Kuinka isketään ujo mies.... ?

Solmussa....

Niin elikkä olen kovasti ihastunut erääseen mieheen, jonka kanssa ollaan puuhailtu jo kohta pari vuotta makuukamarin puolella.. Mies on ujo, hiljainen ehkä jopa sellainen vähän estynyt... Kuinka saisin häneen keskusteluyhteyden ja kerrottua tunteistani ilman, että hän juoksee karkuun..... ?? Vai jätänkö kertomatta, että saan jatkossakin ihanaa seksiä ilman tunteilua.... Tosin parilla viime kerralla mies on ollut tavallistakin hiljaisempi ja oon miettinyt, että jos hän on pettynyt, kun mitään ei tapahdu suuntaan eikä toiseen, kesällä hän vielä jutteli useasti matkasta, jolloin mietin, että olisikohan hän halunnut yhdessä matkalle, muttei saanut suoraan kysyttyä enkä minäkään saanut... Miten ihmeessä otan tunteeni puheeksi ilman, että menetän kokonaan kasvoni ja huomautuksena, että mies on todella ujo, mutta ihana....

12

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wfsdfsdf

      No korvastako olet sen sinne kammariin repinyt? Muutenkin ihan pimeä aloitus, mitäs jos vaikka yrittäisit viittoa kiinnostuksesi häneen tai liimat tarralapun majavaasi.

      • Solmussa...

        Ihana vastaus, kiitos päivän parhaat naurut sain!!! Niin varmasti pimeä aloitus, mutta tämä on ihan totisinta totta, tilanne elävästä elämästä... Täytynee varmaan liimata lappu majavaani..... : DD


    • mussukkavaan

      Taidat olla itsekkin ujo?:)

      Minäkin olen ujo ja tällä hetkellä tosi ihastunut ujoon mieheen harrastuksen parissa. Kolmen kuukauden jälkeen uskalsin jo viime viikolla puhua hänelle!!!! Mies oli kauhuissaan, mutta hetken päästä näytti iloiselta ja pyöri mun ympärilläni. Sain itse ujous-ja parisuhdekammokohtauksen, toivottavasti en ole mokannut, kun en ole käynyt harrastuspiirissä, mutta taitaa mennä joulukiireiden piikkiin...:/

      Joskus kyllästyn, mutta mielenkiintoni häntä kohtaan tuntuu aika pysyvältä ja hyvin uudistuvalta. Mies on hiljainen ja melko tavallinen, mutta vaikuttaa kiltiltä ja hellältä!

      Ehkä tämä minun kokemukseni ilahduttaa ja auttaa sinua, tulin itse tähän suhdepalstalle lueskelemaan rauhallisen joulunvieton lomassa vain ja ainoastaa siksi, että saisin ajatella häntä hetken ja kirjoituksesi todellakin auttoi siinä tuomalla hänet mieleeni:) Kiitos sinulle!

      Mitä kommentoisin sinun tilanteeseesi, niin ehkäpä mies ajattelee, että olette jo yhdessä melko tiiviisti, ilman mitään sanallisia sopimuksia, että välillänne oleva intiimi yhdessäolo on sitä mitä sinäkin tahdot? Ihmissuhteissa on vaikeaa, vähän nurinkurista alkaa rakentamaan tunnesidettä sitten, kun intiimi yhdessäolo on jo alkanut.

      Lomasta puhuminen saattaa tosiaan viitata siihen, että hän toivoo teidän tapaavan makuukamarin ulkopuolellakin. Olette "olleet" jo kauan kimpassa, joten selkeästi kyseessä ei ole mikään yhdenillan suhde. Miten olisi, jos vaikka kysyisit ihan jotain pientä, että haluaisiko hän esim lähteä iltakävelylle rakastelun jälkeen? Tai jotain muuta pientä? Itse pitäisin siitä, jos mies osoittaisi kiintymystä sänkypuuhissa olemalla tunteellisempi, vaikkakin vain vähän kerrallaan. Ujot ihmiset ovat tottuneet pitämään tunteensa sisällään ja niiden ulos päästäminen voi olla hieman vakavaa jo itsessäänkin, esim jos olet tunteellisempi, niin ujo mies todennäköisesti pelästyy vähän ja saattaa ottaa hetkeksi etäisyyttä, jolloin suosittelisin, ettet mene paniikkiin!!!

      Mies varmaan miettii itsekkin suhteen merkitystä, jos on hiljainen, ehkä hän luulee, ettei kyseessä ole sinulle mikään muu, kuin nautinto, koska perinteisesti naisenhan tulisi VAATIA sitoutumista. Itse kylläkin ajattelisin, että jos mies n hana ja teillä on hyvä olla yhdessä ja seksi sujuu vielä parinkin vuoden kuluttua, niin siinä kyllä on tunteita mukana, vaikkei nitä toitottettaisikaan, sillä teko on aina sanoja tärkeämpää! Pysyykö mies sanassaan sinulle, ei tee ohareita ja välittää sinun hyvästä olostasi?

      Onnea matkaan ja aja hiljaa:)))

      • kaurishärkä

        Mies on ihanvarmasti kauris!!! Ujo ku piimä mutta ah niin ihanaa seksiä


    • hölmönpojanunelmaa

      Oikeasti ujona miehenä en voi käsittää tällaista yhdistelmää, että rohkeus riittää seksiin, mutta ei mihinkään sen kummempaan kanssakäymiseen, päinvastainen olisi ymmärrettävämpää, se vaan on tosi vaikeaa päästää toinen konkreettisesti iholle.
      Kun sitä on vieläpä kestänyt noin kauan, olettaisin että mies on kanssasi lähinnä seksin vuoksi. Sorry.

    • mussukkavaan

      Oon vähän eri mieltä, ainakin oman persoonallisuuteni kannalta, mutta uskoisin, että ujouttakin voi olla erilaista, itse en hämmenny alastomana ja rakastan estotonta seksiä, mutta kammoan ajatusta vieraan ihmisen kanssa olemisesta, koska en "tunne" häntä.

      Olen nainen ja suoraan sanoen "näytellyt" läpi suhdejuttuja, kun varsinainen tunne-elämä ei ole päässyt esille. Suurin syy siihen on ollut liian aikainen eteneminen makuukammarin puolella, jolloin tunteet eivät ole olleet alusta saakka mukana.

      Ymmärrän täydellisesti, miksi aloittajan nimimerrki on solmussa....ehkä mies on ihan yhtä solmussa...

    • Solmussa....

      Tilanne on juuri sellainen, että taidetaan olla molemmat solmussa.. Pari viime tapaamiskertaa mies on ollut sen verran hiljainen, että on varmaan jo luovuttanut osaltaan kaiken yrittämisen, ennen hän kyseli kuulumisiani ja oli kiinnostuneen oloinen... Eli mulla on vahvasti sellanen tunne, että pitäisi toimia mahdollisimman pian... Ja tosiaan, mies ottaa minut ja nautintoni todella hyvin huomioon, ei tee ohareita jne. Sanoisin jopa, että mies välittää nautinnostani jopa enemmän kuin exäni... Itse olen aikaisempien huonojen kokemusteni vuoksi arka puhumaan, kun en halua satuttaa itseäni, vaikken varsinaisesti ujo olekaan.. Lisäksi minut on saanut epäilemään se, kun mies ei milloinkaan jää yöksi luokseni, alussa jäi, mutta tunsin silloin itsenikin vaivaantuneeksi, kun piti nukkua vieraan ihmisen vieressä... Tietty luulisi, että jos mies on pelkän seksin perässä, hän hokisi sitä reilusti ääneen, että pidetään vaan hauskaa, jottei toinen turhaan ihastuisi ainakaan... Ja onko niin, että ujo mies pitää tunteet sisällään... Vaikka kyllä tämä mies minua todella hellästi kohtelee eli pakko hänen on jollain tasolla välittää... Niin ja ajaako mies pelkän seksin takia lähes kaksi vuotta luokseni lähes 100 kilometrin matkan suuntaansa??

      • entä jos näin?

        Voi olla, että mies ei kaipaa sen enempää. Että kokee juuri hyväksi, että voi mennä kotiin nukkumaan. Että nuo ovat ne rajat joissa hän viihtyy.


    • Solmussa..

      Kuulostaa kummalliselta, jos ette pysty puhumaan suhteen laadusta. Kyllä pitäisi pelisäännöt sopia, niin ei tule väärinkäsityksiä...

    • Solmussa....... : ((

      Noh, nyt taitaa tulla iso itku.... Sillä pyysin tätä miestä kylään, eikä hän ole vastannut minulle.... Siis joo ei tässä nyt ole mennyt kuin tämä ilta, ettei vastausta ole kuulunut, mutta entä jos miehestä ei kuulukaan enää mitään?? Nyt kyllä harmittaa todella, kun en ole selvittänyt miehen kanssa miedän suhteen laatua, että missä mennään.... Ja on kyllä todellakin tylyä, jos miehestä ei vaikka kuulukaan enää mitään ja ollaan kuitenkin kaksi vuotta puuhailtu säännöllisesti.... Eli luulisi mieheltä löytyvän selkärankaa kertoa edes jotenkin, jos tilanne on hänen osaltaan muuttunut.... Mutta aavistelin jo viimeksi, että on toimittava pian, jos meinaa.... Eli olisi varmaan pitänyt uskoa sydämen ääneen.... Onko liian myöhäistä laittaa miehelle tekstari tunteistani, jos hänestä ei vaikka kuuluisikaan enää mitään... Mutta kieltämättä kertoo kyllä aika paljon miehestä, jos ei saa kerrottua, ettei pysty enää käymään luonani eli jos nyt vaan katoaa vähin äänin, niin on kyllä aika raukka.....

      • Ei kannata tollasta pelkuria jäädä ikävöimään vaikka hyvä pano olis ollukki.


      • mussukkavaan

        Laita! Entä, jos onkin ollut hiljainen siksi, että on löytänyt jonkun toisen, vähän reippaamman?!!!

        Mut hän on silti käynyt sun luona vielä, joten ehkä on vielä mahdollisuus.

        Sanoit itse, että mies ajaa 100 km ja ei jää edes yöksi...oon kyllä vähän sitä mieltä, et olet ollut aika tyly hänelle ja pitkään, ottaisin kyllä miehenä itseeni enkä todellakaan kävis kahta vuotta. Teidän välisen suhteen on ihan pakko olla hänelle mieleen, kun on silti käynyt.

        Etkö voisi koittaa opetella nukkumaan hänen kanssaan? Sano vaikka, että haluat hänen jäävän yöksi ja kestät vaan huonot yöunet.

        Tuo on ihan normaalia, ettei melko vieraan ihmisen kanssa saa oikein nukuttua tai jos on esim ollut kauan sinkkuna, on todella vaikeaa tottua petikaverin läsnäoloon, mut eihän siinä ole mitään pahaa!!!!

        Voimia!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe