Poistui taivaalliseen soittokuntaan.
Joe Cocker
4
521
Vastaukset
- Seffield steel
Enempikin laulukuoroon - ei näet soittanut mitään ( eikä säveltänyt) Loistavia raspikurkku tulkintoja kuitenkin teki. Suosikki lättyni ovat unchain my heart ,one night of sin ja night calls. Sinkuista now that you're gone loistava balladi!
- Woodstockia-ilmassa
Ja taivaallinen tunnari on ``Let`s go get stoned``
- odessey
Ja totta kai With a little help from my friends. John Lennon ja Paul McCartney oli niin otettuja versiosta että lähettivät Cockerille onnittelusähkeen. Ei ihme että nousi brittien singlelistan ykköseksi. No eihän Ringon alkuperäisessäkään mitään vikaa ole mutta hän on kuitenkin oikeasti rumpali eikä mikään tulkitsija.
- MadDog
Joe Cockerin Capitol albumit (14 kpl bonus cd) saatavana edullisesti näppärässä cd boxissa mikäli suoratoisto ei innosta. Mainio hankinta. Toki alkuperäiset LP:t vielä makeampia mutta kaikkia ei julkaistu edes LP formaatissa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498