Poistui taivaalliseen soittokuntaan.
Vastaukset 4
- Seffield steel
Enempikin laulukuoroon - ei näet soittanut mitään ( eikä säveltänyt) Loistavia raspikurkku tulkintoja kuitenkin teki. Suosikki lättyni ovat unchain my heart ,one night of sin ja night calls. Sinkuista now that you're gone loistava balladi!
- Woodstockia-ilmassa
Ja taivaallinen tunnari on ``Let`s go get stoned``
- odessey
Ja totta kai With a little help from my friends. John Lennon ja Paul McCartney oli niin otettuja versiosta että lähettivät Cockerille onnittelusähkeen. Ei ihme että nousi brittien singlelistan ykköseksi. No eihän Ringon alkuperäisessäkään mitään vikaa ole mutta hän on kuitenkin oikeasti rumpali eikä mikään tulkitsija.
- MadDog
Joe Cockerin Capitol albumit (14 kpl bonus cd) saatavana edullisesti näppärässä cd boxissa mikäli suoratoisto ei innosta. Mainio hankinta. Toki alkuperäiset LP:t vielä makeampia mutta kaikkia ei julkaistu edes LP formaatissa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677- 34509
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll4499Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37470Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin27464- 39447
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE143423- 22402