Palstalaisille Hyvää Joulua.
( täältä konvehtien ääreltä )
Toivotan
10
79
Vastaukset
- Jari Jööti
Poikaystävälle terveisiä:-) Vuonna 2017 pääsette naimisiin!
- Jee Jee
Hyvää Joulua sullekin, buddy-love!
Älä välitä, jos äijien käytöstavat on taas puutteelliset,
eivätkä osaa vastata tervehdykseen.
Ilmeisesti äijät hapottelee ja se kyllä näkyy palstalla, onneks ei kuulu!- Jee Jee
Lisään vielä sinullekin, buddy-love, että päivystän tänään Sirkkalankadulla ;)
- Jee Jee
Jee Jee kirjoitti:
Lisään vielä sinullekin, buddy-love, että päivystän tänään Sirkkalankadulla ;)
No niin, "trollin retku" tossa jo kertoi päivystävänsä!
Lähettelee viestiä mun nikkellä, koska mä en suostu rekkaantumaan tänne. Enkä muuallekaan...
Hänellä on oma typerä ilonsa pilailla toisten kanssa.
Nyt hän ei ota huomioon et mä tiedän hänestä enemmän faktaa, kuin hän minusta.
.
- runontaja off
Samoin sinne joulua hyvää
kuin myös :)
- Hyvää Joulua:.!1#%?+
.
"Eikä sitten ryntäillä siellä DDR:ssä kovin paljoa"
https://www.youtube.com/watch?v=Rrx75FOuoKM
har!1
. - H....
Hyvää Uutta Vuotta!
* täältä maailman toiselta puolen *
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514