Kun on laittanut avomiehelle, hänen sekä omille vanhemmille joulua koristelemalla kodin, kattamalla pöydän kauniiksi, valmistamalla ruokia ja pyrkien tekemään hyvää joulumieltä..niin Miksi jo tuntia myöhemmin avomiehen isän pitää avata Tv? Ja avomies istuu suu auki töllöttämässä isänsä vieressä.
Kuuluuko tv teidän jouluunne? Tiedän, toiselta kanavalta tuli joulukonsertti, mutta nämä katsoivat amerikkalaista mätän ruokaa suuhuni-ohjelmaa.
EIKÖ voisi olla yksi päivä kun ollaan Sosiaalisia?
Aikaisempina jouluina olen piilottanut kaukosäätimet. Tänävuonna unohdin.
Tv on ollut ongelma jo monissa muissakin tilanteissa, kuten puhelimen ym. Näprääminen.
Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisesta?
Kun ei se Elämä siellä ruudun takana ole, vaan pienissä hetkissä. Ja jos joku haluaa katsoa tvtä joulun, se on Ok! Kunhan ei tee sitä niiden parissa, jotka oikeasti haluavat viettää sosiaalista joulua.
Joulu ja Tv
6
269
Vastaukset
- 9+16
Minulla on koko elämä pyörinyt TV:n ympärillä. En oikein osaa olla ihmisten kanssa ja kotona vain katson telkkaria tai olen koneella. Lapsuuden kodissani piti olla hiiren hiljaa, kun vanhemmat katsoivat telkkaria koko ajan. Nykyisessä suhteessani mieskin katsoo koko ajan telkkaria ja mielellään nukahtaisi telkkarin ääreen. Voit vain arvata, että meidän suhde on kaaoksessa ja kaikki läheisyys puuttuu. Olen hyvin yksinäinen. Voipi olla, että tässä on muitakin ongelmia kuin telkkari mutta se antaa hyvän pakopaikan... Hyvää joulua.
- Urvelouunoja
Jos ihminen katsoo kaikki muut vuoden päivät töllöä, niin miten se osaa yhtenä päivänä olla sitä töllöttämättä? Kaukosäädin piiloon paljon useammin.
- mamikka
Siskon mies tuli vanhemmilleni ja köllähti sohvalle makamaan. Tuli kyllä Joulupöytään ja söi mahansa täyteen ja sitten uudestaan sohvalle. Tätä vuorotteli pari päivää. taisi vähän telkkariakin välillä katsella.
- 18 + 8
Joulu on rentoutumisen aikaa.
- Itse en ainakaan
Tällaisia tasapäätaneleita pitäisi naisihmisten ehdottomasti lakata passaamasta.
- ………...
Jos haluaa apua, kannattaa ihan vaan reippaasti jakaa tehtävät. Ei ne talossa vieraana olevat ihmiset välttämättä osaa tai tohdi omin päin ryhtyä hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718