Ei ole kts ainoa

Näkyy tuossa iranin tulemassa isisissä taistelevan muitakin täältä euroopasta kuin kts.

http://goo.gl/YpcYsd

16

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuck islam.

      Miksi tuota siedetään?
      Hermokaasua koneeseen ja yksi ylilento

    • ewewdsds

      IS on sunnien äärijärjestö ei shiojen.

    • KTS (Ei kirj.)
      • Fuck islam

        Win win muslimi tapaa muslimin joka tappaa muslimin
        HYVÄ


      • KTS (Ei kirj.)
        Fuck islam kirjoitti:

        Win win muslimi tapaa muslimin joka tappaa muslimin
        HYVÄ

        Muslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.


      • ¤¤¤¤¤¤
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Muslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.

        Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
        Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
        kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
        joten maassa maan tavalla,jookosta?

        Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
        palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
        sinne missä terrorismi on sallittua.


      • KTS (Ei kirj.)
        ¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
        Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
        kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
        joten maassa maan tavalla,jookosta?

        Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
        palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
        sinne missä terrorismi on sallittua.

        Ai jaa. No kerro Artolle ensin:

        Sanamies
        26.1.2005 11:09
        oikealla nimellä arska
        Tai veri lirisee

        Sanamies
        30.12.2004 16:17
        oikealla nimellä arska
        Tai veri lirisee

        Sanamies
        29.12.2004 20:11
        Oikealla nimellä arska
        Tai veri lirisee ja pian.

        Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

        Sanamies
        5.3.2005 21:29
        Kirjoita oikealla nimellä
        tai veri lirisee

        Sanamies
        30.12.2004 19:54
        oikialla nimellä arska tai veri lirisee
        Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

        Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
        Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

        Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
        Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

        Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
        Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

        Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
        Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

        Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
        Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

        Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
        Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

        Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
        Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

        Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
        Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

        Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
        Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.


      • aaroninparta
        ¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
        Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
        kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
        joten maassa maan tavalla,jookosta?

        Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
        palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
        sinne missä terrorismi on sallittua.

        Ylläpidon säännöillä ei merkitystä, maailman menoa suomi24 todella sairasta tekstiä.


      • <<>>
        aaroninparta kirjoitti:

        Ylläpidon säännöillä ei merkitystä, maailman menoa suomi24 todella sairasta tekstiä.

        Ihmisiin ja eläimiin kohdistettu väkivalta tai siihen ylyttäminen
        on sääntöjen vastaista,kaikilla palstoilla. Kannattaa ilmoittaa
        poliisille ellei luotsit ja ylläpito huolehdi tekstien asiallisuudesta.


      • aaroninparta
        <<>> kirjoitti:

        Ihmisiin ja eläimiin kohdistettu väkivalta tai siihen ylyttäminen
        on sääntöjen vastaista,kaikilla palstoilla. Kannattaa ilmoittaa
        poliisille ellei luotsit ja ylläpito huolehdi tekstien asiallisuudesta.

        Suomi 24 maailman menoa, avaus tappakaa kaikki juutalaiset sukupuuttoon, ollut 2 vuorokautta se niistä säännöistä.


      • jipijaije e
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Muslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.

        KTS on idiootti!! Vihdoinkin joku sanoo sen ääneensä! HYVÄ!


      • Niinkö?
        ¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Fuck islam nim. Oletko tutustunut ylläpidon sääntöinin?
        Ihmisiin ja eläimiin kohdistettua väkivaltaa sisältävät
        kirjoitukset on säännöissä kielletty. Suomi on oikeusvaltio,
        joten maassa maan tavalla,jookosta?

        Israelilaiset eivät valitettavasti omista näitä keskustelu
        palstoja,vaan ylläpito. Kannattaa mennä kiihkoilemaan
        sinne missä terrorismi on sallittua.

        Kyllä. Palstan aiheena on juutalaisuus. Ei omistaminen.

        Yleensä ne israelilaiset ovat juutalaisia.

        Kannattaa mennä kiihkoilemaan
        sinne missä terrorismi on sallittua.


      • Oikein hyvä
        jipijaije e kirjoitti:

        KTS on idiootti!! Vihdoinkin joku sanoo sen ääneensä! HYVÄ!

        KTS tarvitsee niitä mainostamiaan hamasin ja eappin paukkuja takapuoleensa.

        H y v ä!


      • Yrittikö kts ampua ritsalla USA.n koneita alas? Ei taida irankaan uskaltaa antaa kts:lle järeämpää asetta kuin ritsat?


      • Fuck islam kirjoitti:

        Win win muslimi tapaa muslimin joka tappaa muslimin
        HYVÄ

        Yrittikö kts ampua ritsalla USA.n koneita alas? Ei taida irankaan uskaltaa antaa kts:lle järeämpää asetta kuin ritsat?


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Muslimit ne isistä kurissa pitääkin jotta sun kaltaiset aivopieruvammaiset voi täällä levitellä persettään sohvalla ja vikistä netissä.

        Yrittikö kts ampua ritsalla USA.n koneita alas? Ei taida irankaan uskaltaa antaa kts:lle järeämpää asetta kuin ritsat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe