Mies vuosien takaa....

Sikke7

ja mietin ja mietin että lähdenkö hänen kanssaan enää tapaamiseen. Olen siis tuntenut tämän miehen vuosia sitten, olimme tekemisissä, ei seurusteltu mutta nähtiin aika ajoin ja seksikin oli joskus kuvioissa. Tulimme todella hyvin juttuun mutta ei se koskaan vakavammalle tasolle edennyt. Yhtäkkiä hänestä ei enää kuulunut mitään ja kysyin syytä. Hän sanoi löytäneen naisen ihan sattumalta jostain ja oli alkanut hänen kanssaan seurustelemaan ja siihen se sitten jäi meidän ystävyys.

Kului vuosia, useitakin. Nyt ihan sattumalta häneen törmäsin täällä nettitreffeillä ja hoksasin että hitto vie, sama mies. Olemme parin viikon ajan soitelleet ja viestitelleet todella paljon ja kuten molemmat totesimme, on kuin niitä vuosia ei olisi ollutkaan välissä. Hän kertoi yrittäneen jo vuosi sitten etsiä minua, ts. puhelinnumeroa tai jotain tietoa minusta. Numeroni on salainen ja juuri mitään ei löydy googlettamallakaan niin eihän hän minua ole voinut löytää mistään. Sähköpostia väitti laittaneen mutta en ole sitä saanut.

Olemme suunnitelleet tapaamista lähiaikana mutta itse vielä emmin. Kovasti haluaisin hänet nähdä mutta en tiedä... Olen ollut pitkään sinkkuna ja voisin jopa kuvitella seurustelua hänen kanssaan vaikkei olla vuosiin nähtykään. Mutta pelko siitä että petynkö taas jos hänelle en kelpaakkaan. Aikoinaan emme tosin kumpikaan seurustelusta edes puhuttu, oltiin enemmänkin kaveripohjalla tekemisissä.

Olen tällainen mietiskelijä ja analysoin asioita mielessäni aina paljon, ihan liikaa. Pitäisi vain antaa mennä omalla painollaan ja kattoo mihin se johtaa....No, jos nyt tämän joulun yli funtsin asiaa ja katsoo sitten mihin päätyy. Ja tällä kirjoituksellahan mä vain halusin saada mahdollisesti hyviä kommentteja ja mielipiteitä siitä miten joku muu toimisi. Vaikka itsehän mä päätöksen lopulta teen. Mukavaa Joulua :)

2

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luottamuspula1111

      Mulle kävi vähän samalla tavalla...yhdellä toisella palstalla tapasin miehen ja lähes 3 kuukautta tapailtiin lähinnä seksin merkeissä
      Loistavaa seksiä ja muutenkin mukava juttukaveri...kunnes yhtäkkiä katosi
      oltiin sovittu treffit eikä mies ilmestynyt...eikä sen jälkeen vastannut tekstariin tai sähköpostiin...
      Asiasta jäi aika ikävä maku, tää sattui vielä heti joulun jälkeen kun muutenkin oli oman keällä sattuneen eron takia fiilikset vähän maassa
      ... mulla oli muutama suhde-yritys ja loppukesällä tein uuden profiilin samalle palstalle...yllätys yllätys, vastauksissa oli myös viesti tutulta kaverilta

      Tapailtiin jonkin aikaa, mutta mulla oli koko ajan sellainen varpaillaan oleva olo...mietin että milloin tyyppi katoaa...lopulta sanoin etten jaksa edes yrittää uudestaan

      Jotenkin mulla meni luottamus siihen kaveriin ...ei kovin hyvä alku suhteelle
      Ei se että toinen haluaa päättää suhteen niinkään harmita, vaan se ettei voinut reilusti sanoa ettei kiinnosta jatkaa :-(

    • Sikke7

      Niin, sehän se on ikävä kyllä koettu useinkin että mies katoaa mitään sanomatta. Itse en ole vielä tätä miestä tavannut mutta aikomus on nähdä tässä ihan lähipäivinä. Olemme tosin puhuneet pitkiä puheluja, parikin tuntia mennyt helposti. Ja viestitelleet suht tiuhaan.

      Itselläni on mennyt luottamus miehiin täysin ja nytkin tuntuu että mitä JOS taas petyn, vaikka eihän sitä asioiden edelle pitäisi mennä. En tiedä vieläkö hän siellä treffipalstalla seuraa kattelee, en ole käynyt katsomassa vaikka itsellänikin profiili siellä vielä on mut olen nyt keskittynyt vain tähän mieheen. Miehillähän on kyl useinkin tapana siellä pörrätä ja seuraa hakea vaikka joku jo olisikin kuvioissa, no, tekee sitä varmaan naisetkin.

      Joskus sitä mietii että olisi paras olla yksin aina niin ei kukaan pääse satuttamaan. Tämän miehen kohdalla haluan kuitenkin nähdä miten meidän käy koska jo vuosia sitten tunnettiin ja pidän hänestä paljon ainakin kaverina. Senpä aika näyttää tuleeko meistä mitään...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe