Top 3 pyllyysi liittyvää parasta muistoa

Hyvä gallup!

Mitkä on kolme mieluisinta kokemusta tai muistoa liittyen omaan pyllyysi?

9

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äädämi

      Ehdoton ykkönen on se kerta kun päätin tehdä opiskelukavereilleni pikku kepposen ja sontia pöydälle. Tarkoitus oli vääntää sellainen kiinteä kierukka siihen keskelle pöytää, mutta peräsuolen toimintahäiriön johdosta perslävestä tuli löysää ripulipaskaa, joka levisi pitkin pöytää ja valui tuoleille ja lattialle. Kaiken huipuksi yksi kaveri tuli sisään kesken kaiken ja yllätti minut kykkimässä pöydällä paskan valuessa ympäriinsä. Räjähdin kunnon röhönauruun. Ei mennyt ihan kuin Strömsössä, mutta siitä tuli itse asiassa parempi tällä tavalla.

      Toinen hyvä oli kun tein pikkutytölle pierujäynän. Se oli pysähtynyt vanhempiensa kanssa odottamaan liikennevalon vaihtumista. Menin pikkupillun eteen seisomaan ja annoin suolen soida! Sen nenä oli vain vähän persereikääni ylempänä, joten sai haistaa oikein kunnon aromit.

      Kolmas miellyttävä muisto liittyy siihen, kun löysin ison finnin vasemmasta perspakarastani. Sen kun puristin, niin lähti hirveällä paineella, oikein kuului kun läjähti seinään.

    • Mies1985_

      Se kun 14v teini puristi sitä ollessani 17v.

      Muuta ei ole.

    • BEM

      Se kun nainen tuossa kesällä sanoi, että "onneksi et ole mikään luiskaperse".

      Sitten parikertaa naiset on ohimennessä baarissa puristaneet takapuolesta.

    • Kakkosmies

      Tällaisen runon olen joskus kuullut:
      Ah, mik onkaan autuumpaa
      Kun suoli aukeaa
      Ja paksun suolen onteloista
      Virtailee lämmin pas.ka

    • Darkfear (ei kirj)

      Kun eräs eläköitynyt ex-somaliupseeri rakasteli minua kakkakolooni. Tämä tapahtui nousuhumalassa ruotsinlaivalla. Löysin identiteettini btm-miehenä tämän kokemuksen myötä.

      • mies käsikyys

        Päpänälüüküstä äükeää äütüüs


    • Neeno

      1. Kun aloin saamaa lisää massaa, istuminen ei enää sattunnut kun luut eivät paukkunneet.

      2. Tuskallinen paise puhkesi perseestä. Voi sitä autuutta, kun kipu helpotti.

      En keksinyt kolmatta. Miksi muuten kyselet moisia?

    • Hyvä gallup!

      up!

    • muisto kaunein

      Oikeastaan vain yksi hyvä muisto. Kerran teininä menin hirveä polte persiissä terkkarille. Siellä oli nuori blondi vastavalmistunut lääkäriharjoittelija, joka ensin työnsi sormen peppuuni ja pyöritteli sitä siellä aikansa. Lopulta otti veitsen ja tuikkasi sen lähelle peräreikääni. Se hetki oli tuskallinen, mutta lopulta tunsin, kuinka mätä virtasi peräreikäni suulla. Siinä vaiheessa tuo nuori blondi sanoi unohtaneensa puudutuksen, mutta olo oli kaikesta huolimatta niin hyvä, ettei sitä voi unohtaa koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe