Mistä Helsingistä kannattaisi lähteä etsimään indielevyjä? Itselleni on kertynyt mp3:sina muutama levy, joka on niin hyvä että ihan periaatteesta pitäisi ostaa levy. Esim. Death Cab For Cutien Transatlanticism.. aah.
Yleensä löydän aika hyvin kaikkea kivaa Keltaisesta Jäänsärkijästä, mutta sielläkään ei ollut tuota. Olisiko vinkkejä, missä kannattaisi käydä kiertelemässä ja tekemässä muitakin löytöjä? Mitä pienempi kauppa, sen parempi, mutta isotkin kelpaavat :)
Helsingin levykaupoista
9
1370
Vastaukset
- milque
stupidoo isol robal Se on semmonen kiva pieni josta voi välillä tehdä ihan hyvii löytöi...
- timotimo
Keltasesta Jäänsärkijästä ei saa muuta ku huonoo palveluu:(
Stupido on tosi hyvä levykauppa:)
Poppari Enkeli:kin on ihan tutustumisen arvonen mesta, sen löytää Viiskulmasta (on aika lähellä Stupidoa). Ja molemmista saa loistavaa asiakaspalvelua!- SamPoP
Eiköhän kipin kapin Fennica Recordsiin Albertinkadulle jos ei oleee muuttanut pois tältä kadulta. Olemassa on joka tapauksessa.
- Sammy-boy
SamPoP kirjoitti:
Eiköhän kipin kapin Fennica Recordsiin Albertinkadulle jos ei oleee muuttanut pois tältä kadulta. Olemassa on joka tapauksessa.
Ei ikinä Fennicaan. Olen saanut kielteisen vaikutelman sen liikkeen myyjistä.
- SamPoP
Sammy-boy kirjoitti:
Älä osta niitä myyjiä vaan levyjä! Heh.
- Matti Näsä
Sammy-boy kirjoitti:
Julkisesti pilkkaavat levynostajia ja tilaajia. En mene
- Matti Näsä - timotimo
Sammy-boy kirjoitti:
Hmm, kerro ihmeessä lisää näistä Fennican myyjistä. Ei oo vielä omalle kohdalle osunu mitään negatiivista tästä liikkeestä...
Meikäläisellä loppu kyllä Keltasessa Jäänsärkijässä asiointi TODELLA huonon asiakaspalvelun takia:( - TimoTimo
Nyt ku kävin tuol Keltasessa Jäänsärkijässä, niin sain kyllä hyvää palvelua:)
- lgh
vähiten huono olis kait oskun divari.
muut on kyllä ihan syvältä ja jos haluaa tosi hyvään kauppaan päästä niin sound pollution tukholman vanhassa kaupungissa. matkat tosin maksaa mutta valikoima on taivaallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263398
- 771660
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811171Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1531114- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52937Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785