Arabikevään helmi on näyttänyt suuntaa!
HYVÄ! HIENOA!
http://www.satakunnankansa.fi/Ulkomaat/1194949300995/artikkeli/kampanjapaallikko essebsi voittamassa tunisian vaalit.html
Tunisian vaalit meni hienosti!!!!
9
64
Vastaukset
- aaroninparta
Hienosti joo , 88 v ukko ilmeisesti voitti.
Oli sit äkts kilistelemässä laseja kun sen lössi egyptissä voitti tuo muslimi veljeskunta
- Deronda
Tunisia onkin arabivaltioista monella tapaa maltillisin. Edes etnistä puhdistusta juutalaisia vastaan ei ole viety loppuun asti. Djerbassa sallitaan kahden juutalaisen kylän elää kuten ennenkin.
Miksi nyt nostat esille Tunisia arabikevään helmenä? Olet kaiken aikaa hihkunut onnesta, kun olemme saaneet seurata mitä mielipuolisimpia teurastuksia näissä maissa. Olet myös tuonut esille, että sama pitäisi aloittaa Israelissa. Olet ollut huolissasi siitä, että Israel jää jälkeen tästä "kehityksestä".
Väkivallan ihannointisi tuot esille ohessa toisessa kirjeessäsi, kun kerrot Pakistanin esimerkin pohjalta, miten koko islam taistelee terrorismia vastaan. Myös Tunisiassa ääriislamistit ovat pyrkineet valtaan. Ihanteidesi mukaisti vaatisit myös Tunisiaan joukkoteloituksia.
Seuraavaksi joudut taas kerran kääntämään takkia. Katson kellosta aikaa kuinka kauan siihen menee.- KTS (Ei kirj.)
Ei vaan teijän lössihän se on ollut innostunut mitä useammin on teloituksia. Teijän lössille se on itseisarvo.
Ajattelin vain tulla puolitiehen vastaan. - Deronda
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Ei vaan teijän lössihän se on ollut innostunut mitä useammin on teloituksia. Teijän lössille se on itseisarvo.
Ajattelin vain tulla puolitiehen vastaan.Aika meni siis 10 minuuttia.
Et kykene käyttäytymään kuin aikuisen ihmisen tapaan ja ottamaan mitään vastuuta sanomisistasi. Ensinnäkään ei ole olemassa mitään meijän lössiä. Se on vain sinun mielikuvituksessasi. Et sinäkään edusta puhtaasti mitään ajatussuuntaa, vaan poimit joka puolelta eri ajatuksenhippuje tukemaan rasismiasi. Välillä olet uskovainen, välillä punikki ja välillä kelpaa natsismikin kunhan ne vaan tukee rasismia. Nyt sitten väität tosissasi, että et ole koskaan ollut tukemassa arabimaiden tapahtumia. Jokainen voi vapaasti lukea kirjoituksiasi parin vuoden takaa. - 9+15
Mitä nyt vähän tappaa juuutalaisia sillointällöin ja yrittää räjäyttää Afrikan vanhimman käytössä olevan rakennuksen koska se nyt vain sattuu olemaan synagoga ja satoja vuosia vanhempi kuin muslimien "uskonto".
http://www.reuters.com/article/2013/04/27/us-tunisia-jews-idUSBRE93Q07L20130427
- eihyvääpäivää.....
Hyi saatanavittu mitä paskaa, tällä palstalla ei mikään muutu. Mitä vittua Tunisian vaaleilla on juutalaisuuden kanssa?
MITÄ VITTUA TUNISIAN VAALEILLA ON JUUUUUTALAAAAAISUUUUDEN KANSSA??????????????????
Mikä vittu teitä antisemitistipellejä oikein vaivaa? Hankkikaa vittu elämä, voi vittu miten säälittäviä apinoita. - daipadaipaa
Minulla on teille hauska juttu.
https://www.youtube.com/watch?v=9J7GpVQCfms - Fuck islam.
Kaiken kaikkiaan arabikevät on mennyt upeasti, satoja tuhansia kuolleilta muslimeja.
HYVÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511