Apua, miten estän itseäni lähtemästä kauppaan ostamaan karkkia, tekee niin kauheasti mieli........olisiko hyviä vihjeitä, olen laihtunut jo 3kg pelkään, että yksi karkkipussi estää kaiken aloittamalla jälleen sen, että syön "vahingossa" karkkipussin päivässä. Olisiko lakritsi terveellisempi vaihtoehto
TEKEE MIELI KARKKIA
5
930
Vastaukset
- Real
Joo, kuulostaa hupsulta, mutta itse ostin elien Body Shopista "Chocolate & Orange" huulirasvaa, joka on ihanan suklaisen tuoksuista. Kun kovasti uskon, niin se korvaa mulle suklaat. Näin pitää uskoa. Ja onpahan ainakin huulet pehmeät, vaikkei jostain syystä kikka toimisikaan. :-)
- tyttö
ellen ihan väärin muista niin lakritsissa on enemmän rasvaa mitä karkeissa, joilla tarkoitan esim. missä x, aarrearkku ym. sellaisia karkkeja. mutta sitten taas lakritsi on parempi vaihtoehto kuin suklaa.
Osta Dietorellejä...namis,,,melkein yhtä hyviä kuin tavallisetkin karkit..ainakin hinku pysyy kurissa..
terv,kummitäti- herbiina
miullakin on aina hirmu karkkihimo..ostan kasan tikkareita ja imeskelen niitä, kestää kauan..tai sitten pieniä karkkiaskeja, kuten leijonaa...
- laihduttajalla
Joskus olen tupakoinutkin, mutta en addiktoitunut.
Nykyään en polta, mutta karkeista ei tahdo päästä eroon.
Olen taas aloittanut vuotuisen painonpudotuksen, ja pitää jälleen käyttää kaiken itsehillintänsä ettei hakisi viikottaista lakritsapussia ja suklaalevyä johon kesällä totutteli, kun sai enemmän liikuntaakin.
Välillä tuntuu kuin pahemmastakin huumeesta yrittäisi eroon, kädet tärisevät ja hermot ovat viulunkielinä.
Tämä kyllä menee ohi jos onnistuu hillitsemään itsensä.Himoa helpottavat myös hedelmät joissa ei ole tuota myrkkysokeria vaan hedelmäsokeria.Suosittelen mandariinejä.
Voit myös laskea kalorit ja todeta saavasi tarvitsemasi kalorit tietystä määrästä suklaata, ja syödä pelkästään sitä, mutta sitä ei kukaan varmaankaan suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867