Vaikka pariutumisen tai elämän yleensä suhteen?
Miten neuvoisit nuorempaa itseäsi?
20
163
Vastaukset
- Ikikinkkumies
Varsinkin kiinnostaa nämä 30 -sinkkumiesten mielipiteet, jos harmittaa se, että enää ei löydy oman ikäisiä kuin rumia naisia. Että mitä olisitte nuorempina tehneet toisin, tai mitä olisi pitänyt tehdä?
- TwenyNine
1-Kohota fyysistä kuntoa.
2-Älä läträä viinan kanssa liikaa.
3-Kakkosen seurauksena älä nussi niitä kaikkein rumimpia läskejä naisia.
4-Tai no...mennyt on mennyttä, mitä sitä turhaan jossittelemaan? Hauskaa oli ja tule olemaan niin kauan kun happi pihisee! - huijaisin
Voisin huijata itseni tekemään aloituksen silloiselle ihastukselleni.
Nykyinen minä: Pyydä tuota ihastustasi ulos. Hänestä tulee vaimosi.
Silloinen minä: Minäpä pyydän.
Hetken päästä.
Silloinen minä: Perkele sain pakit! Sinä lupasit...
Nykyinen minä: No nytpä sain senkin selville. Minä en uskaltanut edes yrittää. - 2+4
Älä anna kenenkään pakottaa itseäsi mihinkään. Ole niin naiivi ja lapsellinen kuin haluat. Sinun ei tarvitse olla kavereidesi kaltainen asioissa, jotka tuntuvat vierailta ja epämiellyttäviltä.
Ymmärrä ettei sinussa ole vikaa, jos joku on töykeä tai ilkeä sinua kohtaan. Et ole tehnyt mitään väärää ketään kohtaan, joten heidän käytös ei ole oikeutettua, vaan osoitus heidän omasta pahasta olostaan.
Olen hyvä juuri sellaisena kuin olet. Olet harvinaisen hyväsydäminen ihminen tässä kylmässä maailmassa. Älä anna maailman murtaa sinua ja kyynistää.
Älä tyydy kehenkään mieheen. Vika ei ole sinussa, vaan heissä, jotka sinua painostavat.- Bi tai lesboko?
Älä tyydy kehenkään mieheen, koska voit saada naisenkin?
- oisko vaikka näin...
Bi tai lesboko? kirjoitti:
Älä tyydy kehenkään mieheen, koska voit saada naisenkin?
Kenenkään ei pidä tyytyä kehenkään.
Tulee ottaa sellainen kumppani, jolla on "kaikki" kohdallaan, tai mikään ei ainakaan häiritse.
Esim. ei kannata tyytyä ryhmäseksistä innostuvaan kumppaniin, jos ei itse ole mieltynyt petipuuhiin, jossa sängyssä on enemmän kuin 2 osapuolta...
- Omat polut
Luota enemmän itseesi. Ole rohkeampi. Ole avoimempi. Ota selvää asioista - itse.
- vanhapiika
En mitenkään.
Tein oikein kun jättäydyin täysin pois parisuhteista ja päädyin vanhapiiaksi.
Aina jos tulen epäröivälle kannalle, tuun lukemaan tätä palstaa ja olen taas elämääni tyytyväinen, jopa joulunakin.- 15+16
Miksi et ottanut minua. :(
- koloissa
1. älä koskaan ihastu naiseen.
2. kerää rahaa ja käytä raha itseesi.
3. älä koskaan ole ystävällinen naista kohtaan.
4. älä koskaan ole kohtelias naiselle.
5. käy maksullisissa.
6. juo paljon viinaa.
7. älä erehdy luulemaan, että inhimillisyys olisi millään tavalla hyvä asia.
8. parisuhteet ovat vain naisten keksimä tapa aiheuttaa syöpää ja muita vaivoja. joten älä erehdy etsimään sellaista.
9. opettele kirjoittamaan kunnolla.
10. syö pelkästään hyvää ruokaa ja puolusta oikeuttasi siihen.- Huh huh
No siinä tuli katkeruuden ja itsevihasykkyrän palstaennätys. Ei käy kateeksi sinun elämääsi.
- 9+3
Olisin jotenkin patistanut itseäni olemaan sosiaalisempi, hakeutumaan ryhmäharrastuksiin ja täten hankkimaan kavereita, sosiaalinen piiri.
Pitäisi tarttua rohkeammin tilaisuuksiin kun naista kiinnostaa. Mene lukioon.
(Moni yläasteen luokkakavereista löysi lukiosta ensimmäisen tyttöystävän.)
Älä jätä kouluja kesken.
(5 ov vajaa alimman korkea-asteen tutkinto ei riitä ja nettideitti profiilissakin se olisi kovasana)- 3+17
Hyvätuloinen ammatti olisi kova sana.
- dream on
Hanki urheiluharrastuksia, älä päästä kroppaasi plösähtämään jo nuorena. Vanhempana ei välttämättä ole samoissa määrin vapaa-aikaa harrastuksiin ja kropan kunnossapitoon kuin nuorempana. Pidä yhteyttä kavereihisi, älä anna itsesi etääntyä heistä liikaa. Kuuntele sydäntäsi mm. näissä asioissa: pukeutuminen, musiikkimaku, elokuvat, lehdet ym. Eli älä anna kavereiden vaikuttaa liikaa siihen, mistä pidät.
- 4+4
Neuvosin ettei kannata noteerata naisia ollenkaan, tai varsinkaan mennä mihinkään parisuhteeseen, vaan sen sijaan keskittyä ihan omaan elämään ja säästämään itseään paljolta turhautumiselta ja pettymyksiltä.
- on the bright side it's
Edessäsi oleva elämä on juuri sellainen helvetti, kuin alitajuisesti jo tiedät sen olevan. Mikään ei muutu paremmaksi.
- palsta nainen
Älä ole huolissasi, kuten olet, kaikki on odottamattoman hyvin nyt, et uskoisi.
- 21+4
rakkaus on peestä, älä siihen usko, älä anna käytä itseä hyväksi, käytä muita hyväksi ja elä vain omien tavoitteiden saavuttamiseksi, vitut muista
- Pari neuvoo +40v:ltä
1. Lähesty naisia rohkeammin, älä peökää heitä.
2. Käy yliopisto loppuun äläkä mene töihin ennen kuin tutkinto on suoritettuna.
3. Älä jää pyörimään sellaisen naisen seuraan joka ei arvosta sinua ja oikeasti halua sinua vaikka seksi olisikin ihan kivaa (silloin kun sitä naisen armosta ehkä on) ja nainen ok noin muilta osin. Se ei vain riitä.
4. Lähesty rohkeasti niitä naisia joihin olet ihastunut äläkä jää odottamaan rohkaistumistasi tai naisen aloitetta.
5. Muuta Helsinkiin heti 25v ikäisenä äläkä vasta 30v.
6. Älä luovu saliharrastuksesta kokonaan töihin mennessäsi.
7. Ota rennisti, lähesty ja tapaile naisia vaikket olisikaan kiinnostunut heistä muuten kuin seksuaalisessa mielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272