Alexander Stubb ei hyväksy juutalaisuutta

Ylimielisyyden synti

Tänään puheessa Stubb sanoi mottonsa olevan " Koti Uskonto ja Isänmaa ja Nimenomaan Kristinusko.

Suomihan ei muutenkaan ole pelkästään kristinuskoinen maa.
Tässä haiskahtaa samanlainen idealismi kuin Israelissa joka yrittää esiintyä
pelkästään juutalaisuskoisena valtiona vaikka ei sitä ole.

Mitä mieltä näistä despooteista pitäisi olla. Onko joillakuilla oikeus jyrätä vähemmistöt ja muut uskonnot.

21

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani.

      Israel on juutalaisvaltio, miksi on niin kova paikka teille?
      Maailmassa on 37 muslimimaata ja se tuota minkäänlaisia tuskia teille.

      Stubb viime vuonna korosti sapatti jotenkin näin, kehui viisaaksi sitä joka määräsi yhden lepopäivän viikkoon.
      Eikö tämä ole aika selvä asettuminen juutalaisuuden puolelle?

      • Siksi Stubin kannatus vajoaakin alas


      • Juuri näin!

        Kirjoitit:
        Israel on juutalaisvaltio, miksi on niin kova paikka teille?
        Maailmassa on 37 muslimimaata ja se tuota minkäänlaisia tuskia teille.

        Tämä on osuva teksi. Hyvä.


      • Jani.
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Siksi Stubin kannatus vajoaakin alas

        Tarkoitatko että kannatus vajoaa koska puolusti sapattia?

        Omasta mielestä sapatti on loistava juttu, aivan upea,.

        Ja menee paremmin kuin koskaan;)


      • Jani.
        Juuri näin! kirjoitti:

        Kirjoitit:
        Israel on juutalaisvaltio, miksi on niin kova paikka teille?
        Maailmassa on 37 muslimimaata ja se tuota minkäänlaisia tuskia teille.

        Tämä on osuva teksi. Hyvä.

        Maailmassa on jopa 47 muslimimaata ,riippuen laskutavasta
        37 minimissään.

        Harva ajattelee edes tuota ja vielä harvempi tuomitsee.
        Mutta itseään vihaava länsi ei edes kehtaa omia maita tunnustaa kristilliseksi vaikka sitä suunnilta osin ovatkin, tietenkin demokratiaan kuuluu lännessä uskon ja valtion erottaminen mutta miksi sitten tunnustavat uusia puhtaasti islamistisia maita jos erottaminen on niin tärkeää??

        Nyt tunnustamassa Palestiinaa joka on ääri-islamistinen

        Mutta samaan aikaan tuomitsevat Israelin juutalaisuuden??
        Kiristääkö muslimimaat terrorismilla länttä?


      • Shalom
        Jani. kirjoitti:

        Maailmassa on jopa 47 muslimimaata ,riippuen laskutavasta
        37 minimissään.

        Harva ajattelee edes tuota ja vielä harvempi tuomitsee.
        Mutta itseään vihaava länsi ei edes kehtaa omia maita tunnustaa kristilliseksi vaikka sitä suunnilta osin ovatkin, tietenkin demokratiaan kuuluu lännessä uskon ja valtion erottaminen mutta miksi sitten tunnustavat uusia puhtaasti islamistisia maita jos erottaminen on niin tärkeää??

        Nyt tunnustamassa Palestiinaa joka on ääri-islamistinen

        Mutta samaan aikaan tuomitsevat Israelin juutalaisuuden??
        Kiristääkö muslimimaat terrorismilla länttä?

        Kiristää ja öljyllä.


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Siksi Stubin kannatus vajoaakin alas

        Kuinka tulee Benin kanssa toimeen samassa puolueessa?


      • Jani.
        Shalom kirjoitti:

        Kiristää ja öljyllä.

        Tuo on tullut mieleeni.


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kuinka tulee Benin kanssa toimeen samassa puolueessa?

        Ben tulee toimeen kaikkien kanssa. On myös Tarja Halosen henkilökohtainen frendi.


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ben tulee toimeen kaikkien kanssa. On myös Tarja Halosen henkilökohtainen frendi.

        Ei taida h.u.o.r.i.e.n kanssa olla missään tekemisessä oikea Juutalainen


      • KTS (Ei kirj.)

    • oletko pöljä?

      Palestiinan tunnustaminen ei tee siitä muslimivaltiota. Eikä Israelista voi koskaan tulla yksin muslimi-tai juutalaisuusvaltiota.

      • Jani.

        Voi hellanlettas sentään, paleSStiinaa hallitsee ääri islamistinen hamas.
        Muita perusteluja ei varmasti tarvitse, tai no sen että sanoivat ettei juutalaisille ole tilaa paleSStiinassa


      • aaroninparta

        Jos kyseinen valtio joskus tulee, takuulla on muslimivaltio.Ns presidentti Abbas ,"tulevassa palestiinan valtiossa ei ole juutalaisia".Rasismiako ei toki.Israel olemme juutalainen valtio, RASISMIA APARTHAIDIA.


    • Stubbelo

      Huom Stubbin rahoittaja on siionisti. Subbin vaimo on töissä siionistien omistamassa mediayhtiössä.
      Stubb kumartaa ja kiittää hyväntekijäänsä.

    • 15+10

      Tyhmä kun olin niin ajatteliln katsoa mitä tänne palstalle kuuluu...

      Pikku raukat elää omassa ulottuvuudessaan, oikeasti uskoo omat juttunsa ja vatvoo niitä kaiken valveillaoloaikansa.

      Poetic justice. Natsi-vasemmisto-suvakki-rasisti reppanat elävät omaa rangaistustaan.

      Ikävää että yhtään palstaa näin laajalla alustalla eivät voi jättää rauhaan (uloste-KTS ensimmäisenä), ja vaarana tietysti että sairastuttavat jonkun viattoman ihmisen omaan sairaaseen maailmankuvaansa, mutta jollain tapaa nautin siitä ettei teidän päässä oikein ole muuta ohjelmaa ja kärsitte jo tässä elämässä.

      • KTS (Ei kirj.)

        Ohjelmaa on kuule niin ettei meinaa tunnit vuorokauvessa riittää ja kiitos Herran.

        Mitä ny välillä valistetaan näitäkin luusereita täällä...


      • aaroninparta
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ohjelmaa on kuule niin ettei meinaa tunnit vuorokauvessa riittää ja kiitos Herran.

        Mitä ny välillä valistetaan näitäkin luusereita täällä...

        Tämä palsta ei ole mitään, verrattuna mitään S24 maailman menoa, vuorokauden ajan ollut ketju tappakaa kaikki juutalaiset.


      • aaroni parka
        aaroninparta kirjoitti:

        Tämä palsta ei ole mitään, verrattuna mitään S24 maailman menoa, vuorokauden ajan ollut ketju tappakaa kaikki juutalaiset.

        haluaa tappaa kaikki arabit...


      • KTS (Ei kirj.)
        aaroni parka kirjoitti:

        haluaa tappaa kaikki arabit...

        Ei me ketään tapeta. Arto se puukon kanssa riehuu. Kannatamme Suomen virallista, rauhantahtoista liittoutumattomuuspolitiikkaa maalla, merellä ja ilmassa.

        HYVÄ!


      • aaroninp
        aaroni parka kirjoitti:

        haluaa tappaa kaikki arabit...

        Voi kaima parka, en halua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe