen ollut täysin neutraalia?

      • Keskimittainenjasopu

        En ole huomannut mitään rtityistä, no naiset vähän juttelee enemmän. . .


      • 47vee

        Ei mitään huutelua tai muuta negatiivista edes teineiltä, jotka ovat kovin tarkkoja vaatteista ja yllättävän ahdasmielisiä sukupuoliroolien ja sukupuoleen sidotun pukeutumistyylin osalta.

        About viisikymppisen miehen itsetuntoa hivelee, kun huomaan vastaan kävelevien naisten katseen harhailevan. Noin 3/4 vilkaisee vaivihkaa, 10-20% hyvinkin peittelemättömästi. Ei vaikuta olevan iästä kiinni, mutta arvioilta 20-40v tutkivat tarkemmin.

        Olen sinänsä tottunut saamaan liikkeissä hyvää palvelua, kun usein poikkean kotimatkalla töistä, ja silloin on puku päällä. Mutta ei vapaa-ajalla nahkahousuissa tai juoksutrikoissa ole yhtään sen huonompaa palvelua, jos myyjä tms. on naispuolinen. Kovin iloisilta ja avuliailta varsinkin nuoremmat vaikuttaat.


      • kiinnostavaa
        47vee kirjoitti:

        Ei mitään huutelua tai muuta negatiivista edes teineiltä, jotka ovat kovin tarkkoja vaatteista ja yllättävän ahdasmielisiä sukupuoliroolien ja sukupuoleen sidotun pukeutumistyylin osalta.

        About viisikymppisen miehen itsetuntoa hivelee, kun huomaan vastaan kävelevien naisten katseen harhailevan. Noin 3/4 vilkaisee vaivihkaa, 10-20% hyvinkin peittelemättömästi. Ei vaikuta olevan iästä kiinni, mutta arvioilta 20-40v tutkivat tarkemmin.

        Olen sinänsä tottunut saamaan liikkeissä hyvää palvelua, kun usein poikkean kotimatkalla töistä, ja silloin on puku päällä. Mutta ei vapaa-ajalla nahkahousuissa tai juoksutrikoissa ole yhtään sen huonompaa palvelua, jos myyjä tms. on naispuolinen. Kovin iloisilta ja avuliailta varsinkin nuoremmat vaikuttaat.

        Se pitää siis todellakin paikkansa että naiset ovat kiinnostuneempia nahkahousuihin pukeutuvasta miehestä kuin ns. tavanomaisiin vaatteisiin pukeutuvasta miehestä. Johtuneeko siitä että nahka housuissa kiihottaa heitä jollain tasolla tai he kokevat että nahkahousumies on jotenkin rohkea ja itsevarma ja siksi kiinnostava. Olen kuullut monen nahkahousuja käyttävän miehen sanovat samaa. Täytyypä itsekin hankkia nahkikset ja testata asia kun on vielä sinkku jos vaikka flaksi kävisi ;)


    • Keskimittainenjasopu

      Tänään kävin kaapunnilla (Oulussa) uusissa pökissä ja eipähän kukkaan tullut keljuilemaan. Tosin taidan olla sen verran yrmyn näköinen jottei taida ihan hevillä ( eikä humpalla. . ) tullakaan. Ja tosiaan kaupassa tulevat kysymään jotta mitähän saisi olla. . . Muuta kun tilaamaan vaan!

      • 47vee

        Good for you, ja naisihmiset varmasti kiittävät kun tulee lisää silmänruokaa kaupungille ;)

        Vakavasti puhuen, huomaat varmaan miten suurin ongelma on ikiomat ennakkoluulot. Ei kanssaihmisiä paljon haittaa, vaikka joku pukeutuu vähän harmaasta massasta erottuvalla tavalla...

        Jos/kun nahkahousut ei enää säväytä omasta mielestä, pitää keksiä jotain uutta. Itse vähitellen olen myös alkanut pitämään juoksutrikoista yms. vapaa-ajan asuna kotona, kauppareissulla jne. Nyt kyllä eksytään alkuperäisestä aiheesta pahasti .


    • nahkiss

      Tulkaa kaikki nahkavaatteista tykkäävät naiset ja miehet www.nahkafoorumi.com

    • Keskimittainenjasopu

      Joo, 47vee - varmaan ne omat "ennakkoluulot muiden ihmisten ajatukset" ovat esteenä nahkapöksyjen käytölle miesten keskuudessa. Muistan kun laitoin ensimmäisen kerran nahkikset jalkaan, olihan se jännää! Ja kun yllättävän paljon tuli positiivisia kommentteja "rohkeudesta" niin ajattelin jotta eipähän ennen ole pukeutumisesta rohkeuden osalta puhuttukaan - no naisten keskuudessa joskus. . . Siis nämä ennakkoluulot ei väisty jollei meitä "hirveen rohkeita" miehiä ilmesty enemmälti katukuvaan! Laitan kyllä tasan tarkkaan päälle mitä huvittaa, kuiskutelkoot jotkut jos se onnen tuo! :) :)

    • salanahkis

      Olette te nahkahousuja julkisesti käyttävät miehet rohkeita. Rispectiä teille! Itse pidän nahkiksia (joita on monia erilaisia) vain salaa kotona jotta kukaan ei vaan näe kun tuo homoleima miehillä hirvittää jos niitä pitäisi julkisesti täälläpäin jossa ollaan kovin ahdasmielisiä.

      • Leeeeder

        Miten ne homoleimaajat suhtautuvat nahkahousuja käyttävään perheenisään? En tajua tuota homohommaa ollenkaan. Ei kaikilla homoilla ole nahkahousuja, eikä kaikilla heteroilla tuulipukua.


      • selitys
        Leeeeder kirjoitti:

        Miten ne homoleimaajat suhtautuvat nahkahousuja käyttävään perheenisään? En tajua tuota homohommaa ollenkaan. Ei kaikilla homoilla ole nahkahousuja, eikä kaikilla heteroilla tuulipukua.

        Se että nahkahousuja käyttävät miehet ovat muka homoja on vanha median aikoinaan synnyttämä uskomus eli myytti jota sitten nyt kaikki toistelevat kuin papukaijat. Tom of Finlandin piirroksilla voi olla myös vaikutuksia tuohon uskomukseen.


    • nahka222

      Kyllä käytän,miksi en käyttäisi,siksi että niitten jotka aina parjaa miehiä joilla on nahkahousut,on niittenkin terskaNAHKAA,ja päälaki kiiltää ilta aurinkossa.
      Mitä ennen päälle puettiin,nahasta vaatteet.

      • Keskimittainenjasopu

        Tänään ajattelin kävästä Iteaparkissa, nahkiksissapa tietty. . . :) :)


    • Timi_

      Mulla on vaimolta saamani nahkahousut. Haluaisin käyttää niitä useammin mutta en vaan kehtaa. Niitä näkee niin harvoilla. Nahkahousut on todella hyvän tuntuiset päällä ja sopii ympäri vuoden. Yleensä laitan päälle vaan silloin kun vaimo haluaa.

    • mirkku88

      Nahkahousut tekee miehestä vähän sellaisen koomisen omituisen näköisen. Varsinkin sellaiset nappanahkaiset jotka vielä kiiltää. Jotenkin nahkahousuja käyttävästä miehestä tulee vain sellainen homomainen vaikutelma.

      • Ainajajatkuvasti

        Housuja käyttävästä naisesta tulee vähän sellainen rekkalesbomainen vaikutelma


      • mikko123456

        Aivan täysi hetero olen ja mustat tekonahkalenggarit päällä,ihan julkisesti.


    • Pallitjäässäkö

      30 asteen pakkasessa nahkabyysat on tosi hyvät !

      • eikiitosnahkaa

        Nahkavaatteet ovat tosi kylmät pakkasella. Nahka johtaa kylmää valitettavan hyvin. Istukaapa vain pakkasella auton nahkapenkeille niin perseenne jäätyy.


      • kelsihousut

        Kelsihousut olisivat lämpimät (eli mokkahousut joista turkkia ei ole toiselta puolelta nahkaa poistettu), mutta google-haulla tulee 0 hakutulosta ja pelkkä Anttilan shepherd -miesten kelsitossujen mainos. Kovilla pakkasillakin lämpimiä kelsikenkiä nyt myydäänkin kaikkialla, mutta housuja ei missään.
        Helposti tarkenisi -25 pakkasella ilman pitkiä kalsareita.


      • mikko123456å
        eikiitosnahkaa kirjoitti:

        Nahkavaatteet ovat tosi kylmät pakkasella. Nahka johtaa kylmää valitettavan hyvin. Istukaapa vain pakkasella auton nahkapenkeille niin perseenne jäätyy.

        Sukkikset alle.


    • Keskimittainenjasopu

      Ja kuuden jälkeen kaakkurin cittarissa, siis tänään. . . :) :)

    • jarppi10

      Pitääpä ostaa nahkahousut kun kerran naiset tykkäävät niistä miesten päällä.

    • nahkahousut

      Kyllä me käytetää,minä ainakin. Ei se ole kun laittaa sen mikä hyvälle tuntuu, se kai on pääasia.

      • Norppanahkaa

        Nahkabyysat on aika Gayt


      • RiippuuKatsojasta
        Norppanahkaa kirjoitti:

        Nahkabyysat on aika Gayt

        Se on vain sinun silmissäsi.


    • FUCKEU

      Mo!, vaikka vanha ketju niin osu silmään ja pakko oli vähän kertoa miks en kyseisiä housuja ikinä laittaisi jalkaan 1: En halua että kukaan oksentaa kuin kävelen vastaan...2: Koska jokainen normaali ihminen pieraisee, niin ei se oikein ole kivaa kuin haju tulee siinä vaiheessa kuin riisuu nämä kyseiset asusteet...

      • joonjutut

        Oksentelet siis monen motoristin ja rokkarin kohdalla sitten :)Monet hienot naisetkin pukeutuu nahkahousuihin joten ilmeisesti sinä et sitten halua lähestyä hienoja seksikkäitä nahkanaisiakaan?


    • Räjähtävät_housut

      Ovat aika vaaralliset housut. Nahkahousut päällä tulee heti homo olo, ja jos niitä pitempään pitää, niin saattaa seksuaalisuus nyrjähtää lopullisesti sinne Tom of Finland -linjalle.

      Ja miettikää mitä tapahtuu, jos päästää pierun nahkahousuihin. Sinnehän se jää kiertämään aiheuttaen räjähdysvaaran. Sitten jos yhtään mikään aiheuttaa kitkaa, vaikka persposket hankaavat toisiaan vasten tai munakarvat iskevät kipinää (tämän takia ne nahkahomot karvojaan ajelevat), niin se pierukaasu räjähtää housuissa. Apua rouva, I have a thermonuclear war in my pants!

      • yhdenkoonjoonas

        Nahkahousumiehet käyttää sukkahousuja !


      • addw

        ootko harkinnu koomikon uraa?


    • ei_pinnallisuutta

      En tue toisen tappamista muodin vuoksi. Periaatteen vuoksi jää nahkahousut jatkossakin kaupan hyllylle.

      • Talvi58

        Maalmassa on aina tapettu ja tapetaa vastakin,eskimot on aina tappanut ja on niiden pakko,tai sitten yksi rotu häviää tästä maalmasta. Nahka tulee,vaikka ei nahkahousuja ostaisikaan,niin monissa eteen että sitä ei edes huomaa.Sama vouhotus on osta luomua,kun taivaalta sataa teollisuuden jätteet päälle ja samalla vedellä kastellaan kasvit,ja eläimet sitä juo,niinkun me kaikki. Että jos motto on että älä tapa eläimiä,en osta nahkahousuja,niin hyvä.
        Ja siitä, että iankaikkinen höpinä on nahkahousuista,niin mikä ero on nahkatakissa ja nahkahousuissa,ei mikään,mutta kun nuppi on saanut synnärillä pipin nuppiin,kun äitin Nahka on ollut vähän kireellä,että on jäänyt vaihde päälle.


    • Markusvilen

      Nahkahousut käytössä, vieläpä mallia tiukat. Vähän porukka kattoo, mut en välitä.

      • Rockit

        Vanha viestiketju, mutta pakko kommentoida.

        Just ostin Dieselin nahkahousut. tuntuu tosi mukavalta päältä ja ainakin isommissa kaupungeissa voi ihan hyvin käyttää. pienemmissä kylissä ovat niin kivikautisia juntteja että eivät edes tiedä että housut voi olla jotain muutakin kuin farkkua.

        Parhaiten nahkahousut sopii pyörän päälle tai yöelämään. Osa housuista myös ihan arkikäyttöönkin. Kovasti tuntuu löytyvän ainakin naisia kenen mielestä mies näyttää hyvältä hyvin istuvissa nahkahousuissa. Mutta HUOM, paino sanoilla hyvin istuvissa. Jos aiot pitää nahkahousuja niin älä osta netistä vaan käy liikkeessä ja pyydä vaikka myyjältä apua että saat varmasti sopivan mallin. Näin saat itsellesi aivan huippu rokkari tyylin hetkessä. vielä jos pistät jonkun paidan missä on asennetta niin asukokonaisuus on täysi 10.

        Noihin homokommentteihin voi vaan sanoa että kyllä on aika kivikautista yhdistää mitään materiaalia johonkin tiettyyn seksuaaliseen suuntautumiseen. Nyt kuitenkin eletään jo 2017 vuotta ja mitä väliä sillä on mitä toisilla ihmisillä on päällä. Jos et tykkää niin laita vaikka silmät kiinni. Jos tykkäät niin käy vaikka kehumassa kun näyttää siltä että jotkut tarvivat rohkaisua pukeutua haluamallaan tavalla.

        Pukeutukaa niinkuin haluatte! If you like it, Wear it!


      • red-leather

        Hyvin pitkälti samaa mieltä. Olen pitänyt nahkahousuja lähes 10 vuotta. Jotkut äijät kattoo pitkään ja sillei oudosti. Naiset suhtautuu paljon paremmin. Tiukan puoleiset ja jopa kireät on nahkahousut ja leggingsit joita pidän. Ne vaan tuntuu niin hyvältä pitää jalassa.



        .


    • Omantienkulkija3264

      Luin tään koko palstan ja voin sanoa että ihan vapaasti voi miehetkin käyttää nahkahousuja, kaikki noi ennakkoluulot niin kuin esimerkiksi se että olis muka homo jos käyttää sellasia, se on kaikki vaan hölynpölyä niiltä jotka ei oo koskaan kokeillu ja myös se että ne tuntuis jotenki epämukavilta. Ite oon 21v ja ostin ittelleni housut täältä https://www.ebay.com/itm/Waist-Laces-Mens-Thick-Cow-Leather-Jeans-Model-Pant-New-All-Sizes-/262226042047 2016 ja on tosi sopivat eikä sellaiset stereotyyppiset kiiltävät ja tiukat niin kuin yleensä ajatellaan, vaan tosi mukavat ja väljät ja lämpimät näin talvella. On mulla nytkin päällä kun kirjoitan tätä.

    • kivaa1234

      Tiukat,mustat,tekonahkahousut kyllä löytyy ja wetlooklenggarit.Alkkareissa reikä edessä, kyllä naisten katseet kääntyy ja vieno hymy.Maituis varmaan sullekkin... !

      • Gender

        Tekonahkahousut on aika inhottavan tuntoiset paljaalle iholle. Siksi alle sukkikset.


      • Omantienkulkija3264

        eikö oo vuorea sisällä?


      • Anonyymi

        Kyllä ihanat pitää jalassa


    • red-leather

      Viime ja tänä talvena olen pitänyt naisten nahkaleggingsejä. Ovat tosi mukavat jalassa, ei vaan kannata istua, sillä polvet venyy löysäksi. Keväällä pistän keinonahkaleggingsit jalkaan, jotka ovat paljon kireämmät. Ne voi herättää jo enempi huomiota-illalla liikkuessa voisi tulla...

    • Heppunen

      Ostin mustat lammasnappahousut. Vaikka ovatkin naisten mallia. istuvat todella hyvin miehelle. Piti käydä ompelimossa kaventamassa lahkeita, kosta olivat todella löysää mallia. Onhan se totta, että nahkahousut miehellä ei välttämättä ole kaikkein kaunein näky, mutta ne ovat mukavat jalassa. Nahkahousut antavat helposti fetisistisen mielikuvan.

    • Körmyttää

      Mulla on sarkahousut kesät talve ja täytyy sanoa että ovat todella hyvät. Sellaset armeijamalliset joissa on pussi polvien kohalla.

      • Körmyttää

        No perkelettäkö alat suutas soittaan.Kyllä kuule sarkaset pussihousut on maailman parhaat housut. Uso se !


      • Omantienkulkija3264
        Körmyttää kirjoitti:

        No perkelettäkö alat suutas soittaan.Kyllä kuule sarkaset pussihousut on maailman parhaat housut. Uso se !

        MIltä ne näyttää?


    • Pasternaakeli

      Ajattelin kylla ostaa lederhosenit, mutta kun en enaa asu Baijerissa niin ensitten ostanut. Eipa niille kovin paljoa kayttoa olisi tullut Oktoberfestien ulkopuolella. 2 kertaa umpikannisten urpojen kanssa oli liikaa ja kolmannen kerran meni kun oli pakko.

    • valintalatoon

      Nahkiksissa menin lähikseen ostoksille, niin kyllä tytöllä tonnikalat lentelivät lattialle:) Kyllä, eivät pelkästään purista munista, vaan esittelevät kaiken.

      • Ernestipaavo

        No perkele ! Flaksi Kävi !


      • Omantienkulkija3264

        käyn joka perjantai kaupassa nahkahousuissa, ei oo mitään outoa


    • nisse3675

      Minä olen mies ja käytän mustia nahkahousuja kotona ja myös ulkona

      • hyööök

        Mul on mustat kumihousut.


    • Anonyymi

      Pukeudun Friitalan mustiin nappahousuihin. Alle puen sukkahousut. Päälle laitan neuleen. Käsiin nahkahansikkaat ja jalkoihin korkokengät. Tämä on fantasiani.

      • Anonyymi

        Hyvin pitkälti samoin, paitsi se neule. Nahkatakki ja housut on usein ollut Friitalan tuotteita samalla kertaa. Friitalan nahkahousuja on muutamaa väriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pitkälti samoin, paitsi se neule. Nahkatakki ja housut on usein ollut Friitalan tuotteita samalla kertaa. Friitalan nahkahousuja on muutamaa väriä.

        Tänään ostin Twice nahkahousut, jotka pistän huomenna jalkaan töihin. Saa nähdä miten naiset työpaikalla niihin suhtautuu. He on vain pikkujoulussa nähneet nahkahousut jalassani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pitkälti samoin, paitsi se neule. Nahkatakki ja housut on usein ollut Friitalan tuotteita samalla kertaa. Friitalan nahkahousuja on muutamaa väriä.

        Pääsisipä näkemään😋,t.um54hesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pitkälti samoin, paitsi se neule. Nahkatakki ja housut on usein ollut Friitalan tuotteita samalla kertaa. Friitalan nahkahousuja on muutamaa väriä.

        Itse en ihmeemmin villaneuleista perusta, mutta jos nainen on nahka-asu yllä villaneuleen pilkistäen kauluksesta kylmällä ilmalla...näky on suorastaan Satumainen !


    • Anonyymi

      Käytän säännöllisesti mustia nahkafarkkuja. Kaapista löytyy kolmet nahkahousut.
      Hyvän näköiset ja mukavat.

      • Anonyymi

        Kuten yllä😉,niitä olisi mukava katsella... um54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten yllä😉,niitä olisi mukava katsella... um54

        Ei ole vaan Hesasta ketään kiinnostunutta ilmoitellu itsestään....


    • Anonyymi

      Se johtuu siitä. että niitä ei ole missään myynnissä. Ostin eilen vaimolle tekonahkaiset housut H&M:stä ja ne maksoi alennuksella 10€.
      Miehille ei löydy kuin moottoripyörähousuja ja hinta on 130€ lähtien.

    • Anonyymi

      Että tää kone rullaa ja junnaa asiaan no niin toi liittyy tähän kun ei oo mani tsuku konnoo, niin ei oo kunnon tietsikkaa, nahkahousua jne. En oo kyllä perehtynyt noihin nahkahousujen saatavuuteen ja hintoihin.

    • nahkahousut on todella mukavat jalassa ja lämpimät kuten pyörällä ajaessa ja mun mielestä ihan hyvän näköisetkin ,,nahkahousuinen tyttö saa aina huomion päät käääntyy ja itse yli 50 v pidän ja käytän ,,aivan sama jos joku nimittelee se on vaan kateutta ja omaa pelkuruutta ei muuta kun nahkaa päälle ja menoksi elämästä pitää nauttia kun voi niin naiset kuin miehetkin

    • Anonyymi

      Itse käyttänyt jo muutaman vuoden säännöllisesti nahkahousuja. Löytyy kahdet parit, joista molemmat nyöritetty sivuilta. Toiset pehmeämpää ja äänettömämpää nahkaa ja toiset hieman kovemman oloista ja ratisee välillä liian äänekkäästi 😂 olen siis 27 vuotias mies, en motoristi vaan suuri metallimusiikin ja rockin ystävä. Vain yhden kerran kuullut homokommentin ja sitäkin pyydettiin anteeksi! Olen kyllä huomannut, että naisilla mielenkiinto herää suuremmalta osin positiivisena kuin negatiivisena! Nahkahousut asenteella jalkaan ja menoksi!

    • Anonyymi

      Oon käyttäny nahkahousuja 25 vuotta .h&m ne ihanat ja hyvännäköset tiukat joustaa

    • Anonyymi

      Naisten mallistosta löytyy varmaan nätimpiä miehille..eikä mitään löksyjä..

    • Anonyymi

      Sellaiset tekonahkahousut kuumaa kamaa miehen päälmä

    • Anonyymi

      Cool Thin Soft Faux Leather Pants Men's Long Trousers Latex Skinny Tights Leggings Men Slim Fit Tight Pants Casual Jeans Slacks

      Nää on hot!

    • Anonyymi

      Mitäs mieltä naiset miesten tekonahkahousuista?

    • Anonyymi

      Joo kyllä. Nahkahousut jalassa joka päivä. Enkä moottoripyöräile.
      M35

    • Anonyymi

      mun mielestä nahka asu on aika kiihottava

    • Anonyymi

      olen 55 v mies tykkään nahka asuista jos mulla olis nahka asu pitäisin mieläläni päällä

    • Anonyymi

      etenkinihon myötäiset nahka housutbon mun mielen

    • Anonyymi

      Itse 29 vuotiaana urheilullisen miehenä kyllä käytän nahkahousuja. Lenkkeillessä erittäin kiiltäviä legginsejä.

      Ennen pelkäsin, jos ottaa eteen tai tulen leimatuksi. Nyttemmin vanhemmiten ei niinkään jaksa kiinnostaa. Riittää itselleni, että olen itsevarma ja vaimo tykkää.

      • Anonyymi

        Mulla kanssa vaimo tykkää, kun pidän tiukkoja tekonahkahousuja. Ja löytyy myös super skinny pinnoitetut farkut


      • Anonyymi

        Nice! Loistavaa!


    • Anonyymi

      Terve. Olen 53, mies ja pidän nahkahousuja säännöllisesti. Aivan superhyvä vaate, kunhan on sopivat. Minulla on sekä miesten että naisten malleja ja vaihtelee fiiliksen mukaan, välillä kireät ja toisinaan väljempi malli. Ohuita ja paksumpia laatuja. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Motskariporukoissa on ajoasuina nahkaisia.
      Kävelen kyllä nahkafarkuissa keväällä. Yhdistän kyllä muihin asuihin, kuten villapaitaan.
      Voisko kätellä tiukkojan nahkahousuja.

    • Anonyymi

      illalla kävellessäni kaupungilla puen joko nahkafarkut tai lammasnappaa olevat.

    • Anonyymi

      Nahka housut maksaa eikä niitä voi ostaa joka haluis kaupasta

    • Anonyymi

      Mulla on varmaan itsetunto kohdallaan. Ei Custom-moottoripyöräilijä mieti onko nahkavaatteet homojen hommia. Ne vaan antavat kolaritilanteessa suojilla varustettuna kiistattomasti parhaan suojan. Käytän kesällä kylläkin kevyempiä ajofarkkuja, joita vois pitää ihan muutenkin vapaa-aikana. On hiton mukavat päällä vrt. Goretex, etenkin halvat sellaiset. Talveksi ja näin syysilmoille Swedteamin Bull-nahkahousut. Ei tule kylmä eikä kuuma ja aivan hiton mukavat päällä. Kyse on materiaalista, joka oli jo ennen muita. Heteromies, -53v

    • Anonyymi

      Hei Carita!
      Tästä alkuperäisestä kysymyksestäsi miesten nahkahousuihin pukeutumisesta on jo yhdeksän vuotta. Nyt vasta vuoden 2023 alussa näin sen. Toivottavasti joskus tapaamme. Uskon, että meillä olisi paljon rehellistä puhuttavaa.

      Minä ainakin olen rohkaistunut olemaan oma itseni ja mielestäni riittävän rohkea pukeutumaan nyt työelämästä pois jääneenä niin kuin haluan. Hyvä, että asiat ja kysymykset säilyvät netissä, vaikka monet ehkä haluaisivat niitten häipyvän saman tien. Luin koko viestiketjun, jonka laitoit alulle. Esitit aluksi hyvän kysymyksen. Kun viestiketjua lukee, voi vain todeta, että monet ihmiset ovat ihan selvästi ahdistuneita oman seksuaalisuutensa ja sen ilmaisemisen suhteen. Minun mielestäni on surullista, että ihmisiä luokitellaan tai halveksutaan sen perusteella, mitä he haluavat pukea ylleen.

      Itse olen aina ihmetellyt, miksi nahkahousujen/tekonahkahousujen pito on miesten ja naisten suhteen niin eri lailla arvostettua tai hyväksyttyä. Miksi miehet mielellään katsovat ja kehuvat ja usein salaa mielessään himoitsevat nahkahousuisia naisia, mutta halveksuvat miehiä, jotka kokevat nahka- tai tekonahka-, pvc- tms. pukeutumisen omanaan?

      Täytyy myöntää, että olen aina miehenä halunnut pukeutua aitoihin nahkahousuihin tai tekonahkahkahousuihin, mutta en ole kuitenkaan uskaltanut tehdä niin joka paikassa. Miksi ihmeessä meidän ihmisten pitää kehittää niin paljon hyväksymisen sääntöjä?

      Minulle tärkeintä on, että oma pukeutumiseni olisi naisille miellyttävää ja mukavaa katsella ja että kokisin sen itselleni mukavaksi ja että olisin naiselle haluttava kumppani. Tietenkin kaikki tällainen on vaikeaa ymmärtää sellaiselle, joka ei koe samalla tavalla viehtymystä pukea päälleen kiiltoa, liukkautta ja pehmeyttä. Toivon, että elämäni aikana voin joskus kohdata jonkun, jonka kanssa voin jutella asiasta kunnolla ja tuntea yhteenkuuluvuutta samalla tavalla. Muuten tämä elämä menee ihan hukkaan. Onhan tässä tarjolla kaikkiea pornosivujen mitättömyyksien katselua ja täyttymättämyyden tunnetta.

      Voin kertoa mukaviakin kokemuksia:
      Ompelin ensimmäiset tekonahkahousuni syksyllä vuonna 1990 ja sain kokea niitä ensimmäistä kertaa julkisesti pitäessäni eräässä Turun museossa, että museon naisopas seurasi minua katseellaan, minkä koin hyvänä ja tarpeellisena rohkaisuna. Sittemmin oli erilaisia hyväksyviä ja väheksyviä kommentteja, läheisiltä ja tuntemattomilta.


      Elämän mittaan koin samaa, mitä muutkin eli lihomista ja elämän hallinnan menettämistä ja näin itseni epäkiinnostavana. Eiköhän tämä tunne ole monen kokemus.

      Nyt ennen viime joulua eli 2022 matkustin junassa ja olin jännittyneenä pukenut ylleni mukavat tekonahkahousuni. Viimeinkin vuosien perästä olin jälleen riittävän laihtunut ruuhkavuosien jälkeen, että ne mahtuivat hyvin jalkaani. Oli aivan uskomattoman upeaa kuulla Tampereen asemalta Jyväskylää kohti lähtiessä vieressä istuneen tuntemattoman naisen sanovan, että ”makeet housut”, johon vastasin, että ”ja mukavat”, johon hän, että ”varmasti”.

      Kuulkaa: sanon kaikille, että uskokaa itseenne ja luottakaa siihen, että oma tyylinne on paras teille. Silloin kohtaatte juuri niitä ihmisiä, joita on tarkoituskin kohdata.

      Nähdäänkö jonkun samalla tavalla ajattelevan kanssa pe 10.2.23 klo 9:07 Tre-Jkylä-junassa? Et voi erehtyä. Jutellaan.

    • Anonyymi

      Itse käytän nahkahousuja nykyään säännöllisesti, farkkujen korvikkeena. Yhdistettynä normaaliin talvitakkiin ja kauluspaitaan. Näin yli nelikymppisenä en enää jaksa välittää mielipiteistä, vaikkakin salaa toivon naisten katseita :)

    • Anonyymi

      Ei vegaani käytä nahkahousuja!Aloitus oli vähän harhaanjohtava!

    • Anonyymi

      Kyllä on minulla ollut jo kymmen vuotta nahkahousut🌞🌹🌹🌹🌞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe