Tällästä...

Ruma mies

Niin se vaan taas nähtiin, miten yökerhon tanssilattialla jää yksin.
Miksi? Menen mielestäni mukavan näköisen naisen viereen tanssimaan ja haen katsekontaktia, jonka saa ehkä murto-osa sekunniksi ja sitten ollaan kun ei oltaiskaan. Hänen kaverinsa kyllä viittelöi hänelle mielipiteitään takanaolevista. Itse ole vissiin aina se: "Ei ei ei..." Lopulta päättyy aina siihen, että joku toinen mies tulee määrätietoisesti tunkemaan kyrpäänsä naisen perseeseen ja nainen on todella otettu ja alkaa tanssia mukana. Joko olen liian ruma (Vaikka hyvännäköisenä olen aina itseäni pitänyt) Tai sitten naiset pitää siitä kun heidät otetaan väkisin...
Oli miten oli, olen jo täysin kyrpiinyynyt naisiin.
Eivät ensinäkään koskaan tee aloitetta ja silti saavat aina kun haluavat.
Ja sitten ollaan ylimielisiä ja kavereiden kesken valikoidaan se jännittävimmännäköinen ähkijä sieltä baareista.

Kyllä lyö itsetunnon maantasalle tämmöne paska.
Tinderiä/Hot or not'iakin pelaillut ja vaan 1 matci tullut. (Mutta olen itsekin valkoiva niissä. kuitenkin jokusia satoja sydämiä antanut niissä)

Kerran olen myös livenä tehnyt aloitteen kassalla työskennelleelle naiselle, jolla oli aina tapana vilkuilla ja hymyillä jo pitkältä. Tosin tein sen ruuhka-aikaan antamalla lapun, kun niin harvoin näin sitä siellä. Ja kysyikin vielä, että mikä tää on, niin sanoin, että se on sulleja hymyilin. Numero oli ja kahvipyyntö. Eipä soittanut. Olis varmaan pitänyt sekin väkisin ottaa, niin olis torttu kostunut.

Uudenvuodenlupaus onkin, että kertaakaan en enää baariin mene, enkä tee aloitteita naisille. Unohdan naiset nyt kokonaan ja sopeudun elämään yksin loppuelämäni. Ikää jo 23v, joten evvk. kerran olen elämässäni nussinut. Baareissa käynyt parikymmentä kertaa. Deitti palstoilla jokusia vuosia pyörineenä ja netissä naisille jutelleena. Kai se on hyväksyttävä: Olen ruma.

9

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riskaka

On tietenkin eroa, haetko panoseuraa vai potentiaalista tyttöystävää. Parisuhteelle mielestäni paras pohja on ystävyys. Hakeudu oman ikäisesi ja -tyylisesi seuraan johonkin harrastus- tai järjestötoimintaan tai kokeile rohkeasti jotakin uutta, jossa on paljon naisia. Saatat yllättyä.

Itse naisena en ainakaan pidä siitä, että mies tulee irstas ilme naamallaan selkeänä tarkoituksenaan iskemään minua. Se on automaattinen turn-off. Minut isketään mieluummin mukavalla ja rennolla jutustelulla, jolla mies vakuuttaa kehon kielellä olevansa kiinnostunut minusta ihmisenä ja antaa myös itsestään.

Tietenkin ihmiset ovat erilaisia, toisille suora ja "aggressivinen" iskutapa toimii parhaiten. Ehkä voisit pohtia, kuinka haluaisit että sinut iskettäisiin ja kokeilla samanlaista lähestymistapaa naisiin.

• Ruma mies

Mieluusti etsisin elämänkumppania, jonka kanssa viettää aikaa, mutta ei sitä nyt tuosta vain löydä, niin pitää niitä naisia ensin tavata, ennen kun tietää, haluaako niiden kanssa olla. Mutta kun ei pääse edes juttusille, kun ei anneta minkäännäköistä selvää vihreäävaloa. Ehkä kerran tai pari vilkastaan kohti ja se oli siinä. Ja en ole koskaan saanut aloitetta naisten suunnalta, että ketään kiinnostaisi minuun tutustua. Mutta tää onkin tätä, kun naisten ei sitä tarvitse tehdä.
        Nainen kun menee baariin, niin on 10 miestä ympärillä heti ja otetaan niistä se kovin pelimies, joka tulee kiinni tanssimaan. (Tietty jos naamakin miellyttää.)
        Selvänä turha edes kuvitella saavansa mitään kontakteja täällä suomessa.
        Ja en todellakaan ala harrastamaan jotain, vain siksi että tutustuisin sitä kautta naisiin, joita ei välttämättä siellä edes ole. Ainakaan niitä minua kiinnostavia, olettaen että jos olisi, niin miksi ne minusta kiinnostuisi, kun ei tähänkään asti ole ketään kiinnostanut.

• Ruma mies kirjoitti:

Mieluusti etsisin elämänkumppania, jonka kanssa viettää aikaa, mutta ei sitä nyt tuosta vain löydä, niin pitää niitä naisia ensin tavata, ennen kun tietää, haluaako niiden kanssa olla. Mutta kun ei pääse edes juttusille, kun ei anneta minkäännäköistä selvää vihreäävaloa. Ehkä kerran tai pari vilkastaan kohti ja se oli siinä. Ja en ole koskaan saanut aloitetta naisten suunnalta, että ketään kiinnostaisi minuun tutustua. Mutta tää onkin tätä, kun naisten ei sitä tarvitse tehdä.
        Nainen kun menee baariin, niin on 10 miestä ympärillä heti ja otetaan niistä se kovin pelimies, joka tulee kiinni tanssimaan. (Tietty jos naamakin miellyttää.)
        Selvänä turha edes kuvitella saavansa mitään kontakteja täällä suomessa.
        Ja en todellakaan ala harrastamaan jotain, vain siksi että tutustuisin sitä kautta naisiin, joita ei välttämättä siellä edes ole. Ainakaan niitä minua kiinnostavia, olettaen että jos olisi, niin miksi ne minusta kiinnostuisi, kun ei tähänkään asti ole ketään kiinnostanut.

Tervetuloa kerhoon! Itellä kylläki "lykästi" netin kautta. Sain sen ei niin parhaan näköisen ja myöhemmin paljastui persoonallisuusongelmiaki mutta minkäs teet ku et ajoissa jättäny ja lapsi onki sitte jo tulossa :( Vink: älä tyydy siihen toiseksi parhaaseen vaikka huonomman helpommin sais...

• Kauko;;

Sitten ei varmaan auta muu kuin ruikuttaa täällä säälittävänä. Onhan täälläkin treffipalsta.

• fdfdsfdsdsfdf

Jaa, olet vasta 20 kertaa käynyt baareissa ja valitat. :D Ei ne naiset minuakaan halua, vaikka olen mielestäni ihan ok-näköinen, pari naista jopa kehunut komeaksi(nuoria naisia). Totuus on vain, että itsevarmuus tärkein tekijä ja röyhkeys. Naiset ovat vielä niin nirsoja ainakin pienemmissä kaupungeissa.

• voi voi

Ei kyse ole välttämättä nirsoudesta. Jos baariin mennään tyttöporukalla, voi tanssi ja keskenään höpöttely olla illan suurin odotus. Ei sinne kaikki mene kumppania tai seksiseuraa hakemaan. Ei semmoinen tyttöporukka kyllä silloin edes huomaa vähän ujommin lähestyviä miehiä, toisaalta eivät kyllä välttämättä lähde tanssilattiaa pitemmälle sen panomiestyypin kanssakaan.

Haluatko hyvän parisuhteen vai seksikokemuksia pelkästään. Baari on aika huono paikka etsiä vakituista seuraa. Eikö sua mikään harrastus kiinnosta? Harrastuksista vois löytää seuraa. Voi lötää mies kavereita voi joku kutsua kylään, voi joku esitellä jollekkin naispuoliselle jne.. Kontaktit ihmisiin luo tilaisuuksia ennenpitkään tavata joku kiinnostava. Mikset juttele niitä näitä vaan tapaamillesi naisille. Ehdota kahvittelua vasta,kun juttu synkkaa ja ootte porisseet useampaan otteeseen. Harjoittele porisemista ihmisten kanssa. Epäonnistut, jos heti odotat löytäväsi seksiseuraa. Opettele pitämään itsestäsi. Kuulostele millaisesta lähestymistavasta pidät. Miellyttääkö jonkun kaverin käytös? Seuraa mitä kaveri sanoo, miten sanoo jne.. Kopioi harjoittelemalla hänen puhetyyliään jne... Kyllä se siitä! Nyt vähän omaa arvostusta ja sisältöä muutenklin elämään lisää.

• Not so ruma mies

Kas, olet sitten aikalailla identtinen kuin minä. 23 ja yksin.
      Itsellä on harrastukset voimakkaasti netissä (Ihan oikeat harrastukset), joten ei tule erityisemmin kunnon sosiaalista kanssakäymistä toisen kanssa. Se on käynyt ihan tarpeeksi montesti ilmi, ettei juuri kukaan tahdo tavata toista jonka on tuntenut ainoastaan netin kautta.

Itse olen oppinut olemaan itsekseni melkolailla hyvin, mutta aina vois se joku olla...

• 4+8

Mikähän siinä on, etteivät kaikki ymmärrä kassaneitien hymyilevän ja vilkuilevan, koska se kuuluu heidän työhön? Kassaneidit saavat ihastuneilta miehiltä jatkuvasti huomiota, joskus liikaakin. Todennäköisesti kassaneideistä suuri osa on varattuja.

• 4+8

Piti vielä sanoa, että tottakai kaikkia kiinnostavia naisia kannattaa lähestyä, jos on varattu niin sitten on. Uutta matoa koukkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6254
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3083
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2233
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1847
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1828
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1803
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1552
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51