Läskit löllyy

Läskionkamalaa

Oon 13v tyttö ja mulla on ihramaha joka löllyy koko ajan enkä voi pukee mitään nättejä vaatteita päälle koska maha näkyy niissä ja se pullottaa sieltä sillei epämääräsesti... siis sain joululahjaks tooosi ihanan hameen, mut sit ku rupesin sovittaa sitä ni piti repii se päälle ja vetoketju ei mahtunu kiinni. Aukinaisella vetoketjullaki mun maha tuli 3cm vyötärön yli! Siis se on niin kauheen näköstä! Se pullahti sillei sieltä hameen sisältä ja pomppi siinä löllerösti ku kävelin ja ku mun mahaa painaa ni sormi uppoo hirveen syvälle. Miten saisin rasvaa pois vyötäröltä jaa muutenki kiinteytettyy itteeni?

10

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hutdrye

      aloita joku kiva liikuntaharrastus, lenkkeily tai vaikka tee vaikka lihaskuntoa. muista myös syödä terveellistä ruokaa ja kasbiksia (:

      • okokokokokokok

        Kasbiksia? MITÄ NE ON?


      • asddsalol

        Joku uusi viihdehuume?



      • DonLuihu

        Joo ja niillä koulun liikuntatunneillakin kannattaa käydä ja tehdä siellä kans jtn,eikä lintsata ja lähtee mäkkiin tai heseen...😉


    • Laihduttaja

      Itse rupesin käymään salilla ja syömää terveellisemmin ja olen siis itekki 13v

    • zyåäjutgvfdcxsaqwpolmjuh

      Syö pienempiä ruoka annoksia . Ja liiku !? Aloita reenaaminen ,,,valitse joku mukava laji mistä pidät ! 3-4 reenii aluksi , vuoden päästä voit lisätä satsii ....

    • 11vuotias

      Mutta kukaan ei ole sitten vastuussa jos sulle tulee anoreksia.

    • liikuntaelämäntavaksi

      Juttele ensin äidin tai koulu terveydenhoitajan kans, miten kannattaa alkaa pudottaa painoo. Parhaiten onnistuu kun sinä saat jonkun samanikäisen, samankuntoisen tytön mukaan treeneihin. Kannattaa harrastaa, kuntoilla useampaa lajia, silloin tuntuu hauskemmalta. Reilu liika paino on myöskin jo terveydelle vaarallista.
      Ruokavalion joudut muuttamaan varmaan aika radikaalisti. Kasvista, hedelmää lisää. Pois rasva sokeri. Eli ne karkit ja suklaa ei ole sinua varten.
      Kun olet saanut jonkinverran painoa pudotettua ja tuntuu ettei lisäkiloja meinaa enää irrota niin käy terveyskeskuksen lääkärillä. Hän osaa katsoa parhaiten tilanteesi. Mutta niitä rasvaimuja ei tehdä kovin herkästi sinunikäisille.
      Tsemppiä ja elämäniloa sulle !

    • isomahainen

      Minun oloani helpotti kun läski-Jenny Lehtinen kertoi liikalihavuutensa taustoja. Alkuperäinen syyllinen on kouluterveydenhoitaja joka käski laihduttaa. Tilannetta pahensi vielä terveyskeskus joka ei tehnyt Jennyn haluamaa verikoetta. Ei siis ihme, että Jenny on läski.
      Jennyn ansiosta minäkin ymmärsin, että liika lihavuus ei ole omaa syytäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe