Heipadei! Jelpatkaas vähän...
Aina kun laitan CC-voidetta mun kasvoille, nenän sivuille tulee sellaiset kuivat hilseilevät kohdat. Käytän yleensä kookosöljyä, Nivea Creamia tai jotai kasvoöljyä mutta ei mikään kosteuttava auta. Sama ongelma on ympäri vuoden. Mitäs mä tekisin? Kuorintakaan ei auta...
Kuiva iho+CC-voide= Hot Mess
kuivaihoonkamalajuttu
3
143
Vastaukset
- erwrww
Olisiko vääränlainen CC ihollesi? Kokeile myös kosteuttavaa voidetta. Mainitsemasi kuulostavat rasvaisilta, mikä on eri asia kuin kosteuttava.
- Aloittajaaaa
Unohdin mainita että olen käyttänyt myös Abo Basea ja Neutrogenan visibly clear oil-free moisturiseria eikä nekään oikein auta. Onkos mitään voiteita joita suosittelet kokeiltavaksi?
CC-voide on Lumenen Color Correcting Cream.
- fsssafaf
Osta konjac-sieni kuivalle iholle, toimii 100% varmuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831678- 411299
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202956Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71928- 53882
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20850- 34804
- 37789