Mistä Helsingistä kannattaisi lähteä etsimään indielevyjä? Itselleni on kertynyt mp3:sina muutama levy, joka on niin hyvä että ihan periaatteesta pitäisi ostaa levy. Esim. Death Cab For Cutien Transatlanticism.. aah.
Yleensä löydän aika hyvin kaikkea kivaa Keltaisesta Jäänsärkijästä, mutta sielläkään ei ollut tuota. Olisiko vinkkejä, missä kannattaisi käydä kiertelemässä ja tekemässä muitakin löytöjä? Mitä pienempi kauppa, sen parempi, mutta isotkin kelpaavat :)
Helsingin levykaupoista
9
1320
Vastaukset
- milque
stupidoo isol robal Se on semmonen kiva pieni josta voi välillä tehdä ihan hyvii löytöi...
- timotimo
Keltasesta Jäänsärkijästä ei saa muuta ku huonoo palveluu:(
Stupido on tosi hyvä levykauppa:)
Poppari Enkeli:kin on ihan tutustumisen arvonen mesta, sen löytää Viiskulmasta (on aika lähellä Stupidoa). Ja molemmista saa loistavaa asiakaspalvelua!- SamPoP
Eiköhän kipin kapin Fennica Recordsiin Albertinkadulle jos ei oleee muuttanut pois tältä kadulta. Olemassa on joka tapauksessa.
- Sammy-boy
SamPoP kirjoitti:
Eiköhän kipin kapin Fennica Recordsiin Albertinkadulle jos ei oleee muuttanut pois tältä kadulta. Olemassa on joka tapauksessa.
Ei ikinä Fennicaan. Olen saanut kielteisen vaikutelman sen liikkeen myyjistä.
- SamPoP
Sammy-boy kirjoitti:
Älä osta niitä myyjiä vaan levyjä! Heh.
- Matti Näsä
Sammy-boy kirjoitti:
Julkisesti pilkkaavat levynostajia ja tilaajia. En mene
- Matti Näsä - timotimo
Sammy-boy kirjoitti:
Hmm, kerro ihmeessä lisää näistä Fennican myyjistä. Ei oo vielä omalle kohdalle osunu mitään negatiivista tästä liikkeestä...
Meikäläisellä loppu kyllä Keltasessa Jäänsärkijässä asiointi TODELLA huonon asiakaspalvelun takia:( - TimoTimo
Nyt ku kävin tuol Keltasessa Jäänsärkijässä, niin sain kyllä hyvää palvelua:)
- lgh
vähiten huono olis kait oskun divari.
muut on kyllä ihan syvältä ja jos haluaa tosi hyvään kauppaan päästä niin sound pollution tukholman vanhassa kaupungissa. matkat tosin maksaa mutta valikoima on taivaallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888