Tapasin miehen laivalla. Juteltiin ja vaihdettiin numeroita. Seuraavana päivänä hän pyysi minua facebook kaveriksi, hyväksyin kaveripyynnön. Hän ei ole soittanut eikä viestitellyt facebookissa. Yhtenä päivänä hän tykkäsi päivityksestäni. Mitä minun pitäisi tästä päätellä? (Olen eronnut 10 vuoden suhteen jälkeen, nämä treffailu ja flirttailu kuviot on vähän unohtuneet).
Onko mies kiinnostunut?
????
4
411
Vastaukset
- Herätys
Mitäköhän pitäisi päätellä, ööö........
- eipämuuta
Joko olette molemmat yhtä tumpeloita nettimediassa, tai sitten mies vaan ei ole kummemmin kiinnostunut.
- usko huvikseksi
Epätoivoinen olet. Itse laittaisin neutraalin viestin ja katsoisin vastaako. Jos ei niin that's it. Jos kuule mies on kiinnostunut niin istuu nenä ruudussa odottamassa viestiäsi, kuten sinä nyt.
- Maailmanmies
No tuskin. Ei kukaan noin epätoivoinen ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046