Mistä Helsingistä kannattaisi lähteä etsimään indielevyjä? Itselleni on kertynyt mp3:sina muutama levy, joka on niin hyvä että ihan periaatteesta pitäisi ostaa levy. Esim. Death Cab For Cutien Transatlanticism.. aah.
Yleensä löydän aika hyvin kaikkea kivaa Keltaisesta Jäänsärkijästä, mutta sielläkään ei ollut tuota. Olisiko vinkkejä, missä kannattaisi käydä kiertelemässä ja tekemässä muitakin löytöjä? Mitä pienempi kauppa, sen parempi, mutta isotkin kelpaavat :)
Helsingin levykaupoista
9
1394
Vastaukset
- milque
stupidoo isol robal Se on semmonen kiva pieni josta voi välillä tehdä ihan hyvii löytöi...
- timotimo
Keltasesta Jäänsärkijästä ei saa muuta ku huonoo palveluu:(
Stupido on tosi hyvä levykauppa:)
Poppari Enkeli:kin on ihan tutustumisen arvonen mesta, sen löytää Viiskulmasta (on aika lähellä Stupidoa). Ja molemmista saa loistavaa asiakaspalvelua!- SamPoP
Eiköhän kipin kapin Fennica Recordsiin Albertinkadulle jos ei oleee muuttanut pois tältä kadulta. Olemassa on joka tapauksessa.
- Sammy-boy
SamPoP kirjoitti:
Eiköhän kipin kapin Fennica Recordsiin Albertinkadulle jos ei oleee muuttanut pois tältä kadulta. Olemassa on joka tapauksessa.
Ei ikinä Fennicaan. Olen saanut kielteisen vaikutelman sen liikkeen myyjistä.
- SamPoP
Sammy-boy kirjoitti:
Älä osta niitä myyjiä vaan levyjä! Heh.
- Matti Näsä
Sammy-boy kirjoitti:
Julkisesti pilkkaavat levynostajia ja tilaajia. En mene
- Matti Näsä - timotimo
Sammy-boy kirjoitti:
Hmm, kerro ihmeessä lisää näistä Fennican myyjistä. Ei oo vielä omalle kohdalle osunu mitään negatiivista tästä liikkeestä...
Meikäläisellä loppu kyllä Keltasessa Jäänsärkijässä asiointi TODELLA huonon asiakaspalvelun takia:( - TimoTimo
Nyt ku kävin tuol Keltasessa Jäänsärkijässä, niin sain kyllä hyvää palvelua:)
- lgh
vähiten huono olis kait oskun divari.
muut on kyllä ihan syvältä ja jos haluaa tosi hyvään kauppaan päästä niin sound pollution tukholman vanhassa kaupungissa. matkat tosin maksaa mutta valikoima on taivaallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941