Sinisten silmien kanssa sopii yhteen mikä tahansa hiusten (luonnollinen tai luonnollisen kaltainen) väri.
Tummien hiusten kanssa sopii mikä tahansa silmien väri.
Vaaleahiuksisella pitää olla siniset tai vihreät silmät. Tummat silmät vaaleahiuksisella näyttää epämiellyttävältä.
Ihanteellisimpana pidän yhdistelmää tummat hiukset siniset silmät.
Silmien väri + hiusten väri
14
499
Vastaukset
- 1+14
Entä jos on luonnostaan blondi ja tummat silmät?
- Tumma&tulinen
Ja minä tykkään vain ja ainoastaan ruskeista silmistä ja tummista hiuksista. Vaaleat eivät yksinkertaisesti sytytä, eivätkä siniset silmät.
- sellanen marilyn
...ja tummat ja tuliset saavat painua mihin lystäävät......vaaleus on valttia...ainakin herrat pitävät vaaleaveriköistä......
- käykökippeesti?
sellanen marilyn kirjoitti:
...ja tummat ja tuliset saavat painua mihin lystäävät......vaaleus on valttia...ainakin herrat pitävät vaaleaveriköistä......
joo, uskon että olet "sellainen marilyn", kirjoitus hyvä peruste =DDDDD
- Boring
Ruskeat silmät ovat niin tylsän tavanomaiset, suurimmalla osalla maailman ihmisistä on ruskeat silmät. Mutta vihreät silmät, oi että! Harvinaiset ja ihanat.
- Tummat silmät ruskea tuk
Boring kirjoitti:
Ruskeat silmät ovat niin tylsän tavanomaiset, suurimmalla osalla maailman ihmisistä on ruskeat silmät. Mutta vihreät silmät, oi että! Harvinaiset ja ihanat.
Jokaisella on oikeus omaan makuunsa, usein vaikkei aina vastakohdat myös tuntevat vetoa toisiinsa.
- Sonne
Minusta taas on hienoa, että toinen silmä on sininen ja toinen pikimusta.
- Lady Butler -
(naurua)- Sonne
Kerran mua hiihti vastaan klubilla missi, jolla oli dollarinkuvat silmissä. Se oli jo vähän erikoista se.
(naurua) - ♥♥♥♥♥♥♥
Sonne kirjoitti:
Kerran mua hiihti vastaan klubilla missi, jolla oli dollarinkuvat silmissä. Se oli jo vähän erikoista se.
(naurua)Blondi ja ruskeasilm♥♥♥♥♥
- ...
:D itse olen luonnostaan vaaleatukkainen ja ruskeasilmäinen. :p
Silmien värin ny voi vielä antaa anteeksi mutten keksi juuri muuta vastenmielisempää ku oikein vaalea blondi jolla on tummat hoitamattomat kulmakarvat!
- HarmaaHelsinki
Entä jos on harmaat silmät?
- maantienharmaa
Mielestäni kaikenväriset silmät sopivat yhteen kaikenväristen hiusten kanssa - siis ne värit, joita esiintyy luonnossa, vihreät ja siniset ym. hiukset ovat sitten asia erikseen. Vaaleat hiukset ja ruskeat silmät ovat mielenkiintoinen yhdistelmä ja mielestäni kaikkea muuta kuin ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609