ROHKEAT EURO EDUSTAJAT

OVAT JUSSI HALLA-AHO PETRI SARVAMAA SAMPO TERHO

Nämä uskalsi äänestää vastaan ettei terroristi arabivaltiota tunnustettaisi ja myös vastaan sitä ettei hamas olisikaan terroristijärjestö he äänestivät että on terroristijärjestö..

Muistetaan seuraavissa vaaleissa kuten ensi eduskunta vaaleissa äänestetään KD:tä tai perussuomalaisia jotka äänesti homoliittoa vastaan

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninparta

      Lienee selviö miten Liisa Jaakosääri ja Sirpa rattijuoppo Pietikäinen äänestivät.

    • KTS (Ei kirj.)

      Huomenna poukkoilija-Arto on taas päinvastaista mieltä kun muistaa TAAS että Persut vastustavat EU -jäsenyyttä.

      HAHAHAHAHAA!!!!

      • Fuck islam.

        Mutta sinä olet edelleen monen muslimimaat puolella jotka sallii pedofilian.
        Ottaako eteen KTS ?


      • Ja myös kts:n lössin maiden tunnistamista!!!


        HAH HAH HAAAA!!!

        Ja vastustaa ettei kts pääse naimisiin!!!

        HAH HAH HAAAAA!!!!!


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Ja myös kts:n lössin maiden tunnistamista!!!


        HAH HAH HAAAA!!!

        Ja vastustaa ettei kts pääse naimisiin!!!

        HAH HAH HAAAAA!!!!!

        Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet


      • hautaustestamenti
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet

        Gehenna-helvetti oli sen aikainen tuhkaamislaitos
        Jerusalemin muurien ulkopuolella,
        Jeesus puheissaan siihen viittasi kun puhui
        *lopullisesta tuhosta*


        mun raatoo ei tarvii roudata sinne asti,
        meillä on ihan omassa kaupunkissa Krematorio.

        tuhkat levitetään mun käskystä muistolehtoonni
        ei tarvii haudalla käydä kenenkään jälkeläisen
        kiroilemassa ja kuseksimassa :D

        ja se on sitten siinä.:THE END


      • TEHOJA löytyy:
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet

        totuusonvoittaja27.12.2014 02:36
        Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet__________-

        se on artopoju nykysin niin hyvä tekniikka
        Krematoriossa että sen kuumuus VOITTAA
        sen Jeesuksen Gehennan liekit kuumuudessa moninkertaisesti


      • Luutarha suuri ala
        TEHOJA löytyy: kirjoitti:

        totuusonvoittaja27.12.2014 02:36
        Kyllä kts:ää odottaa h.e.l.v.e.t.i.n. tulet__________-

        se on artopoju nykysin niin hyvä tekniikka
        Krematoriossa että sen kuumuus VOITTAA
        sen Jeesuksen Gehennan liekit kuumuudessa moninkertaisesti

        nykysin suositellaankintuhkausta,
        se o ekologisempi tapa
        pohjavesiä ajatellen,
        ja hautusmaat vie liikaa tilaakin...


      • sinnkku
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Ja myös kts:n lössin maiden tunnistamista!!!


        HAH HAH HAAAA!!!

        Ja vastustaa ettei kts pääse naimisiin!!!

        HAH HAH HAAAAA!!!!!

        pääsihän kiihkouskis luthersäätiöläinen artopojukin
        naisia hiplaamaan pattayalla -pikkasen-
        mitäs se toisten naimisita nyt vaahtoo?

        tosin Paavalikin sanoo Raamatussaet on parempi naida kuin palaa...
        mut ei oo ihan
        avioliiton kannalla kuitenkan se Patekaan


      • 1.Kor 7:8,9
        sinnkku kirjoitti:

        pääsihän kiihkouskis luthersäätiöläinen artopojukin
        naisia hiplaamaan pattayalla -pikkasen-
        mitäs se toisten naimisita nyt vaahtoo?

        tosin Paavalikin sanoo Raamatussaet on parempi naida kuin palaa...
        mut ei oo ihan
        avioliiton kannalla kuitenkan se Patekaan

        Paavali sanoo et AVIOseksi onok,
        sen ulkopuolisesta PALAA ...

        8. Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin;
        9. mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Kor.7.html


    • Osaan vastustaa myös

      Rohkeutta tarvitaan siitä kunnia kolmelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe