sait joululahjaksi? :)
Mitä
21
144
Vastaukset
- %!!#
.
potkun PERSUiksiin
har!
.- Pukatut Reskat:.!1#%
monte24 kirjoitti:
puskilla ole perseitä
.
"*PUKATUT RESKAT * pilaa meidän kunnon reskojenkin maineen!!!!!11!!1!!1!!"
har!1
.
- kiItti nainen
Dildon :)
- Ralf Iso-Kulkunen
On todella suuri vääryys, että maassamme on vielä lukuisa määrä niitä yksinäisiä naisia, jotka hädässä, puutteessa ja ahdistavassa miehenkipeydessä, joutuvat matkaamaan omin käsin "onneen." Oma käsi kun kuitenkaan ei koskaan ole sama kuin Ammattimiehen herkkä koura.
- suklaasuurunoilija
4 x suklaata eri muodoissa
1 x lippalakki
1 x 100 euron lahjakortin kauppaketjuun kolmet kalsarit :)
Moottorisahan :-D
- Jorma.
Aika miehekkään lahjan sait. Osaatko sinä käyttää moottorisahaa?
- persenic
Lahja todistaa, että olet isokokoinen betoniäijä.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,
persenic kirjoitti:
Lahja todistaa, että olet isokokoinen betoniäijä.
Ei kun isokokoinen metsurimies.
Jorma. kirjoitti:
Aika miehekkään lahjan sait. Osaatko sinä käyttää moottorisahaa?
En tietenkään. Ehkä läheiseni ajattelevat minun omaavan vaadittavaa... potentiaalia :)
persenic kirjoitti:
Lahja todistaa, että olet isokokoinen betoniäijä.
Ei todista. Niin on miehiä ja naisia kuten moottorisahojakin erikokoisia.
Digi-boxin, pari kirjaa, kalenterin, olutta, punkkua ja nokkamukin, ettei viinakset läiky.
;-)- persenic
Itse et pihiyttäsi tietysti antanut mitään kenellekään.
persenic kirjoitti:
Itse et pihiyttäsi tietysti antanut mitään kenellekään.
Kännykän, kahvinkeittimen, pleikkapelin, viskiä ym. Tuskin jäin saamapuolelle.
Mitenkäs itse? Saitko muuta kuin pataasi? ;-)- persenic
Ratikkakuski kirjoitti:
Kännykän, kahvinkeittimen, pleikkapelin, viskiä ym. Tuskin jäin saamapuolelle.
Mitenkäs itse? Saitko muuta kuin pataasi? ;-)Ostitko omalla rahalla vai varastit nuo?
persenic kirjoitti:
Ostitko omalla rahalla vai varastit nuo?
Nuukana miehenä varastin tietysti. Tuskin oli kuitenkaan sinun lahajpussistasi pois, kun sellaista ei ollut. ;-)
- määmy
Kliffaa seuraa & käytännön lahjoi
- kiltti olin silti
en mitään
Olen ollut tosi kiltti koko vuoden. Sain pari lahjakorttia, lämpimät sukat, alusvaatteita, suklaata ja korvikset.
Suunnitteilla olevan reissun matkakassaan kilahti jonkin verran sponssori-ropoja, se lämmittää mieltä. :D
Palstan yli-innokkaille trolleille tiedoksi; kuusen alta ei löytynyt paketoitua betonisäkkiä, enkä mitään muutakaan raudoitukseen viittaavaa. Sorry!
Noh, pettymysten kanssa täytyy vaan oppia elämään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483