Lähtisitkö suhteeseen, jossa voitte nähdä puolen vuoden välein?

onmatkapitkä

Täällä on paljon keskustelua kaukosuhteista, joissa välimatka on muutama sata kilometriä, mutta vähemmän oikeasti pitkän matkan suhteista.

Lähtisitkö kaukosuhteeseen, jossa voisitte nähdä ensimmäisen vu oden-parin ajan suunnilleen puolen vuoden välein, jonka jälkeen tiedossa olisi mahdollisesti muutto samaan maahan/maanosaan? Päättäisitkö laittaa suhteen tauolle kaukojakson ajaksi, jolloin pitäisitte edelleen yhteyttä ja tapaisitte kun voitte, mutta kumpikin on vapaa tekemään mitä haluaa, toicoen että molemmat haluavat lopulta palata yhteen? Vai laittaisitko koko suhteen poikki välimatkan vuoksi?

4

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6

Mitä se sydän sanoo??

Joku varmaan laittaisi, joku toinen ei. Omasta tahdosta ja tunteistahan se on kiinni. Ja tietysti sen toisen osapuolen vastaavista.

Mitä se tarkoittaa, että laittaa suhteen tauolle? Pistää varastoon odottamaan ja antaa luvan ja tilaa olla jonkiun toisen kanssa sen aikaa. Laittaa sitten vanhentuneena roskiin, jos ei ole käyttöä tai ottaa uudelleen käyttöön kun itsestä tuntuu.

Jokainen toimikoon tavallaan, mutta kun kerran kysytään, niin kerron mielipiteeni. Jois toista ihmistä rakastaa ja siitä välittää ja niille tunteille saa vastakaikua, joku puolen vuoden kärvistely on lopulta vaivan arvoista. Jos epäröi, niin silloin välimatka suurella todennäköisyydellä pistää puihin koko homman. Siinä tilanteessa vähintään toinen osapuoli on ihan rikki. Muutama sata ja allekin- välimatkaa riittää tämän saamaan aikaiseksi. Välimatka on aina pitkä, kun ikävä on suuri.

• true love

En laita, koska tiedän, että se ihminen on minulle se oikea. Vuoden kärvistely nähden vain muutaman kerran (n. 5) on sen arvoista, kun tiedän, että pian saamme olla yhdessä. Jos taas ihminen ei tunnu oikealta, en hukkaisi aikaa. Lähisuhteissa helposti ajautuu tälläisiin tilanteisiin, missä roikutaan toisessa kun nyt ei ole parempaakaan tarjolla. Jos sitä pitää epäröidä ja miettiä, että "uhraanko" puoli vuotta elämästäni kun voisin panna jotain toista, niin anna olla. Jos sen sijaan ei ole oikein yhteistä tulevaisuutta näköpiirissä oikein koskaan, vaan kaukosuhde on ainoa vaihtoehto niin silloin pitää miettiä tosissaan, onko mitään järkeä. Ellei vartavasten halua elää sinkkuna suhteessa.

• näin meillä

En tietenkään laita. Reilut viisi vuotta etäsuhdetta takana ja nyt tammikuun alussa edessä on muutto miehen kotimaahan, häät ja uusi, yhteinen elämä.

• kokemusta omaava

En todellakaan lähtisi! Kannatta lopettaa tollanen hulluus jo alkuunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe