Tänään puheessa Stubb sanoi mottonsa olevan " Koti Uskonto ja Isänmaa ja Nimenomaan Kristinusko.
Suomihan ei muutenkaan ole pelkästään kristinuskoinen maa.
Tässä haiskahtaa samanlainen idealismi kuin Israelissa joka yrittää esiintyä
pelkästään juutalaisuskoisena valtiona vaikka ei sitä ole.
Mitä mieltä näistä despooteista pitäisi olla. Onko joillakuilla oikeus jyrätä vähemmistöt ja muut uskonnot.
Alexander Stubb ei hyväksy juutalaisuutta
21
169
Vastaukset
- Jani.
Israel on juutalaisvaltio, miksi on niin kova paikka teille?
Maailmassa on 37 muslimimaata ja se tuota minkäänlaisia tuskia teille.
Stubb viime vuonna korosti sapatti jotenkin näin, kehui viisaaksi sitä joka määräsi yhden lepopäivän viikkoon.
Eikö tämä ole aika selvä asettuminen juutalaisuuden puolelle?- Juuri näin!
Kirjoitit:
Israel on juutalaisvaltio, miksi on niin kova paikka teille?
Maailmassa on 37 muslimimaata ja se tuota minkäänlaisia tuskia teille.
Tämä on osuva teksi. Hyvä. - Jani.
totuusonvoittaja kirjoitti:
Siksi Stubin kannatus vajoaakin alas
Tarkoitatko että kannatus vajoaa koska puolusti sapattia?
Omasta mielestä sapatti on loistava juttu, aivan upea,.
Ja menee paremmin kuin koskaan;) - Jani.
Juuri näin! kirjoitti:
Kirjoitit:
Israel on juutalaisvaltio, miksi on niin kova paikka teille?
Maailmassa on 37 muslimimaata ja se tuota minkäänlaisia tuskia teille.
Tämä on osuva teksi. Hyvä.Maailmassa on jopa 47 muslimimaata ,riippuen laskutavasta
37 minimissään.
Harva ajattelee edes tuota ja vielä harvempi tuomitsee.
Mutta itseään vihaava länsi ei edes kehtaa omia maita tunnustaa kristilliseksi vaikka sitä suunnilta osin ovatkin, tietenkin demokratiaan kuuluu lännessä uskon ja valtion erottaminen mutta miksi sitten tunnustavat uusia puhtaasti islamistisia maita jos erottaminen on niin tärkeää??
Nyt tunnustamassa Palestiinaa joka on ääri-islamistinen
Mutta samaan aikaan tuomitsevat Israelin juutalaisuuden??
Kiristääkö muslimimaat terrorismilla länttä? - Shalom
Jani. kirjoitti:
Maailmassa on jopa 47 muslimimaata ,riippuen laskutavasta
37 minimissään.
Harva ajattelee edes tuota ja vielä harvempi tuomitsee.
Mutta itseään vihaava länsi ei edes kehtaa omia maita tunnustaa kristilliseksi vaikka sitä suunnilta osin ovatkin, tietenkin demokratiaan kuuluu lännessä uskon ja valtion erottaminen mutta miksi sitten tunnustavat uusia puhtaasti islamistisia maita jos erottaminen on niin tärkeää??
Nyt tunnustamassa Palestiinaa joka on ääri-islamistinen
Mutta samaan aikaan tuomitsevat Israelin juutalaisuuden??
Kiristääkö muslimimaat terrorismilla länttä?Kiristää ja öljyllä.
totuusonvoittaja kirjoitti:
Siksi Stubin kannatus vajoaakin alas
Kuinka tulee Benin kanssa toimeen samassa puolueessa?
- Jani.
Shalom kirjoitti:
Kiristää ja öljyllä.
Tuo on tullut mieleeni.
- KTS (Ei kirj.)
totuusonvoittaja kirjoitti:
Kuinka tulee Benin kanssa toimeen samassa puolueessa?
Ben tulee toimeen kaikkien kanssa. On myös Tarja Halosen henkilökohtainen frendi.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Ben tulee toimeen kaikkien kanssa. On myös Tarja Halosen henkilökohtainen frendi.
Ei taida h.u.o.r.i.e.n kanssa olla missään tekemisessä oikea Juutalainen
- KTS (Ei kirj.)
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ei taida h.u.o.r.i.e.n kanssa olla missään tekemisessä oikea Juutalainen
Valekristillinen juoppo kehtaa arvostella Benin juutalaisuutta
http://img.yle.fi/uutiset/turku/article5379251.ece/ALTERNATES/w580/kultaranta naantali tasavallan presidentti Tarja Halonen, eduskunnan puhemies Ben Zyskowicz
- oletko pöljä?
Palestiinan tunnustaminen ei tee siitä muslimivaltiota. Eikä Israelista voi koskaan tulla yksin muslimi-tai juutalaisuusvaltiota.
- Jani.
Voi hellanlettas sentään, paleSStiinaa hallitsee ääri islamistinen hamas.
Muita perusteluja ei varmasti tarvitse, tai no sen että sanoivat ettei juutalaisille ole tilaa paleSStiinassa - aaroninparta
Jos kyseinen valtio joskus tulee, takuulla on muslimivaltio.Ns presidentti Abbas ,"tulevassa palestiinan valtiossa ei ole juutalaisia".Rasismiako ei toki.Israel olemme juutalainen valtio, RASISMIA APARTHAIDIA.
- Stubbelo
Huom Stubbin rahoittaja on siionisti. Subbin vaimo on töissä siionistien omistamassa mediayhtiössä.
Stubb kumartaa ja kiittää hyväntekijäänsä. - 15+10
Tyhmä kun olin niin ajatteliln katsoa mitä tänne palstalle kuuluu...
Pikku raukat elää omassa ulottuvuudessaan, oikeasti uskoo omat juttunsa ja vatvoo niitä kaiken valveillaoloaikansa.
Poetic justice. Natsi-vasemmisto-suvakki-rasisti reppanat elävät omaa rangaistustaan.
Ikävää että yhtään palstaa näin laajalla alustalla eivät voi jättää rauhaan (uloste-KTS ensimmäisenä), ja vaarana tietysti että sairastuttavat jonkun viattoman ihmisen omaan sairaaseen maailmankuvaansa, mutta jollain tapaa nautin siitä ettei teidän päässä oikein ole muuta ohjelmaa ja kärsitte jo tässä elämässä.- KTS (Ei kirj.)
Ohjelmaa on kuule niin ettei meinaa tunnit vuorokauvessa riittää ja kiitos Herran.
Mitä ny välillä valistetaan näitäkin luusereita täällä... - aaroninparta
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Ohjelmaa on kuule niin ettei meinaa tunnit vuorokauvessa riittää ja kiitos Herran.
Mitä ny välillä valistetaan näitäkin luusereita täällä...Tämä palsta ei ole mitään, verrattuna mitään S24 maailman menoa, vuorokauden ajan ollut ketju tappakaa kaikki juutalaiset.
- aaroni parka
aaroninparta kirjoitti:
Tämä palsta ei ole mitään, verrattuna mitään S24 maailman menoa, vuorokauden ajan ollut ketju tappakaa kaikki juutalaiset.
haluaa tappaa kaikki arabit...
- KTS (Ei kirj.)
aaroni parka kirjoitti:
haluaa tappaa kaikki arabit...
Ei me ketään tapeta. Arto se puukon kanssa riehuu. Kannatamme Suomen virallista, rauhantahtoista liittoutumattomuuspolitiikkaa maalla, merellä ja ilmassa.
HYVÄ! - aaroninp
aaroni parka kirjoitti:
haluaa tappaa kaikki arabit...
Voi kaima parka, en halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511