Kuten otsikko kertoo eli miten te muut miesten syrjimät, ujot, tylsät, hiljaiset, surkeat ja yksinäiset vietätte joulun?
Miten muiden tylsien luusereiden joulu menee?
15
272
Vastaukset
Onko joku sanonut että olet tylsä?
- Tylsä nainen vol.2
Käyn sukulaisten luona, katson Netflixiä, käyn haudoilla. Hektisen syksyn jälkeen lomapäivät tulevat tarpeen, joten aluksi ihan vain pari päivää latailen akkuja. Sen jälkeen voisi ryhtyä jotain harrastamaankin. Jos lunta on riittävästi, pakkaan eväät ja menen metsään lumikenkäilemään. Käyn salilla. Jos saan joululahjaksi hyviä kirjoja (ja on vähän sellainen kutina että saan), niin hyvän kirjan parissa vierähtää kyllä tunti jos toinenkin. Ehkä onnistun vähäksi aikaa unohtamaan, että olen miesten mielestä hiljainen ja tylsä. Ja nyt jo yli kolmikymppisenä liian vanhakin.
- Ole tarkkana
Muista että jos sukulainen tarkoittaa isää ja äitiä ja menet heidän luo kylään niin olet tuomittu silloin olemaan peräkammarintyttö.
Eli jos et sitä leimaa halua älä tapaa vanhempiasi. Niinhän tuolla aikaisemmin yksi keskustelija väitti miehestä joka käy tervehtimässä jouluna vanhempiaan. - Tylsä nainen vol.2
Ole tarkkana kirjoitti:
Muista että jos sukulainen tarkoittaa isää ja äitiä ja menet heidän luo kylään niin olet tuomittu silloin olemaan peräkammarintyttö.
Eli jos et sitä leimaa halua älä tapaa vanhempiasi. Niinhän tuolla aikaisemmin yksi keskustelija väitti miehestä joka käy tervehtimässä jouluna vanhempiaan.Eipä mun tartte tuollaisesta asiasta tarkkana olla, olenko miesten mielestä peräkammarintyttö vai ties mikä. Joka tapauksessa olen ujona ja hiljaisena tuomittu olemaan miesten silmissä epäkiinnostava, niin silloin ei ole mitään väliä sillä, mitä leimaa otsaan oikein pukkaa.
- boooooooooring
Tämä ikäloppu haaska lappaa jouluruokia keskenään kitaansa, eipä tarvitse niitä jakaa kenenkään kanssa. Siinä se on yksinäisen ja tylsän ihmisen joulu. Hiljainen en toki ole, mutta yksinään on vähän ikävä löpistä. Kissoja voi onneksi käyttää tekosyynä itsekseen hölöttämiseen...
- kkk27
Tylsä ei ole sama asia kuin ujo ja ujo voi olla hyvin mielenkiintoinen persoona.Kun muuten on mukaava tyypi ja tulee keskenään toimeen niin ei se hiljasuus ole haitta eikä este seurustelulle.Meitä on moneksi ja monta,toisista on kiinnostava avaruus tai molekyylibiologia tai sitten vaan sää ja joku muu. Joulu menee ja se tulee taas mutta talvi pysyy.Kamera mukaan ja ulos,myös vähän viinia ja musiikkia.
- 8+2
Mä oon ujo mies ja en kelpaa kenellekään eli kun olet ujo olet tylsä. AInakin mun kohdallani. Huono antaa itsestään mitään toiselle kun jo pelkkä lähestyminen on kuin betoniseinästä käsin läpi kaivautuminen.
- ei hassumpaa
Ulkoilen - lumisade kaunistaa luontoa, kannattaa lähteä kuvaamaan. Käyn äitini luona (on jo niin vanha, että ei tiedä mikä joulu on viimeinen). Luen kirjoja ja lehtiä, joita ei ole ehtinyt aiemmin lukea. Syön suklaata & juon viiniä ;-) Vietän rauhallisia päiviä ilman, että kukaan dissaa tai muutoin haukkuu minua tai sitä mistä pidän (mikä oli tyypillistä niille jouluille, jolloin vielä seurustelin tai asuin avoliitossa).
- aito sinkkumies
Ei nainen ole ikinä luuseri. Nainen saa aina miehen jos ei ole nirso. Aloittaja on vaan tosi nirso eikä se halua tutustua taviksiin. Ujoudesta pääsee eroon jos vain haluaa.
- Ujous ei
ole ominaisuus jonka voi kääntää pois päältä nappia painamalla sitten kun tahtoo.
- aina yksin
minäpäs en kelpaa edes muiden miesten syrjimille, tylsille, rumille ja vanhoille naisille! Minä ottaisin ihan kenet tahansa naisekseni, jos saisin. Ottaisin vaikka itseäni 40 vuotta vanhemman, jos edes sellaisen saisin.
yrittäkää pistää hunommaksi.- mies.
Ujoudesta pääsee eroon kun vaan tekee itse asialle jotain. Baariin tai jonnekkin vaan ja juttelemaan ihmisille. Pitää ensin auttaa itseään ja mennä sinne missä onmuita. Kukaan ei varmaan niin ujo ole että ei voi ihmisille puhua. Baarista on hyvä aloittaa.
- aina yksin
mies. kirjoitti:
Ujoudesta pääsee eroon kun vaan tekee itse asialle jotain. Baariin tai jonnekkin vaan ja juttelemaan ihmisille. Pitää ensin auttaa itseään ja mennä sinne missä onmuita. Kukaan ei varmaan niin ujo ole että ei voi ihmisille puhua. Baarista on hyvä aloittaa.
mä olen ollut baarissa monta kertaa ja yrittänyt parhaani siellä! Ei ole onnistunut. Yhteen väliin kävin joka viikonloppu eräässä suuressa yökerhossa ja yritin lähestyä siellä oman ikäisiäni naisia ja myös vanhempiakin. Joskus pääsin tanssimaan, kun väkisin hivuttauduin tanssivien naisten sekaan :D Viimeisiin hitaisiin suostui harvoin kukaan, pari kertaa sentään onnisti mutta ei sekään johtanut mihinkään sen pidempään. Yksi nainen joka myös usein oli samassa yökerhossa, sanoi minua säälittäväksi, kun aina yksin pyörin siellä. Kyllähän siellä baarissa edes pääsi näkemään niitä naisia, mutta sekin alkoi turhauttamaan sitten pidemmän päälle, joten lopetin se lähähes kokonaan.
En koe itse olevani mitenkään erityisen ujo, enneminkin minulle on tullut sellainen hälläväliä asenne, kun ei ole mitään menetettävää enää ja uskallan mennä juttelemaan lähes missävain naisille. Olen tosin huomannut, että jos menen juttelemaan muualla kuin baarissa, niin minua katsotaan usein kuin jotakin vajaaälyistä ja minusta yritetään usein päästä nopeasti eroon :D
Olen tullut siihen tulokseen, että toisilla miehillä vain on sitä "jotakin", mitä taas toisilla ei vaan kertakaikkiaan ole ja minulla ei juuri ole sitä "jotakin", mitä tarvitaan naisten valloitukseen. Minulla on vakituinen työpaikka ollut jo 13vuotta, omistusasunto ja vain 4 vuotta vanha auto, joka kiiltää aina. Olen 183 cm pitkä ja normipainoinen. Naamani on ihan ok, tukka on täysin päässä vielä, hampaat suorat ja alapääkin toimii vielä. Silloin kun vielä kuljin yökerhoissa aktiivisesti, niin ostin aina uusimpia merkkivaatteita, kun epäilin että silläkin voi olla vaikutusta, ainakin negatiivisesti jos on jotain vanhoja rytkyjä päällä. Ei auttanut. Ei onnistanut silti.
Nykyään viikonloppuni kohokohta on ajaa autollani naapurikaupunkiin pitzalle la iltaisin ja vuokrata samalla reissulla joku elokuva. Sunnuntaina sama reissu takaisin palauttamaan tuo vuokraleffa. Miettikää nyt, kyllä on säälittävää :D, mutta pakko vain väksin keksiä jotakin, että tulee lähdettyä ulos kotoa välillä.
Se "jokin" vain puuttuu minusta ja nyt pikkuhiljaa alkaa tulla myös iän puolesta siihen pisteeseen, että pidetään jo outona, kun ei ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa ollenkaan.
Olen joskus harkinnut hakevani vaimon thaimaasta, mutta olen sittemmin luopunut ajatuksesta, koska en erityisemmin pidä aasialaisia naisia viehättävinä ja koen myös thaimaalaisten naisten lähtevän hieman väärin perustein vaimoksi esim. tänne suomeen. Haaveeni olis kyllä kuitenkin löytää suurinpiirtein oman ikäiseni nainen ihan suomesta ja perustaa perhe. Haaveeksi taitaa tosin jäädä.. - Ruma mies
aina yksin kirjoitti:
mä olen ollut baarissa monta kertaa ja yrittänyt parhaani siellä! Ei ole onnistunut. Yhteen väliin kävin joka viikonloppu eräässä suuressa yökerhossa ja yritin lähestyä siellä oman ikäisiäni naisia ja myös vanhempiakin. Joskus pääsin tanssimaan, kun väkisin hivuttauduin tanssivien naisten sekaan :D Viimeisiin hitaisiin suostui harvoin kukaan, pari kertaa sentään onnisti mutta ei sekään johtanut mihinkään sen pidempään. Yksi nainen joka myös usein oli samassa yökerhossa, sanoi minua säälittäväksi, kun aina yksin pyörin siellä. Kyllähän siellä baarissa edes pääsi näkemään niitä naisia, mutta sekin alkoi turhauttamaan sitten pidemmän päälle, joten lopetin se lähähes kokonaan.
En koe itse olevani mitenkään erityisen ujo, enneminkin minulle on tullut sellainen hälläväliä asenne, kun ei ole mitään menetettävää enää ja uskallan mennä juttelemaan lähes missävain naisille. Olen tosin huomannut, että jos menen juttelemaan muualla kuin baarissa, niin minua katsotaan usein kuin jotakin vajaaälyistä ja minusta yritetään usein päästä nopeasti eroon :D
Olen tullut siihen tulokseen, että toisilla miehillä vain on sitä "jotakin", mitä taas toisilla ei vaan kertakaikkiaan ole ja minulla ei juuri ole sitä "jotakin", mitä tarvitaan naisten valloitukseen. Minulla on vakituinen työpaikka ollut jo 13vuotta, omistusasunto ja vain 4 vuotta vanha auto, joka kiiltää aina. Olen 183 cm pitkä ja normipainoinen. Naamani on ihan ok, tukka on täysin päässä vielä, hampaat suorat ja alapääkin toimii vielä. Silloin kun vielä kuljin yökerhoissa aktiivisesti, niin ostin aina uusimpia merkkivaatteita, kun epäilin että silläkin voi olla vaikutusta, ainakin negatiivisesti jos on jotain vanhoja rytkyjä päällä. Ei auttanut. Ei onnistanut silti.
Nykyään viikonloppuni kohokohta on ajaa autollani naapurikaupunkiin pitzalle la iltaisin ja vuokrata samalla reissulla joku elokuva. Sunnuntaina sama reissu takaisin palauttamaan tuo vuokraleffa. Miettikää nyt, kyllä on säälittävää :D, mutta pakko vain väksin keksiä jotakin, että tulee lähdettyä ulos kotoa välillä.
Se "jokin" vain puuttuu minusta ja nyt pikkuhiljaa alkaa tulla myös iän puolesta siihen pisteeseen, että pidetään jo outona, kun ei ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa ollenkaan.
Olen joskus harkinnut hakevani vaimon thaimaasta, mutta olen sittemmin luopunut ajatuksesta, koska en erityisemmin pidä aasialaisia naisia viehättävinä ja koen myös thaimaalaisten naisten lähtevän hieman väärin perustein vaimoksi esim. tänne suomeen. Haaveeni olis kyllä kuitenkin löytää suurinpiirtein oman ikäiseni nainen ihan suomesta ja perustaa perhe. Haaveeksi taitaa tosin jäädä..Kuin minun suustani kirjoitettu. Olen antanut periksi mutta ainoa mikä harmittaa on se kun moni sukulainen luulee ja on muutenkin vihjannut homoksi. Minkä minä sille mahdan että en kelpaa kenellekään naiselle vaikka sukupuoli vietti siihen suuntaan käykin tuntuen välillä turhankin aktiivisena. Siis ajatustasolla enhän mä naista koskaan muuten saa.
Tekisi mieli vaan huutaa niille ett joo homppeli olen niin loppuu sekin kiusaaminen. Onhan kai tuo homous jotenkin muotia nykyään vaikka minun ajatukseni niistä onkin melko konservatiiviset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2545259- 1252323
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362018Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181