Venäläinen vaimo

Team muikku

Miksi suomalaiset miehet hakevat vaimoja venäjältä ?....siksi koska sieltä löytää parhaat ja naisellisemmat naiset !

30

3096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AIDS -testaaja

Olen joskus ajatellut hakee käytetyn mersun saksasta, mutta kun ne ruuvaa niitä mittareita siellä niin että näytäisi olevan vähän ajttu. Mitenkä sinä pystyt tarkaan arvioimaan paljonko on ajettu venäläisellä naisellasi, jos vaikka on entinen huora Ja onko huoltokirja alkuperäinen ja leimat siinä aitoja, saattaa olla että onkin käytetty 16 kertaa vuorokaudessa ja on vieläkin mafian otteessa. Joskus ne teettää toiset avaimet saksan mersuihin, millä rikolliset sitten hakee sen täältä takasin, ole varovainen se voi viedä omaisuutesikin mennessään. Auto kannattaa aina viedä autotohtorille tarkastukseen kun saattaa olla piilevii vikoja, sinuna veisin tohtorille (aids,tuperkuloosi, tippuri,visvasyylä....). Auto kannattaa huollattaa merkkiliikkeessä, tosin ne karsaasti katsoo tuontiautoja. Panetko sen heti meidän sosiaalihuollon nauttijaksi , me veronmaksajat katsomme karsaasti sellaisii vapaamatkustavii. Ei muuta sitten kun kovaa ajoo vaan......

• Heikki

Paljon on sinulla vielä oppimista elämässä kun tuollaiset mielipiteet esitit.Minulla on vaimo venäjältä,heti seurustelun alussa hän itse halusi terveystarkastukseen jotta minä tiedän hänen terveydentilan.Hän tiesi millaisia suhtautumisia rajan tällä puolella tulee vastaan.Niin muuten ,se tarkastus oli täällä,ettet seuraavana kirjoita että saahan sitä ostettua millaisia todistuksia tahansa.Sinä kuulut siihen onnettomaan ihmisryhmään joka kulkee laput silmillä,ehkä olet joskus nähnyt venäläisen huoran jossain.Siitä olet päähäsi saanut että kaikki venäläiset on huoria.Oletko muuten koskaan Venäjällä?
        Kirjoittelit sosiaalihuollosta,onhan niitäkin jotka nauttii sen toimiston avusta,mutta niin niitä on tämänkin maan kansalaisia,jotka ei edes halua tehdä töitä,helppoa elämää.
        Kaikki tuntemani venäläiset naiset ovat töissä,kukaan ei päiviään vietä kaupungilla,niin kuin varmaan ajattelet.Tiedätkö muuten miksi he ovat pidettyjä työntekijöitä?siksi koska he ovat lojaaleja työnantajaansa kohtaan,ovat tehokkaampia kuin suomalaiset,siinä on yksi syy miksi suomalaisissa naisissa kateus on pinnalla.

Toivottavasti elämä opettaa sinua näkemään maailmaa hiukan avarakatseisemmin.

• aikuinen nainen
        Heikki kirjoitti:

Paljon on sinulla vielä oppimista elämässä kun tuollaiset mielipiteet esitit.Minulla on vaimo venäjältä,heti seurustelun alussa hän itse halusi terveystarkastukseen jotta minä tiedän hänen terveydentilan.Hän tiesi millaisia suhtautumisia rajan tällä puolella tulee vastaan.Niin muuten ,se tarkastus oli täällä,ettet seuraavana kirjoita että saahan sitä ostettua millaisia todistuksia tahansa.Sinä kuulut siihen onnettomaan ihmisryhmään joka kulkee laput silmillä,ehkä olet joskus nähnyt venäläisen huoran jossain.Siitä olet päähäsi saanut että kaikki venäläiset on huoria.Oletko muuten koskaan Venäjällä?
        Kirjoittelit sosiaalihuollosta,onhan niitäkin jotka nauttii sen toimiston avusta,mutta niin niitä on tämänkin maan kansalaisia,jotka ei edes halua tehdä töitä,helppoa elämää.
        Kaikki tuntemani venäläiset naiset ovat töissä,kukaan ei päiviään vietä kaupungilla,niin kuin varmaan ajattelet.Tiedätkö muuten miksi he ovat pidettyjä työntekijöitä?siksi koska he ovat lojaaleja työnantajaansa kohtaan,ovat tehokkaampia kuin suomalaiset,siinä on yksi syy miksi suomalaisissa naisissa kateus on pinnalla.

Korjaisin sen verran kirjoituksiasi, että vaikka veväläinen muija sulla onkin, niin tuskin tiedät kaikkea heistä. Siellä on niin paljon populaa, että joka junaan mahtuu. Mutta täällä Suomessa olevat päiväkävijät(matkailijat) ovat vain yhdestä syystä ja vain yhdestä. Kysy vaimoltasi, tietääkö hän mitä tällä tarkoitan, jos sinä et tajua. Kovia ovat nääs painamaan duunia, kun saman päivän aikana pitäisi hoitaa aika monta asiakasta....et sillee.

Ja meidän työmaalla ainakin, kun nyt siivousfirmaa vaihdettiin halvempaan, niin laatukin huononi. Siellä ne venakkonaiset pyörittelevät paskaa, kun edelliset siivosivat kunnolla, josta heille maksettiin.

Venäläiset naiset tehokkaampia, on paskapuhetta. Monta tuntia sun muijas tekee duunia vieraalle ja maksaako veroja? Minä itse olen painanut duunia käytännöllisesti kymmenen vuotiaasta lähtien. Omat ensimmäiset rahat on jo hankittu silloin. Nyt painan töitä ja samalla opiskelen korkeakoulussa. Aion valmistua aikataukussa, eli puolitoista vuotta vielä. Olen kovalla työlläni ostanut ja maksanut asuntoni Helsingin keskustassa, matkustellut paljon ja hankkinut muuta omaisuutta.

Eipä ole tarvinnut miestä elättääkseen, sen verran itsenäinen olen. Kumppanini arvostaa minussa juuri näitä piirteitä. Ei ole koskaan tarvinnut olla miehestä riippuvainen eikä koskaan ole tarvinnut mielistellä ja keikistellä kenellekkään.

• aikuinen nainen

Ihan pisti silmään pikku seikka autoista vaan, että ne tuontiautot kannattaa hakea etelämmästä Saksaa tai Ranskasta. Ranskassa käytetyt autot(jotkut merkit) paljon halvempia kuin Saksassa ja taas Etelä- Saksassa halvempia kuin esim. Hampurissa.

• Moskoviitti
        aikuinen nainen kirjoitti:

Korjaisin sen verran kirjoituksiasi, että vaikka veväläinen muija sulla onkin, niin tuskin tiedät kaikkea heistä. Siellä on niin paljon populaa, että joka junaan mahtuu. Mutta täällä Suomessa olevat päiväkävijät(matkailijat) ovat vain yhdestä syystä ja vain yhdestä. Kysy vaimoltasi, tietääkö hän mitä tällä tarkoitan, jos sinä et tajua. Kovia ovat nääs painamaan duunia, kun saman päivän aikana pitäisi hoitaa aika monta asiakasta....et sillee.

Ja meidän työmaalla ainakin, kun nyt siivousfirmaa vaihdettiin halvempaan, niin laatukin huononi. Siellä ne venakkonaiset pyörittelevät paskaa, kun edelliset siivosivat kunnolla, josta heille maksettiin.

Venäläiset naiset tehokkaampia, on paskapuhetta. Monta tuntia sun muijas tekee duunia vieraalle ja maksaako veroja? Minä itse olen painanut duunia käytännöllisesti kymmenen vuotiaasta lähtien. Omat ensimmäiset rahat on jo hankittu silloin. Nyt painan töitä ja samalla opiskelen korkeakoulussa. Aion valmistua aikataukussa, eli puolitoista vuotta vielä. Olen kovalla työlläni ostanut ja maksanut asuntoni Helsingin keskustassa, matkustellut paljon ja hankkinut muuta omaisuutta.

Eipä ole tarvinnut miestä elättääkseen, sen verran itsenäinen olen. Kumppanini arvostaa minussa juuri näitä piirteitä. Ei ole koskaan tarvinnut olla miehestä riippuvainen eikä koskaan ole tarvinnut mielistellä ja keikistellä kenellekkään.

Voi elämä mitä ennakkoluuloja... Te ette tosiaankaan tiedä venäläisistä naisista yhtään mitään. Jotkut Mikadon roottorit eivät todellakaan ole sama asia kuin peruskunnollinen venäläinen nainen (huom. yleensä HUOMATTAVASTI kunnollisempi kuin suomalaisen sisarensa, ei juo, ei jaa tavaraansa - eikä edes ymmärrä miksi näin pitäisi tehdä).

• aikuinen nainen
        Moskoviitti kirjoitti:

Voi elämä mitä ennakkoluuloja... Te ette tosiaankaan tiedä venäläisistä naisista yhtään mitään. Jotkut Mikadon roottorit eivät todellakaan ole sama asia kuin peruskunnollinen venäläinen nainen (huom. yleensä HUOMATTAVASTI kunnollisempi kuin suomalaisen sisarensa, ei juo, ei jaa tavaraansa - eikä edes ymmärrä miksi näin pitäisi tehdä).

Sen verran on tietoa, että ei tarvitse sun kanssas lähtee väittelee. Usko ja tiedä sinä mitä huvittaa, mutta tiedot ne on muillakin.

• suomalainen nainen
        Heikki kirjoitti:

Minä tiedän miltä tuntuu kun miehet katsoo perääni. Onhan minulla ryhtiä, sääriä, hiuksia, ilmettä, itsevarmuutta, pilkettä silmäkulmassa, korkeakoulututkinto ja ennenkaikkea suomalaista tyylikkyyttä parhaimmillaan. Kaikki johtuu siitä että en todellakaan ole mikään venakko, vaan SUOMALAINEN NAINEN. Tajuatko että minusta tuntuu todella hyvältä olla SUOMALAINEN NAINEN.
        Mutta meitähän ei riitä kaikille miehille täällä.... joidenkin täytyy tyytyä.............

• on kyllä
        Moskoviitti kirjoitti:

Juu naapurin äijä tossa muhinoi jonkun vuosia sitten juopon Venäjältä hakeman venakon kaa. Ihan oli tavallisennäköinen muija kuulemma ja mukulaakin oli sekä tuomisina jo silloin, sekä juopon kaa tehtyä. Kovin oli kunnollinen muija, ei juuri muita miehiä ollut Suomessa kertomansa mukaan tapaillutkaan sitten. Sängyssä luisti ja muutenkin kuulemma. Ammattia ei muijalla ollut mutta jotain duunia kyllä ja vuokra-asunto. Ei vaan äijäparka kehdannut esitellä piireissään. Miksiköhän? Mutta pääasia oli että, SE luisti.

• Heikki
        suomalainen nainen kirjoitti:

Minä tiedän miltä tuntuu kun miehet katsoo perääni. Onhan minulla ryhtiä, sääriä, hiuksia, ilmettä, itsevarmuutta, pilkettä silmäkulmassa, korkeakoulututkinto ja ennenkaikkea suomalaista tyylikkyyttä parhaimmillaan. Kaikki johtuu siitä että en todellakaan ole mikään venakko, vaan SUOMALAINEN NAINEN. Tajuatko että minusta tuntuu todella hyvältä olla SUOMALAINEN NAINEN.
        Mutta meitähän ei riitä kaikille miehille täällä.... joidenkin täytyy tyytyä.............

Minä uskon sinua täysin,on todella hyvä että tunnet niin,sillä jos et olisi ylpeä itsestäsi,silloin ei elämäsi olisi oikeilla raiteilla.Minä olen ollut naimisissa suomalaisen kanssa,minulla on ollut eroni jälkeen suomalaisten naisten kanssa suhde.Toinen nainen menetti mielenterveyden,viimeisin piti peliä useamman miehen kanssa.Silloin päätin että jos vielä joskus aloitan suhteen niin kokeilen millaista on olla venäläisen kanssa.
        Minä en ymmärrä sitä miksi suomalaiset naiset niin kriittisesti suhtautuvat venäläisiin naisiin,jos teillä on kaikki hyvin,mikä saa aikaan tuollaisen kritiikin?Pidä itsesi arvossasi!

• kommentti
        suomalainen nainen kirjoitti:

Toit esille tärkeän näkökulman, nimittäin teitä ihania suomalaisnaisia ei tosiaan riitä kaikille. Tilastotkin sen jo kertovat että Suomessa on nuoria naisia huomattavasti vähemmän kuin nuoria miehiä.
        Meidän yksinäisten reppana-suomalaismiesten pitää siis keksiä jotain muuta. Vaikka sitten yrittää etsiä onnea Venäjältä. Ei sitä välttämättä sieltäkään löydy, mutta toisaalta jos ei ole toivoa niin ei ole elämääkään. Vai pitäisikö onnen etsintä kieltää joiltain ihmisiltä?

• tiedän
        Heikki kirjoitti:

Heikille vaan tiedoksi.Olen ollut samalla työmaalla venäläisten naisten kanssa ja voin todeta et he eivät tunne mitään lojallisuutta työn antajaansa kohtaan.Ensinnäkin työ tehdään miten sattuu ja työ motivaati ei todellakaan ole mitään huippulaatua ja siksi toiseksi he ovat riiroissa keskenään ja puhuvat toisisttaan pahaa se kun ehtivät.Ja tiedän myös muutaman venäläis naisen töissä baarissa kun he eivät käsitä et myydään kahvia,haetaan tyhjä astiat pois ja pöytäkin vielä pyyhitään kun he ovat venäjällä tottuneet siihen et sielä tätä työtä tekee kolme ihmistä ,mutta suomessa sitä tekee yksi ihminen.Joten on sinullakin Heikki vielä paljon oppimista niistä ihmisistä.Olen myös matkustellut venäjällä ja tiedän mistä puhun.Ei minun tarvitse puhua mistään kateudesta koska olen omin silmin tämän nähnyt miten ne itse käyttäytyvät työpaikalla joten turhaan on ne niin korkealle jalustalle nostaa.

• Joopa taas
        tiedän kirjoitti:

Heikille vaan tiedoksi.Olen ollut samalla työmaalla venäläisten naisten kanssa ja voin todeta et he eivät tunne mitään lojallisuutta työn antajaansa kohtaan.Ensinnäkin työ tehdään miten sattuu ja työ motivaati ei todellakaan ole mitään huippulaatua ja siksi toiseksi he ovat riiroissa keskenään ja puhuvat toisisttaan pahaa se kun ehtivät.Ja tiedän myös muutaman venäläis naisen töissä baarissa kun he eivät käsitä et myydään kahvia,haetaan tyhjä astiat pois ja pöytäkin vielä pyyhitään kun he ovat venäjällä tottuneet siihen et sielä tätä työtä tekee kolme ihmistä ,mutta suomessa sitä tekee yksi ihminen.Joten on sinullakin Heikki vielä paljon oppimista niistä ihmisistä.Olen myös matkustellut venäjällä ja tiedän mistä puhun.Ei minun tarvitse puhua mistään kateudesta koska olen omin silmin tämän nähnyt miten ne itse käyttäytyvät työpaikalla joten turhaan on ne niin korkealle jalustalle nostaa.

On se vaan kumma, ettei kukaan puutu näihin rasistisiin kommentteihin silloin, kun niiden kohteena on venäläiset tai muut ulkomaiset naiset. Mistäköhän mahtaisi johtua...

• Vauhtia!

Noh, jos sun mielestäsi venakko on käytetty mersu, niin suomineito on uusi ja moderni…. … pyörätuoli.
        Onnellista ajelua, testaja!!!

• naisellisuutta

....kuvaamaasi naisellisuutta riittää kyllä meissä harvinaisen kauniissa Pohjoismaalaisnaisissä kyllä. Siinä on vaan yksi suuri mutta. Me vaadimme myös miehiltämme samansuuntaisuutta miehekkäässä muodossa. Joten teidän verkkahousu -, kaljamaha äijen on turha vaivautua... menkää Venäjälle hakumatkalle tai kierrättäkää jo tuotuja muutamankerran pyöriteltyjä venäläsnaisia, niitä kyllä piisaa ja näyttää jäävän vielä rannallekkin ruikuttamaan.

• Anna

Haluaisin sanoa, että suomalaisen ja venäläisen kulttuurin erot ovat valtavan suuria. Venäläinen nainen on tottunut aivan toisenlaiseen asemaan perheessä/suhteessa kuin suomalainen sisarensa. Venäläisen naisen täytyy olla nainen, kaunis ja naisellinen sekä miestä kunnioittava, jotta hän saisi miehen. Venäläiset miehet arvostat suunnottamasti naisen ulkoista olemusta, sekä olettavat naisen hoitavan kaikki kotityöt, olemaan töissämyös kodin ulkopuolella, tekevänkaiken valmiiksi heillä. Venäläinen nainen tekee kaiken tämän, koska haluaa olla hyvä vaimo.

Sen sijaan venäläinen mies voi "vapaasti" harrastataa irtosuhteita.

Ne naiset, jotka etsivät uutta elämää esim. hakemalla miestä Suomesta saattavathyvinkin olla kuuliaisia, hyviä ja puhtaita naisia, joilla ei vain ole mitään kotimaassaan. Ei rahaa,ei työtä... Paremman elämän toivossa he etsivät miehen, jonka he uskovat pystyvän tarjoamaan jotakin parempaa.

Tosin suomalainen mies ei ole koskaan yhtä hyvä rakastaja kuin venäläinen mies.

• suomalainen

Mitä tästä voimme todeta kuin, että venäläiset ovat meitä suomalaisia kaikessa parempia!

• Väärin

Suomalaiset miehet ovat todennäköisesti aina parempia rakastajia kuin venäläiset miehet, s.o. ottavat myös naisen huomioon. Venäläiset miehet kyllä kantavat kukkia jne., mutta ovat sängyssä täysiä tumpeloita. Suomalaiset naiset taas ovat sängyssä itsekkäitä venäläisiin naisiin verrattuna, ei haluta antaa miehelle mitään "extraa" (voisi vaikka tasa-arvovaltuutettu suuttua...).

Niin, ja toinen pointti on se, venäläiset naiset jotka Suomeen tulevat ovat usein korkeasti koulutettuja ja hyvissä töissä: eivät he rahan takia tänne raahaudu vaan RAKKAUDEN. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta aivan varmaan vähemmän kuin naisten turkkilaisissa tai marokkolaisissa miehissä.

Koittakaa nyt kasvaaa eroon katkeruudestanne.

• Oletko, Anna, koskaan tavannut venalaisia ihmisia? Onnistuu ne typerat yleistyset nakojaan naisiltakin. Jos mielipiteillasi olisi jotain totuuspohjaa, jokaisella suomalaisella miehella olisi jo venalainen vaimo.

Sinulla tuskin on kovin suurta empiirista tutkimustulosta suomalaisten ja venalaisten miesten seksitaidoista. Ja jos kuitenkn sattuisi olemaan, se vasta sinusta ja mielipiteistasi jotain kertoisi. Ei kannattaisi provosoitua ihan kaikesta, mita miehet tanne kirjoittelevat.

• jepujep
        Väärin kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat todennäköisesti aina parempia rakastajia kuin venäläiset miehet, s.o. ottavat myös naisen huomioon. Venäläiset miehet kyllä kantavat kukkia jne., mutta ovat sängyssä täysiä tumpeloita. Suomalaiset naiset taas ovat sängyssä itsekkäitä venäläisiin naisiin verrattuna, ei haluta antaa miehelle mitään "extraa" (voisi vaikka tasa-arvovaltuutettu suuttua...).

Niin, ja toinen pointti on se, venäläiset naiset jotka Suomeen tulevat ovat usein korkeasti koulutettuja ja hyvissä töissä: eivät he rahan takia tänne raahaudu vaan RAKKAUDEN. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta aivan varmaan vähemmän kuin naisten turkkilaisissa tai marokkolaisissa miehissä.

Koittakaa nyt kasvaaa eroon katkeruudestanne.

Korjaus kirjoitukseesi: Ne venäläiset naiset, jotka tänne tulevat eivät ole korkeastikoulutettuja ja hyvissä töissä, vaan huoraamalla käyvät hankkimassa rahaa perheelleen.(kts. matkailutilastot, päiväkävijät)Hyvissä duuneissa olevien ei tarvitse siihen enää ryhtyä.

Toinen korjaus: Poikkeuksia ovat ne naiset, jotka tänne raahautuvat rakkauden tähden.

• Voi elämä...
        jepujep kirjoitti:

Korjaus kirjoitukseesi: Ne venäläiset naiset, jotka tänne tulevat eivät ole korkeastikoulutettuja ja hyvissä töissä, vaan huoraamalla käyvät hankkimassa rahaa perheelleen.(kts. matkailutilastot, päiväkävijät)Hyvissä duuneissa olevien ei tarvitse siihen enää ryhtyä.

Toinen korjaus: Poikkeuksia ovat ne naiset, jotka tänne raahautuvat rakkauden tähden.

Venäläiset prostituoidut tekevät KEIKKAA Suomessa, eivät jää maahan... Eivät ole sama asia kuin maahanmuuttajat. Veikkaanpa muuten, että Suomessa pysyvästi asuvien venäläisten naisten työllisyys ja koulutustaso on suurempi kuin suomalaisen keskivertonaisen.

• jepujep
        Voi elämä... kirjoitti:

Venäläiset prostituoidut tekevät KEIKKAA Suomessa, eivät jää maahan... Eivät ole sama asia kuin maahanmuuttajat. Veikkaanpa muuten, että Suomessa pysyvästi asuvien venäläisten naisten työllisyys ja koulutustaso on suurempi kuin suomalaisen keskivertonaisen.

Ei kannata uskoa veikkauksiin. Kannattaa ottaa selvää asioista. Mistähän kumman syystä niitä venäläisiä naisia ei näy täyttämässä hyviä paikkoja, jos kerran ovat korkeastikoulutettuja? Miksi he yhä jynssäävät lattioita ja myyvät vaateliikkeissä?

Mitä virkaa yleensäkään on korkeakoulutuksella, jos ei tee koulutusta vastaavaa työtä? Ja mitä helvettiä korkeakoulutetut venäl. naiset tekevät Suomessa, kun ja jos saisivat koulutusta vastaavaa työtä omassa maassaan?

Suomalainen nainen on sen verran kunnianhimoinen, että jos kouluttaa itsensä, niin hankkii koulut. vastaavan työnkin ja etenee urallaan. Sama pätee alempiin korkeakoulututkintoihinkin!

• Ei oo totta...
        jepujep kirjoitti:

Ei kannata uskoa veikkauksiin. Kannattaa ottaa selvää asioista. Mistähän kumman syystä niitä venäläisiä naisia ei näy täyttämässä hyviä paikkoja, jos kerran ovat korkeastikoulutettuja? Miksi he yhä jynssäävät lattioita ja myyvät vaateliikkeissä?

Mitä virkaa yleensäkään on korkeakoulutuksella, jos ei tee koulutusta vastaavaa työtä? Ja mitä helvettiä korkeakoulutetut venäl. naiset tekevät Suomessa, kun ja jos saisivat koulutusta vastaavaa työtä omassa maassaan?

Suomalainen nainen on sen verran kunnianhimoinen, että jos kouluttaa itsensä, niin hankkii koulut. vastaavan työnkin ja etenee urallaan. Sama pätee alempiin korkeakoulututkintoihinkin!

Eipä taida jaksaa enää... Sama kuin puhuisi kiviseinälle tai maatilan elikolle. Voihan niillekin järkeä puhua, muttei siitä liiemmälti hyötyä ole. ;)

• aks

Mistähän ihmeen venäläisen kulttuurin stereotypiat-oppaasta olet Anna nämä tietosi poiminut? Vai tarkoitatko kenties n. viisi-kuusikymppisten sukupolvea, jos olet itse venäläinen? En tunnista itseäni tuon kuvauksesi kaltaiseksi, ja kuitenkin olen "saanut" venäläisen miehen. Ja kyllä ainakin minun tuttavapiiriini kuuluvat n.kolmekymppiset perheet (siis sellaisetkin joissa molemmat puolisot ovat venäläisiä) alkavat olla aika tasa-arvoisia myös kotitöiden suhteen. Ja mistä ihmeestä olet keksinyt sen, että venäläiset miehet saisivat vapaasti harrastaa irtosuhteita?

En kyllä allekirjoita tätä näkemystäsi ollenkaan!

• jepujep
        Ei oo totta... kirjoitti:

Eipä taida jaksaa enää... Sama kuin puhuisi kiviseinälle tai maatilan elikolle. Voihan niillekin järkeä puhua, muttei siitä liiemmälti hyötyä ole. ;)

Samaa sinne sulle. Kun et tainnut ymmärtää lukemaasi, niin onhan se epätoivoista jatkaa. Kyllä se siitä!

• onnellinen

Onnittelen teitä suomalaiset miehet kun olette hakeneet venäläisen naisen itsellenne joten olkaa tyytyväisiä itseenne ja toivottavasti elätte onnellisina elämänne loppuun asti ilman avioeroja sekä syrjähyppyjä.T.suomalainen nainen

• Seppo

Kiitos sinulle suomalainen nainen,tuntuu uskomattomalta että kirjoitit noin positiivisen kommentin.Olet harvinainen nainen näiden muiden seurassa,olet oikeasti aikuinen nainen.

• kiinni ne myös...

Käykää joskus Lidil- nimisessä kaupassa , niin huomaatte: Kaikki ne naiset mitkä kävelevät keskellä arkipäivää korkokengissä vaikeasti edeten tiukoissa minihameissaan , puolipitkä turkki päällään on Suomen sosiiaaliturvan varassa eläviä venakkoja, mitkä tuskin työssä käyvät.Tuskin suomalaiset naiset niin hölmöjä ovat että itseensä kiduttaisivat noilla varusteilla keskellä arkea. Kävelevät ehkä siksikin vaikeasti koska on ollut satoisa / rahakas yö, nälkähän siinäkin tulee.Tämän huomion tein pikkukaupungissa , missä on paljon ns.... maahan paluumuuttajia, mistäköhän nekin "PALAAVAT"???.Nämä kyllä eroittuvat tavallisista veronsa kiltisti suomessamaksavista tavallisista asiakkaista.

• Suomitytöllä ei varaa

Miten muuten suomitytöllä on varaa haukkua venäläisiä naisia paremman elintason etsimisestä miehen kautta? Keski-Eurooppa ja brittein saaret on pullollaan suomalaisia kotirouvia, jotka sinne miesten perässä ovat muuttaneet. Pelkästään Saksaan on lähtenyt paremman elintason perään (tavallaan siis huoraamaan) useita kymmeniä tuhansia suomalaisia naisia! Mistä te saatte lihakset haukkua muita?

• viitti
        Suomitytöllä ei varaa kirjoitti:

Miten muuten suomitytöllä on varaa haukkua venäläisiä naisia paremman elintason etsimisestä miehen kautta? Keski-Eurooppa ja brittein saaret on pullollaan suomalaisia kotirouvia, jotka sinne miesten perässä ovat muuttaneet. Pelkästään Saksaan on lähtenyt paremman elintason perään (tavallaan siis huoraamaan) useita kymmeniä tuhansia suomalaisia naisia! Mistä te saatte lihakset haukkua muita?

Saksassa on huorat omasta takaa ....mene vaikka punaisten lyhtyjen alle, ei siellä suomineitoa tarvita. Suomessa taas on siksi venäläisiä huoria niin paljon, koska suomineidon ei tarvitse huorata koska heillä on se AMMATTITUTKINTO.
        Asiasta toiseen....muuten minun mielestäni suomalainen mies parhaimmillaan on MAAILMAM PARAS. Minä en haikaile ulkomaalaisten perään kyllä suomipoika riittää tälle tytölle...ja niitähän riittää...

• Georg

Ihan aluksi täytyy sanoa että en ole koskaan seurustellut Venäläisen naisen kanssa, en käynyt maksullisissa yms, joten en voi väitellä syväluotaavasti siitä millaisia he parisuhteessa ovat ja punkassa... Toisaalta omaan aika pitkän kokemuksen heidän kanssaan toimimisesta muuten, kollegoina, ystävinä ja ehkä pientä romantiikkaakin on joskus ollut ilmassa...
      Ne on aikalailla samanlaisia kuin Suomalaiset, ihan totta, piirteineen. On totta että joidenkin motivaatio on päästä länteen keinolla millä hyvänsä mutta menkää ihmeessä katsomaan missä olosuhteissa siellä syrjemmässäkin eletään ja haukkukaa vasta sitten. Nyt esimerkiksi talvi saapuu kommunalkoihin ja niinpäinpois...Ja kas kummaa, kyllä Suomineitokin rahan päälle ymmärtää.
      Minua itseäni on myös yritetty vedättää Venäläisen naisen toimesta ko. tavalla mutta mitä siitä, kyllä jokainen saa pelata ihmissuhdepeliään ja parannella asemiaan. Vieläkin e-posti kolahtaa joskus ja karuselli pyörii...
      Nää ajoittaiset vertaukset naisten suhteista somalimiehiin on aika hauskoja. Kaikki kunnia niille miehille mutta luulen että heidän kulttuurinsa eroaa Suomalaisesta himpun verran enemmän kuin esim. Pietarin tai Moskovan, joissa Suomalaiset ovat heiluneet vuosisatoja, monenlaisissa merkeissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1380
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1335
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1225
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1031
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      64
      1015
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe