OVAT JUSSI HALLA-AHO PETRI SARVAMAA SAMPO TERHO
Nämä uskalsi äänestää vastaan ettei terroristi arabivaltiota tunnustettaisi ja myös vastaan sitä ettei hamas olisikaan terroristijärjestö he äänestivät että on terroristijärjestö..
Muistetaan seuraavissa vaaleissa kuten ensi eduskunta vaaleissa äänestetään KD:tä tai perussuomalaisia jotka äänesti homoliittoa vastaan
ROHKEAT EURO EDUSTAJAT
11
65
Vastaukset
- aaroninparta
Lienee selviö miten Liisa Jaakosääri ja Sirpa rattijuoppo Pietikäinen äänestivät.
- KTS (Ei kirj.)
Huomenna poukkoilija-Arto on taas päinvastaista mieltä kun muistaa TAAS että Persut vastustavat EU -jäsenyyttä.
HAHAHAHAHAA!!!!- Fuck islam.
Mutta sinä olet edelleen monen muslimimaat puolella jotka sallii pedofilian.
Ottaako eteen KTS ? Ja myös kts:n lössin maiden tunnistamista!!!
HAH HAH HAAAA!!!
Ja vastustaa ettei kts pääse naimisiin!!!
HAH HAH HAAAAA!!!!!totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja myös kts:n lössin maiden tunnistamista!!!
HAH HAH HAAAA!!!
Ja vastustaa ettei kts pääse naimisiin!!!
HAH HAH HAAAAA!!!!!Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet
- hautaustestamenti
totuusonvoittaja kirjoitti:
Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet
Gehenna-helvetti oli sen aikainen tuhkaamislaitos
Jerusalemin muurien ulkopuolella,
Jeesus puheissaan siihen viittasi kun puhui
*lopullisesta tuhosta*
mun raatoo ei tarvii roudata sinne asti,
meillä on ihan omassa kaupunkissa Krematorio.
tuhkat levitetään mun käskystä muistolehtoonni
ei tarvii haudalla käydä kenenkään jälkeläisen
kiroilemassa ja kuseksimassa :D
ja se on sitten siinä.:THE END - TEHOJA löytyy:
totuusonvoittaja kirjoitti:
Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet
totuusonvoittaja27.12.2014 02:36
Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet__________-
se on artopoju nykysin niin hyvä tekniikka
Krematoriossa että sen kuumuus VOITTAA
sen Jeesuksen Gehennan liekit kuumuudessa moninkertaisesti - Luutarha suuri ala
TEHOJA löytyy: kirjoitti:
totuusonvoittaja27.12.2014 02:36
Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet__________-
se on artopoju nykysin niin hyvä tekniikka
Krematoriossa että sen kuumuus VOITTAA
sen Jeesuksen Gehennan liekit kuumuudessa moninkertaisestinykysin suositellaankintuhkausta,
se o ekologisempi tapa
pohjavesiä ajatellen,
ja hautusmaat vie liikaa tilaakin... - sinnkku
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja myös kts:n lössin maiden tunnistamista!!!
HAH HAH HAAAA!!!
Ja vastustaa ettei kts pääse naimisiin!!!
HAH HAH HAAAAA!!!!!pääsihän kiihkouskis luthersäätiöläinen artopojukin
naisia hiplaamaan pattayalla -pikkasen-
mitäs se toisten naimisita nyt vaahtoo?
tosin Paavalikin sanoo Raamatussaet on parempi naida kuin palaa...
mut ei oo ihan
avioliiton kannalla kuitenkan se Patekaan - 1.Kor 7:8,9
sinnkku kirjoitti:
pääsihän kiihkouskis luthersäätiöläinen artopojukin
naisia hiplaamaan pattayalla -pikkasen-
mitäs se toisten naimisita nyt vaahtoo?
tosin Paavalikin sanoo Raamatussaet on parempi naida kuin palaa...
mut ei oo ihan
avioliiton kannalla kuitenkan se PatekaanPaavali sanoo et AVIOseksi onok,
sen ulkopuolisesta PALAA ...
8. Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin;
9. mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Kor.7.html
- Osaan vastustaa myös
Rohkeutta tarvitaan siitä kunnia kolmelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
