Järjestömme taistelee palstan rappiota kuten rekattujen ja Jazulin tylsiä juttuja vastaan. Järjestömme johtaja on Vähäinen Marttyyri ja hänen oikealla puolellaan istuu järjestömme aivot Eewari. Mullah Lääkelehtinen johtaa strategiayksikköä ja urugay monte ulkomaantiedustelua. Haaremin emäntänä toimii sisar Jee Jee. Tuoreet munat taistelijoidemme aamiaispöytään toimittaa yksinkertaisin.blondi. Hevoskiesivastaavana toimii Ruuna. Nostoväkeen siirrettyjen taistelijoiden iltapäiväkerhon viihdetuottajina toimivat kerhon emeritusjäsenet anzzy ja modellikurppa.
Allahu Akbar!
al-Palstan Marttyyrit perustettu
9
70
Vastaukset
- oolraiti:.
.
"Pääseekö siellä käyttämään kemikaaleja sitten vaikka heti???????"
har!11
.- K. Ali
Kapitalistisikoja vastaan pääsee!!
- Kärpäsmyrkkyä:.
K. Ali kirjoitti:
Kapitalistisikoja vastaan pääsee!!
.
"Suihkuttaa kärpäsmyrkkyä eli kemikaaleja tänne sisätiloihin"
har!11
.
- Jee Jee
Anteeksi mulla olis pieni tiedoitus. Sisar Jee Jee ei ota tarjottua tointa vastaan.
"Haareminne" on vastoin mun kaikkia periaatteitani.
Terveiset "vossikka mestarille" ja... kiitokset jokaisesta runosta jonka sain, keräsin ne kaikki yhteen.
Nyt on mun aika mennä.
Hyvää Joulua, joka ikiselle palstalaiselle!
.....Jee Jee Vedä v*ttu päähäsi ja saat ikuisen karvalakin :p
- Jee Jee
Kiitos! Mulla taitaa olla täydellinen Joulu taas tulossa.
Olen ilmi riidoissa veljien kanssa..faijaa en vielä nähyt.
Parempia aikoja sullekin ja anteeksi jos jotenkin olen loukannut sua. - :,;.;.,.
Jee Jee kirjoitti:
Parempia aikoja sullekin ja anteeksi jos jotenkin olen loukannut sua.Ei se sulle ollut ..
- runontaja off
Jee Jee kirjoitti:
Parempia aikoja sullekin ja anteeksi jos jotenkin olen loukannut sua.Tuo oli aloittajalle. Kuten huomaat, niin vastineeseen tulee pieni nuoli profiilikuvapaikan vasemman ylänurkan ulkopuolelle
onks toi allahu akbar siun joikhu nimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314