Jeesus, Betlehem ja Palestiina!!!

KTS (Ei kirj.)

14

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito israelson

      Arabilapsi Abdallah syntyi Daudin kaupungissa, nykyinen Israel hävitettäköön eikä muinaista Israelia ei ole koskaan ollut eikä juutalaisasutusta Israelin maassa. . Lainaan arabiteksejä.

      Vain hölmö tai tahallaan loukkaava toivottaa hyvää joulua juutalaispalstalla ja irvailee lisäksi juutalaisten historialla. Toisaalta onko parempaa todistetta siitä että Daaviidn kaupungissa ei ole syntynyt messiasta, kaupunkia nytkin hallitsee vieras uskonto ja vieras kansa.

      • ewewews

        Juuri näin!
        On vielä huomioitava se tosiasia ,että juuri arabikristittyjä vainotaan ympäri Lähi-Itää näiden Hamasin kaltaisten terrorijoukkojen avulla ja aiheutetaan heidän pakkomuttoaan alueelta joka oli heidän tukialueensa jo 2000 vuoden ajan.


      • miten paljon pahaa
        ewewews kirjoitti:

        Juuri näin!
        On vielä huomioitava se tosiasia ,että juuri arabikristittyjä vainotaan ympäri Lähi-Itää näiden Hamasin kaltaisten terrorijoukkojen avulla ja aiheutetaan heidän pakkomuttoaan alueelta joka oli heidän tukialueensa jo 2000 vuoden ajan.

        zionistinen terrorisoiva roskajoukko saakaan aikaan...


      • ewewdsds
        miten paljon pahaa kirjoitti:

        zionistinen terrorisoiva roskajoukko saakaan aikaan...

        Israelilaiset olivat liitossa arabikristittyjen kanssa Libanonissa ja edelleenkin Israel muistuttaa siitä kuinka Juutalaisvaltio on ainoa Lähi-idän valtio jossa kristittyjä ei vainota.


      • HIENOA JEESUS SYNTYI IHMISEKSI ISRAELISSA!!!! HYVÄ!!! JUMALA SYNTYI IHMISEKSI JUURI ISRAELISSA!!!

        Tätä ei ole tapahtununut missään muualla ei missään kts:n lössin maissa arabeissa


    • Surullista tietysti

      on Babylonian herran herran seuraajien kohtalo islamissa, mutta Jeesuksessa on toivo Jumalan valtakunnasta.

    • KTS (Ei kirj.)

      Tänään hyvää tietoa Hesaris.

      Betelehimstä poismuuttavat kristityt muttavat pois talouden ja Israelin miehityspolitiikan takia eikä suinkaan Islamin takia jonka kanssa ovat tulleet toimeen jo 2000 vuotta!

      HYVÄ! TOTUUTTA! ASIAA!

      • aito israelson

        Millä lailla se että Betlehem on Palestiinan oman hallinnon alla, häiritsee juuri kristittyjä eikä muslimeja joiden määrä kasvaa Betlehemissä?

        Muutto johonkin itsenäiseen arabimaahan on aina mahdollinen, ups! kristittyjen määrä vähenee niissä kaikissa ja tämä heihin niissä kohdistuvan sorron ja vainon vuoksi.Kaikkiin arabimaihin arabikristityt eivät edes saa muuttaa. Vain yhdessä valtiossa lähi-idässä he ovat täysin turvassa ja yhdellä itsehallintoalueella, ne ovat Israel ja Kurdistan .


      • KTS (Ei kirj.)
        aito israelson kirjoitti:

        Millä lailla se että Betlehem on Palestiinan oman hallinnon alla, häiritsee juuri kristittyjä eikä muslimeja joiden määrä kasvaa Betlehemissä?

        Muutto johonkin itsenäiseen arabimaahan on aina mahdollinen, ups! kristittyjen määrä vähenee niissä kaikissa ja tämä heihin niissä kohdistuvan sorron ja vainon vuoksi.Kaikkiin arabimaihin arabikristityt eivät edes saa muuttaa. Vain yhdessä valtiossa lähi-idässä he ovat täysin turvassa ja yhdellä itsehallintoalueella, ne ovat Israel ja Kurdistan .

        Korjauksia ja täsmennyksiä:

        Israelin ääriortodoksialueilla kristityt voivat saada turpaansa.

        Kurdialueen turva perustuu tällä hetkellä Iranin antamaan aseapuun.

        revi niistä.


      • Deronda

        Minäkin haluaisin tietää, miksi taloudelliset ongelmat kohdituvat juuri alueen kristittyihin eikä muslimeihin. Koska Alue on PA:n hallinnon alaisuudessa, niin Israel ei liity tähän mitenkään.

        Islamin kanssa kukaan ei ole tullut toimeen 2000 vuotta. Syyn luulisi olevan ilmeinen.


      • aaroninparta

        Hyvä KTS , pedofiili Mohammah syntyi 600 luvulla, islam ei ole 2000 vuotta vanha.


      • mutta väärä perustelu. Siellä oli enemmistö Kristittyjä kun aluetta hallitsi Israel, mutta enää kourallinen senjälkeen kun alue annettiin arabi muslimien hallintaa ja pienenee kokoajan


    • KTS (Ei kirj.)

      Hyvää tietoa Hesaris.

      Betelehimstä poismuuttavat kristityt muttavat pois talouden ja Israelin miehityspolitiikan takia eikä suinkaan Islamin takia jonka kanssa ovat tulleet toimeen jo 2000 vuotta!

      HYVÄ! TOTUUTTA! ASIAA!

      • aaroninparta

        Hesaris niin pitää se silloin paikkansa.Eraan Israelin ja ählämien välisen sodan aikaan HS uutisoi, Israel käyttää Gazassa tuhannen tonnin pommeja, siis miljoonan kilon .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe