Näin kuulee usein sanottavan ja lukee kirjoitettavan. Olen kuitenkin törmännyt naisiin, joiden kanssa se vaan johtaa siihen. Kai se on se kemia, tai seksuaalinen veto, jotai toisiin tuntee, toisiin ei.
Yleensä onnistunut lopputulos, eikä ole jäänyt kumminkaan päin se kaivelemaan. Suhteet ovat sitten loppuneet ihan muista syistä.
Sitten olen kokeillut myös herrasmies -tyyliä. Tutustellaan ja jutustellaan useamman kerran ja tapaillaan. Kaikki on mennyt mukavasti, mutta sitten kun on viimein päädytty sänkyyn, ei olekaan tuo puoli ollut sellaista, mitä olisi pitänyt.
Seksi on kuitenkin parisuhteen yksi tärkeä kivijalka. Jos se ei toimi, ei pidemmän päälle toimi muukaan.
Kuka ostaisi käytetyn, tai uudenkaan auton koeajamatta sitä?
Ei seksiä ensitapaamisella?
6
301
Vastaukset
- gghhttyyuurryy
Taas ääripäät vedetty esiin. Jos kemiaa löytyy eroottinen lataus senkun paranee mitä enemmän kuluu aikaa.
Ehkäpä sitä iän karttuessa tulee nirsommaksi. Nuorena riitti, että tyttö oli nätti ja tykkäs musta, mutta iän karttuessa alkaa arvostaa seksiäkin aivan eri tavalla. Jos toinen on kovin estoinen ja passiivinen sängyssä, niin en enää jaksa jäädä odottamaan tilanteen muuttumista, koska se on niin epätodennäköistä. Meissä kaikissa on tietynlainen perusvire ja jos vireet ei kohtaa, niin suhteesta toinen ahdistuu ja toinen turhautuu.
Kieltämättä moni nainen käyttää seksiä välineenä päästäkseen nopeasti lähempään tuttavuuteen kiinnostavan miehen kanssa, mutta sellainen tulee esille aika pian tuttavuuden edetessä, kun seksi latistuu tai menee yksipuoliseksi.
Erään psygologisen teorian mukaan parilla pitää kohdata kaniaivot (=tekeminen), tunneaivot (=henkinen kemia) ja liskoaivot (=seksuaalisuus). Ennen tuon kaniaivoteorian lukemista puhuin kunnioituksesta (=teot), tahdosta (=henkinen yhteenkuuluvuus) ja intohimosta (=seksuaalisuus).
Mitä ihmettä siinä menettää, jos on valmis uteliaana kokeilemaan fyysistenkin nautintojen yhteensopivuutta suhteen alkuvaiheessa?- Naiset osaa esittää
No jos on ihmisaivot, niin saattaa ajatella, että jos se yläpää ei ala kiinnostaa niin ei kiinnosta se alapääkään.
Olen samaa mieltä että iän karttuessa tulee nirsommaksi. Ennen ajattelin ettei se tyhmyys pahin vika miehessä ole, mutta nykyään olen tosi nirso: jos sillä seisoo aivot niin mulkku saa jäädä seisomatta.
Muutaman kerran kun panet sen kaniaivon ja liskoaivon kanssa ja keskustelet ap:n tasoisen miehen kanssa, jonka mielestä ihminen on käytetty auto ja seksi koeajoa, niin eipä ole tarvetta enää käyttää seksiä välineenä "päästäkseen lähelle" tai "utealiaana kokeilla" koska ajan haaskausta se on ja ainoa joka nauttii on pussejaan tyhjentelevä kaljurotta. - h2o1
Naiset osaa esittää kirjoitti:
No jos on ihmisaivot, niin saattaa ajatella, että jos se yläpää ei ala kiinnostaa niin ei kiinnosta se alapääkään.
Olen samaa mieltä että iän karttuessa tulee nirsommaksi. Ennen ajattelin ettei se tyhmyys pahin vika miehessä ole, mutta nykyään olen tosi nirso: jos sillä seisoo aivot niin mulkku saa jäädä seisomatta.
Muutaman kerran kun panet sen kaniaivon ja liskoaivon kanssa ja keskustelet ap:n tasoisen miehen kanssa, jonka mielestä ihminen on käytetty auto ja seksi koeajoa, niin eipä ole tarvetta enää käyttää seksiä välineenä "päästäkseen lähelle" tai "utealiaana kokeilla" koska ajan haaskausta se on ja ainoa joka nauttii on pussejaan tyhjentelevä kaljurotta.Niin, se kemia pitää löytyä. "Ihan kiva" ei riitä, vaan toisessa pitää olla sitä oikeanlaista vetovoimaa. Toki sellaisen kumppanin kanssa voi odotella pidempäänkin, mutta eipä useinkaan odotella, jos tunne on molemmilla sama.
- N-90
Itse olin tuossa pari kk sitten treffeillä pitkästä aikaa. Tavattiin kahvilla (kyllä kahvi, ei kalja) ja pari tuntia juteltiin, sitten käveltiin hetki kaupungissa ja juteltiin, tuli ilta joten mentiin mun luokse jossa juteltiin ja halailtiin, josta sitten alko jo vaatetus kevenee ja päädyttiin sänkyyn ja panemaan. Eli seksiä alle 6h ensitapaamisesta, ja eka yö nukuttiin lusikassa, vaikkakin hänen piti herätä aamulla aikasin töihin. Vaikka se eka seksikerta oli aika säheltämistä, ja vedettiin paljaalla (pitäisi käydä testeissä) niin seksi sujuu nykyään paremmin, ekat pari kertaa oli sellasia tykkäätkö tästä mitä jos kokeiltais näin jne...
- kaikkea ei voi saada
Niin, ja toiset miehet eivät huoli jokaisen "koeajettuja" naisia. Että silleen! Ja mitä tulee tuohon lauseeseesi "Suhteet ovat sitten loppuneet ihan muista syistä", niin olisi varmaan ollut ihan hyvä tutustua muutenkin siihen toiseen, että olisi ollut jotain mikä olisi pitänyt yhdessä, kun se seksi ei enää huvita. Oletkohan yksin juuri siksi?
PS: Verrataanpa muuten tuohon autoon.... tuolla samalla kaavallahan pitäisi saada kaupassa maistaa vähän jokaisesta jäätelöpaketista tai karkkipussista, viinipullosta tms., ettei osta sikaa säkissä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532085
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1471950Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa641603Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2281393- 681355
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2951247- 721198
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341080Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118986- 74985