Se vain on ehkä niin, että romantiikan sisältö voi vaihdella monin eri tavoin ja kaikki se, mitä toiselle on romanttista, on taas toiselle tavallista, jopa rutiinia. Mutta, mutta ei pitäisi väheksyä mitään tämän hienon " lajin " olomuotoja, vaan koittaa paremminkin etsiä niitä lisää, hakea ja löytää ja riemuita siitä mikä tuntuu hyvältä, joka onkin sitä omaa itseään ja " special onea ". Romantiikan nälkään voi ja pitää antaa ärsykkeitä ja sen havaitseminen avaa uusia ikkunoita mielenkiintoiseen maisemaan ja erilaisiin hetkiin. Mikään laji tai malli ei ole poissuljettavaa vaan kyllä monesta pienestäkin taimesta voi kasvaa vaikuttava ja antoisa puu kera lämmön ja tunteen.
Romantiikkaa pitää vaalia, romatiikka on kaikissa meissa tahdoimme tai emme sitä. Kuin on vain tämä yksi elämä, eläkäämme se hyvin ja antoisasti!
Romantiikkaa ei ole koskaan liikaa
1
315
Vastaukset
- RUMILUS!99
Joskus Se kylläkin ärsyttää, jos rakkautta näkyy telkusta kokoaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1394735Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv772706Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91186- 48924
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799