Poistui taivaalliseen soittokuntaan.
Joe Cocker
4
342
Vastaukset
- Seffield steel
Enempikin laulukuoroon - ei näet soittanut mitään ( eikä säveltänyt) Loistavia raspikurkku tulkintoja kuitenkin teki. Suosikki lättyni ovat unchain my heart ,one night of sin ja night calls. Sinkuista now that you're gone loistava balladi!
- Woodstockia-ilmassa
Ja taivaallinen tunnari on ``Let`s go get stoned``
- odessey
Ja totta kai With a little help from my friends. John Lennon ja Paul McCartney oli niin otettuja versiosta että lähettivät Cockerille onnittelusähkeen. Ei ihme että nousi brittien singlelistan ykköseksi. No eihän Ringon alkuperäisessäkään mitään vikaa ole mutta hän on kuitenkin oikeasti rumpali eikä mikään tulkitsija.
- MadDog
Joe Cockerin Capitol albumit (14 kpl bonus cd) saatavana edullisesti näppärässä cd boxissa mikäli suoratoisto ei innosta. Mainio hankinta. Toki alkuperäiset LP:t vielä makeampia mutta kaikkia ei julkaistu edes LP formaatissa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622