Kun on laittanut avomiehelle, hänen sekä omille vanhemmille joulua koristelemalla kodin, kattamalla pöydän kauniiksi, valmistamalla ruokia ja pyrkien tekemään hyvää joulumieltä..niin Miksi jo tuntia myöhemmin avomiehen isän pitää avata Tv? Ja avomies istuu suu auki töllöttämässä isänsä vieressä.
Kuuluuko tv teidän jouluunne? Tiedän, toiselta kanavalta tuli joulukonsertti, mutta nämä katsoivat amerikkalaista mätän ruokaa suuhuni-ohjelmaa.
EIKÖ voisi olla yksi päivä kun ollaan Sosiaalisia?
Aikaisempina jouluina olen piilottanut kaukosäätimet. Tänävuonna unohdin.
Tv on ollut ongelma jo monissa muissakin tilanteissa, kuten puhelimen ym. Näprääminen.
Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisesta?
Kun ei se Elämä siellä ruudun takana ole, vaan pienissä hetkissä. Ja jos joku haluaa katsoa tvtä joulun, se on Ok! Kunhan ei tee sitä niiden parissa, jotka oikeasti haluavat viettää sosiaalista joulua.
Joulu ja Tv
6
189
Vastaukset
- 9+16
Minulla on koko elämä pyörinyt TV:n ympärillä. En oikein osaa olla ihmisten kanssa ja kotona vain katson telkkaria tai olen koneella. Lapsuuden kodissani piti olla hiiren hiljaa, kun vanhemmat katsoivat telkkaria koko ajan. Nykyisessä suhteessani mieskin katsoo koko ajan telkkaria ja mielellään nukahtaisi telkkarin ääreen. Voit vain arvata, että meidän suhde on kaaoksessa ja kaikki läheisyys puuttuu. Olen hyvin yksinäinen. Voipi olla, että tässä on muitakin ongelmia kuin telkkari mutta se antaa hyvän pakopaikan... Hyvää joulua.
- Urvelouunoja
Jos ihminen katsoo kaikki muut vuoden päivät töllöä, niin miten se osaa yhtenä päivänä olla sitä töllöttämättä? Kaukosäädin piiloon paljon useammin.
- mamikka
Siskon mies tuli vanhemmilleni ja köllähti sohvalle makamaan. Tuli kyllä Joulupöytään ja söi mahansa täyteen ja sitten uudestaan sohvalle. Tätä vuorotteli pari päivää. taisi vähän telkkariakin välillä katsella.
- 18 + 8
Joulu on rentoutumisen aikaa.
- Itse en ainakaan
Tällaisia tasapäätaneleita pitäisi naisihmisten ehdottomasti lakata passaamasta.
- ………...
Jos haluaa apua, kannattaa ihan vaan reippaasti jakaa tehtävät. Ei ne talossa vieraana olevat ihmiset välttämättä osaa tai tohdi omin päin ryhtyä hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274665Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451045Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231014PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120834Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39817- 37784
- 110768
- 137697