Mitä

kiltti mies

sait joululahjaksi? :)

21

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %!!#

      .


      potkun PERSUiksiin


      har!


      .

      • puskilla ole perseitä


      • Pukatut Reskat:.!1#%
        monte24 kirjoitti:

        puskilla ole perseitä

        .

        "*PUKATUT RESKAT * pilaa meidän kunnon reskojenkin maineen!!!!!11!!1!!1!!"

        har!1

        .


    • kiItti nainen

      Dildon :)

      • Ralf Iso-Kulkunen

        On todella suuri vääryys, että maassamme on vielä lukuisa määrä niitä yksinäisiä naisia, jotka hädässä, puutteessa ja ahdistavassa miehenkipeydessä, joutuvat matkaamaan omin käsin "onneen." Oma käsi kun kuitenkaan ei koskaan ole sama kuin Ammattimiehen herkkä koura.


    • suklaasuurunoilija

      4 x suklaata eri muodoissa
      1 x lippalakki
      1 x 100 euron lahjakortin kauppaketjuun

    • kolmet kalsarit :)

    • Moottorisahan :-D

      • Jorma.

        Aika miehekkään lahjan sait. Osaatko sinä käyttää moottorisahaa?


      • persenic

        Lahja todistaa, että olet isokokoinen betoniäijä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,
        persenic kirjoitti:

        Lahja todistaa, että olet isokokoinen betoniäijä.

        Ei kun isokokoinen metsurimies.


      • Jorma. kirjoitti:

        Aika miehekkään lahjan sait. Osaatko sinä käyttää moottorisahaa?

        En tietenkään. Ehkä läheiseni ajattelevat minun omaavan vaadittavaa... potentiaalia :)


      • persenic kirjoitti:

        Lahja todistaa, että olet isokokoinen betoniäijä.

        Ei todista. Niin on miehiä ja naisia kuten moottorisahojakin erikokoisia.


    • Digi-boxin, pari kirjaa, kalenterin, olutta, punkkua ja nokkamukin, ettei viinakset läiky.
      ;-)

      • persenic

        Itse et pihiyttäsi tietysti antanut mitään kenellekään.


      • persenic kirjoitti:

        Itse et pihiyttäsi tietysti antanut mitään kenellekään.

        Kännykän, kahvinkeittimen, pleikkapelin, viskiä ym. Tuskin jäin saamapuolelle.

        Mitenkäs itse? Saitko muuta kuin pataasi? ;-)


      • persenic
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kännykän, kahvinkeittimen, pleikkapelin, viskiä ym. Tuskin jäin saamapuolelle.

        Mitenkäs itse? Saitko muuta kuin pataasi? ;-)

        Ostitko omalla rahalla vai varastit nuo?


      • persenic kirjoitti:

        Ostitko omalla rahalla vai varastit nuo?

        Nuukana miehenä varastin tietysti. Tuskin oli kuitenkaan sinun lahajpussistasi pois, kun sellaista ei ollut. ;-)


    • määmy

      Kliffaa seuraa & käytännön lahjoi

    • kiltti olin silti

      en mitään

    • Olen ollut tosi kiltti koko vuoden. Sain pari lahjakorttia, lämpimät sukat, alusvaatteita, suklaata ja korvikset.
      Suunnitteilla olevan reissun matkakassaan kilahti jonkin verran sponssori-ropoja, se lämmittää mieltä. :D

      Palstan yli-innokkaille trolleille tiedoksi; kuusen alta ei löytynyt paketoitua betonisäkkiä, enkä mitään muutakaan raudoitukseen viittaavaa. Sorry!
      Noh, pettymysten kanssa täytyy vaan oppia elämään. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe