1) Minkälaiset alusvaatteet sinulla on JOULUNA?
2) Omistatko oikeat juhlaliivit, jotka puetaan vain juhlissa tietyn puvun kanssa?
3) Kerro meille,minkälaiset ne on!
4) Miksi vain ne päällä tuntuu, että juhla on juhla?
5) Kerro kuvalla, sillä yksi kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa!
6) Kerro jotain muuta juhla-alusvaatteisiin liittyvää!
7) Kuinka sinun lapsuudessasi tehtiin, mitä puettiin saunan jälkeen, mitä jouluaterialle, mitä joulukirkkoon, mitkä alusvaatteet usein valkoisen läpikuultavan paitapuseron alle, kun mentiin sukulaisten luokse visiitille?
8) Kerro jotain muuta, jota en osannut kysyä, mutta liittyy ilman muuta aiheeseen!
Kiitos, kun osallistuit tähän kyselyyn!
8 kysymystä alusvaatteista jouluna. Käytätkö juhlissa juhlaliivejä? Minkälaiset ne on?
2
322
Vastaukset
- ihmemies pieree
raappahousut ja sarkpussihousut ja verkkopaita
- Joululiivit on OK
1 Joulona pitää olla uudet ja siistit alusvaatteet.
2 Omistan ja käytän myös,koska silloin olo tuntuu hyvältä.
3 Ne on kokovartaloliivit eli korseletti,joka pitää pienet ylimääräiset omilla paikoillaan. http://ecx.images-amazon.com/images/I/51g-ZdjAD5L._UY679_.jpg
4 Toivotaan,että kuva tulee,niin nätte miksi pidän juuri niistä.
5 Siellä se kuva pitäs olla.
6 Ehkä ainakin meidän hieman ylimääräistä ympärilläpitävien kannattaa kiinnittää huomioo kunnon liiveihin,vaikka vähän maksavatkin.
7 Lapsuudessa ja murrosiässä oli tärkeää,että joulusaunan jälkeen puettiin puhtaat ja usein uudet vaatteet. Mullakin oli valkoinen paitapusero ja sen alla vitivalkoiset topatut rintaliivi.Läpi näkyivät aika selväst ja sukulaiset ihasteli mitenkä sinusta on tullut iso tyttö,melkein jo nainen.
8 Mukavaa olis jos vieläkin kiinnitettäs huomioo vähän juhlavampaan pukeutumiseen,kun juhla kerran on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833