Emme pysty eroamaan..

miuskis69

Erosimme vuosi sitten, hän petti minua.Olimme yhdessä 26 vuotta.Nyt olemme koko vuoden yrittäneet erota.Kun olemme edes 5 päivää kokonaan erossa, hän tulee luokseni.Minua ahdistaa olla erossa, joka helvetin päivä ikävä näivertää.Samoin häntä.Silti emme osaa enää muuttaa yhteenkään, en luota häneen.Kun olemme toistemme kainalossa tuntuu kummastakin oikealta ja turvalliselta.Emme pysty eroamaan, emmekä menemään takaisin yhteenkään.Mitä teemme?Kummatkin kuvittelemme että toisen elämä ihanaa ilman toista.Molemmat odotamme että tämä loppuu, miten?

9

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26 -->

      Ihana tarina! Ihan selvä juttuhan tuo on: te kuulutte yhteen. Käsittelette asiat joko vain keskenänne tai menette ulkopuolisen luo juttelemaan. Aloitatte keskenänne uuden suhteen. Otatte vanhasta suhteesta hyvät jutut mukaan ja sovitte tarvittavista muutoksista. Annatte anteeksi itsellenne ja toisillenne. Luottamus palautuu ajan kanssa, kun ei enää anneta aihetta muuhun.

      Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

      • miuskis69

        Ei minusta niinkään ihana tarina.Kun näimme toisemme, rakastuimme samantien.Hän on ensirakkauteni, ainoa mies jonka kanssa olen ollut.Tämä epätoivoinen yritys erota raastaa meidän rikki.Kun edes yritämme puhua lopullisesta erosta ettemme näkisi, itkemme kumpikin.Silti takaisin muutto tuntuu liian vaikealta.Hän on pyytänyt, mutta pelkää satuttavansa minua.Me kuulumme yhteen sen tiedän.Emme ole kokonaisia ilman toista, emmekä onnellisia.Me pelkäämme liikaa yhteen muuttoa, mutta emme pysty eroamaankaan.Me olemme jo väsyneitä tilanteeseen.Rakastamme liikaa toisiamme, emmekä uskalla ottaa riskiä.Lopullista eroa emme kestä.


      • Oppeliini1
        miuskis69 kirjoitti:

        Ei minusta niinkään ihana tarina.Kun näimme toisemme, rakastuimme samantien.Hän on ensirakkauteni, ainoa mies jonka kanssa olen ollut.Tämä epätoivoinen yritys erota raastaa meidän rikki.Kun edes yritämme puhua lopullisesta erosta ettemme näkisi, itkemme kumpikin.Silti takaisin muutto tuntuu liian vaikealta.Hän on pyytänyt, mutta pelkää satuttavansa minua.Me kuulumme yhteen sen tiedän.Emme ole kokonaisia ilman toista, emmekä onnellisia.Me pelkäämme liikaa yhteen muuttoa, mutta emme pysty eroamaankaan.Me olemme jo väsyneitä tilanteeseen.Rakastamme liikaa toisiamme, emmekä uskalla ottaa riskiä.Lopullista eroa emme kestä.

        Rautalangasta väännettyä draamaa. Halpojen pokkareiden satoa.

        Mies pettää, sinä roikut hänessä. Miter dramaattista! Hankkisit oman elämän ja lakkaisit ruikuttamasta. Lue vaikka klassikoita nyyhky haavemaailmapokkareiden sijasta.


      • miuskis69
        Oppeliini1 kirjoitti:

        Rautalangasta väännettyä draamaa. Halpojen pokkareiden satoa.

        Mies pettää, sinä roikut hänessä. Miter dramaattista! Hankkisit oman elämän ja lakkaisit ruikuttamasta. Lue vaikka klassikoita nyyhky haavemaailmapokkareiden sijasta.

        Et ole rakastanut ketään, niin että hänen ihon tuoksunsa tekee kipeää ellet pääse koskemaan? Loukkaavaa sanoa elämästäni noin.Petti kerran, en roiku.Säälin sinua ettei kukaan tunne sinua kohtaan näin.Tämä todellista elämää.


    • whatstheproblem

      Mikä pillittämisen aihe tää nyt on? Asutte kahdessa eri osoitteessa, näette kun molemmista siltä tuntuu. Voit toki mennä juttelemaan parisuhdeasiantuntijalle jos koet että olet riipivissä ongelmissa. "Ihan normaalia elämänmenoa".

    • Mietintöjä

      Olettekos jutelleet siitä, MIKSI mies petti sinua? Millainen suhteenne oli ennen pettämistä, mitä mies haki pettämisellä, oliko se suunniteltua jne...?

      Oletko myös miettinyt, että voitko antaa pettämisen joskus anteeksi? Haluatko edes anteeksi?

      Haluatteko nyt molemmat jatkaa suhdetta yhtä innostuneina? Vai ettekö vain osaa elää enää ilmankaan toista?

      • Mietintöjä

        Pahoitteluni... Siis tarkoitin, että haluatko edes antaa anteeksi.


      • miuskis69
        Mietintöjä kirjoitti:

        Pahoitteluni... Siis tarkoitin, että haluatko edes antaa anteeksi.

        Olemme puhuneet pettämisestä, ja hän katuu.En vaan pysty antamaan anteeksi, kynnys liian korkea.Olihan meillä riitamme, mutta aina sovittiin.Emme pystyneet olemaan riidoissa.Tämä on tilanne nyt.Aika kuluu, mietimme jokapäivä mitä toinen tekee.Yritämme siis erota, koska emme pysty menemään takaisin yhteenkään.Se ei vaan onnistu, sisällä oleva jäytävä ikävä ei lopu.Olemme puhuneet miten muut pystyvät eroamaan.Vaikuttaa teini touhulta, meillä ikää yli 40v.


      • Mietintöjä
        miuskis69 kirjoitti:

        Olemme puhuneet pettämisestä, ja hän katuu.En vaan pysty antamaan anteeksi, kynnys liian korkea.Olihan meillä riitamme, mutta aina sovittiin.Emme pystyneet olemaan riidoissa.Tämä on tilanne nyt.Aika kuluu, mietimme jokapäivä mitä toinen tekee.Yritämme siis erota, koska emme pysty menemään takaisin yhteenkään.Se ei vaan onnistu, sisällä oleva jäytävä ikävä ei lopu.Olemme puhuneet miten muut pystyvät eroamaan.Vaikuttaa teini touhulta, meillä ikää yli 40v.

        Eroaminen on tuntunut kamalalta paljon lyhyemmästäkin suhteesta, en voi kuvitellakaan, miltä tuntuu eroaminen 26 vuotta kestäneestä suhteesta. Lohduttaisiko lukea toisten erokokemuksista pitkästä liitosta (netistä, kirjoista, lehdistä...), ns. eroryhmissä käyminen (vertaistukea), keskustelut ystävien kanssa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe