KTS levittelee antisemitismiä ja paljon muuta raamatun vastaista opetusta, hän myös puolustele pakanallisia tapoja. Henkilö nimimerkki KTS takana ei ole mitään muuta kuin Marko Lind. KTS = Kuninkaan soturit aka Marko Lind.
http://www.sanansaattaja.com/KUNINKAANSOTURIT/raamopetusta.htm
KTS exposed
38
105
Vastaukset
- Fuck islam
V.,,,u minkä näköinen hinaaja
- Fuck jutku
joo, Avigdor Lieberman...
Ei voi olla, kun sillä on vaimo ja kts on homo. Että vastustaa kolmiyhteistä Jumalaa. Ei ole Raamattua lukenut tai omistaa vain u.m väännöksen. Joku aika sitten kts kirjoitti ettei h.e.l.v.e.t.t.i.ä ole että ihan jehovan todsitajiin kuuluu
- KTS (Ei kirj.)
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ei voi olla, kun sillä on vaimo ja kts on homo. Että vastustaa kolmiyhteistä Jumalaa. Ei ole Raamattua lukenut tai omistaa vain u.m väännöksen. Joku aika sitten kts kirjoitti ettei h.e.l.v.e.t.t.i.ä ole että ihan jehovan todsitajiin kuuluu
A: Olen hetero
B: kannatan kolminaisuusoppia
C: Minulla on kymmeniä raamatunkäännöksiä ja osaan lukea myös alkukreikkaa
D: Helvettiä ei Raamatussa ole mutta Hinnomin laakso siellä mainitaan
E: Jehovan Todistajat ovbat harhaoppisia, jotka vihaavat joulua eivätkä pidä Jeesusta Jumalana
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu. - porvoosta tervehdys
Arto on ärtynyt koska ei ole saanut pitkäaika pilua.
- Jumala on YKSI
Monet _Uusmessiaanisista juutalaisista Israelissa_
siis kristityistä juutalaisista
eivät usko kolminaisuusoppiin.
Siitä syystä että he ymmärtävät Kirjoituksista,
ettei kolminaisusoppi ole
vanhan eikä Uuden Liiton opetusten mukainen.
Raamattuhan opettaa johdonmukaisesti,
jotta on vain
YKSI Jumala,(JHVH)
ja
yksi HERRA JEESUS KRISTUS
kolminaisuusopin vastustajia on todellakin muitakin kuin ne jt:t
MONIJUMALISUUTTA ovat vastustaneet kautta aikojen
KAIKKI JUMALAN PYHÄT.
kolminaisuusoppi on monijumalaisuutta eli pakanuutta,
jota Raamatun Jumala käski KARTTAMAAN.
Jumala on YKSI, kertoo Pyhä Raamattu - KTS (ei kirj.)
Jumala on YKSI kirjoitti:
Monet _Uusmessiaanisista juutalaisista Israelissa_
siis kristityistä juutalaisista
eivät usko kolminaisuusoppiin.
Siitä syystä että he ymmärtävät Kirjoituksista,
ettei kolminaisusoppi ole
vanhan eikä Uuden Liiton opetusten mukainen.
Raamattuhan opettaa johdonmukaisesti,
jotta on vain
YKSI Jumala,(JHVH)
ja
yksi HERRA JEESUS KRISTUS
kolminaisuusopin vastustajia on todellakin muitakin kuin ne jt:t
MONIJUMALISUUTTA ovat vastustaneet kautta aikojen
KAIKKI JUMALAN PYHÄT.
kolminaisuusoppi on monijumalaisuutta eli pakanuutta,
jota Raamatun Jumala käski KARTTAMAAN.
Jumala on YKSI, kertoo Pyhä RaamattuKolminaisuusoppi on olennainen osa kristinuskoa. Jolla ei ole Poikaa ei hänellä ole Isääkään.
Kyllä jämpti on NIIN!
HYVÄ!!! - Sanaton kts
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
E: Jehovan Todistajat ovbat harhaoppisia, jotka vihaavat joulua eivätkä pidä Jeesusta Jumalana
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu.Aika huonosi osaat kreikankielen. Yhtä huonosti kuin Russell aikoinaan oikeudenkäynnissä, kun ei osannut edes aakkosia mainita.
- olet TYHMÄ
KTS (ei kirj.) kirjoitti:
Kolminaisuusoppi on olennainen osa kristinuskoa. Jolla ei ole Poikaa ei hänellä ole Isääkään.
Kyllä jämpti on NIIN!
HYVÄ!!!Kolminaisuusoppi on peräisin muista uskonnoista, joka on otettu osaksi nykyistä valtakristillisyyttä kirkolliskokouksissa vaiheittain.
Sillä ei ole mitään tekemistä raamatun kanssa, ei edes uuden testamentin. Se on kristittyjen omaa suullista lakia joka ajaa kirjoitetun ohi. - KTS (Ei kirj.)
olet TYHMÄ kirjoitti:
Kolminaisuusoppi on peräisin muista uskonnoista, joka on otettu osaksi nykyistä valtakristillisyyttä kirkolliskokouksissa vaiheittain.
Sillä ei ole mitään tekemistä raamatun kanssa, ei edes uuden testamentin. Se on kristittyjen omaa suullista lakia joka ajaa kirjoitetun ohi.Ite oot lahkolainen kulttivatipää.
Minun takanani sen sijaan seisoo 99 % Suomen kristityistä luterilaisista helluntailaisiin ja kolminaisuudella mennään!
HYVÄ! - 654kjh564
Ite oot lahkolainen kulttivatipää.
Minun takanani sen sijaan seisoo 99 % Suomen kristityistä luterilaisista helluntailaisiin ja kolminaisuudella mennään!
HYVÄ!Ehkä se on sun tarkoitus mutta sun ulostulot aiheuttaa suoranaista vihaa kristinuskoa kohtaan. Olet jotenkin sairas yksilö.
- KTS (Ei kirj.)
654kjh564 kirjoitti:
Ehkä se on sun tarkoitus mutta sun ulostulot aiheuttaa suoranaista vihaa kristinuskoa kohtaan. Olet jotenkin sairas yksilö.
1.Korinttolaiskirje:
1:23 me saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus - 654jhgjhg65
1.Korinttolaiskirje:
1:23 me saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutusSä et tiedä Jumalasta yhtään mitään. Sä olet kuin luterilainen leipäpappi joka palkkaansa varten teeskentelee uskovansa Jumalaan. Sun kokopäiväinen työ on juutalaisvihan levittäminen.
Ihminen joka tietää, ja tarkoitan t i e t ä ä, ei usko, että on olemassa korkeampi voima, kutsutaan vaikka Jumalaksi, näkee sun kaltaisten läpi sekunnissa. - olet säälittävä
HYVÄ!"Ite oot lahkolainen kulttivatipää."
Kerro ihmeestä lisää lahkostani.
"Minun takanani sen sijaan seisoo 99 % Suomen kristityistä luterilaisista helluntailaisiin ja kolminaisuudella mennään"
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää. - olet idiootti
1.Korinttolaiskirje:
1:23 me saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus"saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta"
Kuoli jo kauan sitten, eivätkä kuolleet ole tulossa takaisin. Joten voit rauhoittua. KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu.KORJAUSSARJA
Et vaan homo olet näin sanonut aiemmin
Hyvä näin, mutta islamissa ei jumalalla ole poikaa kuten meillä Kristityillä on Jumalalla Poika
Mikset käytä???? Luet enemmän vain koraania ja Kreikasta et ymmärrä edes aakosia
Löytyy useasta kohtaa. ainakin 12 kertaa on Uudessa Testamentissa ja Hinnomin laaksossa ei pala ikuinen tuli eikä ole ollut aikojen alusta asti kuten h.e.l.v.et.t.i on ollut joten huonot tiedot on kts:llä
Kuten muslimi kts on molemmat ei usko Jumalan Poikaan
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu.
En vaan järkevä ja alkoholin kohtuu käyttäjä vain pari sauna kaljaa ja ruokajuomana se ei ole juoppoutta- KTS (Ei kirj.)
KORJAUSSARJA
Et vaan homo olet näin sanonut aiemmin
Hyvä näin, mutta islamissa ei jumalalla ole poikaa kuten meillä Kristityillä on Jumalalla Poika
Mikset käytä???? Luet enemmän vain koraania ja Kreikasta et ymmärrä edes aakosia
Löytyy useasta kohtaa. ainakin 12 kertaa on Uudessa Testamentissa ja Hinnomin laaksossa ei pala ikuinen tuli eikä ole ollut aikojen alusta asti kuten h.e.l.v.et.t.i on ollut joten huonot tiedot on kts:llä
Kuten muslimi kts on molemmat ei usko Jumalan Poikaan
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu.
En vaan järkevä ja alkoholin kohtuu käyttäjä vain pari sauna kaljaa ja ruokajuomana se ei ole juoppouttaKORJAUSSARJA
A: En ole koskaan väittänyt olevani homo.
Tästä vaaditaan faktaa eikä juoppohullun jorinaa.
B: islamissa ei jumalalla ole poikaa kuten meillä Kristityillä on Jumalalla Poika.
Ei ole juutalaisuudessakaan Jumalalla Poikaa.
C: Mikset käytä????
Joka päivä käytän!
D: Löytyy useasta kohtaa. Ei löydy ainoatakaan kertaa.
Tästäkin vaaditaan nyt faktaa eikä juoppohullun jorinaa.
E: Kuten muslimi kts on molemmat ei usko Jumalan Poikaan. Eikä usko juutalaisetkaan.
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu. Tämä ei muutu KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
KORJAUSSARJA
B: islamissa ei jumalalla ole poikaa kuten meillä Kristityillä on Jumalalla Poika.
C: Mikset käytä????
Joka päivä käytän!
D: Löytyy useasta kohtaa. Ei löydy ainoatakaan kertaa.
Tästäkin vaaditaan nyt faktaa eikä juoppohullun jorinaa.
E: Kuten muslimi kts on molemmat ei usko Jumalan Poikaan. Eikä usko juutalaisetkaan.
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu. Tämä ei muutuKorjaussarja
Olet puolustanut homoutta ja homoliittoja niin pitkään kuin muistan, että juopon horinat tulevat sinulta
KYLLÄ on he odottavat Messiasta kaiken aikaa ja osa Juutalaisia ei hyväksy edes että Israelin valtio perustetaan ennen Messiaan tuloa. Vain sinulla muslimi kts ja jehovan todistajilla ei ole Jumalalla Poikaa.
C Mikset käytä????
Joka päivä käytän!
Miksi et ymmärrä luettua. Hakeudu hoitoon siihen löytyy apu tai oletko toivoton tapaus?
D Ainakin 12 kertaa Uudesta Testamentista taas ei kts ymmärrä luettua jos edes lukee muuta kuin koraania
Juutalaiset uskoo Messiaan tuloon
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu. Tämä ei muutu
Mikä on kts:n oikea nimi? Olisi kohteliasta laittaa kun toisen nimen mainitsee tai ei sitä muslimeilta edes löydy. Toivoton tapaus ja hullu on kts ilman viinaa minut tekee viina vielä viisaammaksi kuin selvänä olo.olet TYHMÄ kirjoitti:
Kolminaisuusoppi on peräisin muista uskonnoista, joka on otettu osaksi nykyistä valtakristillisyyttä kirkolliskokouksissa vaiheittain.
Sillä ei ole mitään tekemistä raamatun kanssa, ei edes uuden testamentin. Se on kristittyjen omaa suullista lakia joka ajaa kirjoitetun ohi."Kolminaisuusoppi on peräisin muista uskonnoista"
Missä uskonnossa on kolmiyhteinen Jumala Isä Poika Pyhä Henki????
Yksi jumalisia pakana uskoja on maailma täynnä, mutta vain Kristinuskossa on kolme persoonaa mutta yksi Jumala. Ja Kristinuskossa on Jumala syntynyt Ihmiseksi ja sovittanut meidän synnit ja noussut kuolleista ruumiillisesti ja noussut taivaaseentotuusonvoittaja kirjoitti:
Korjaussarja
Olet puolustanut homoutta ja homoliittoja niin pitkään kuin muistan, että juopon horinat tulevat sinulta
KYLLÄ on he odottavat Messiasta kaiken aikaa ja osa Juutalaisia ei hyväksy edes että Israelin valtio perustetaan ennen Messiaan tuloa. Vain sinulla muslimi kts ja jehovan todistajilla ei ole Jumalalla Poikaa.
C Mikset käytä????
Joka päivä käytän!
Miksi et ymmärrä luettua. Hakeudu hoitoon siihen löytyy apu tai oletko toivoton tapaus?
D Ainakin 12 kertaa Uudesta Testamentista taas ei kts ymmärrä luettua jos edes lukee muuta kuin koraania
Mikä on kts:n oikea nimi? Olisi kohteliasta laittaa kun toisen nimen mainitsee tai ei sitä muslimeilta edes löydy. Toivoton tapaus ja hullu on kts ilman viinaa minut tekee viina vielä viisaammaksi kuin selvänä olo.Hinnomin laakso on paikka missä uhrattiin lapsia molokille. Ei ole sama sana kuin mitä h.e.l.v.e.t.t.i tarkoittaa.
Oikea nimi h.e.l.v.e.t.i.l.l.e on geena
Pitää erottaa haades sanasta geena, koska Jeesus puhuu yksikössä ei monikossa. Ja hautoja on lukematon määrä maailmassa, mutta vain yksi h.e.l.v.e.t.t.i Ja Ilmestys kirjassa on tulijärvi mihin paholainen heitetään ei taaskaan monikossa.
Kuka joutuu h.e.l.v.e.t.t.i.i.n? MATT.5:22. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Ja kts juuri sanoi minua oikein nimellä "juoppohulluksi"- KTS (Ei kirj.)
Korjaussarja
C Mikset käytä????
Joka päivä käytän!
Mikä on kts:n oikea nimi? Olisi kohteliasta laittaa kun toisen nimen mainitsee tai ei sitä muslimeilta edes löydy. Toivoton tapaus ja hullu on kts ilman viinaa minut tekee viina vielä viisaammaksi kuin selvänä olo.Korjaussarja
A: Olet puolustanut homoutta ja homoliittoja niin pitkään kuin muistan, että juopon horinat tulevat sinulta
Päämisteri Stubb puolusti myös homoliittoja ja on pesunkestävä hetero.
KYLLÄ on he odottavat Messiasta.
Tämänkin foorumin juutalaiset sanovat ettei heidän Messiaansa ole mikään Jumalan Poika joten he odottavat toista messiasta.
C Joka päivä käytän ja ymmärrän erinomaisesti.
D Gehenna = Hinnomin Laakso. Mikä vaikeus ymmärtää?
E: Juutalaiset uskoo Messiaan tuloon. Mutta minkä messiaan:
Johanneksen evankeliumi:
5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu. Tämä ei muutu - ööööhh..
"Kolminaisuusoppi on peräisin muista uskonnoista"
Missä uskonnossa on kolmiyhteinen Jumala Isä Poika Pyhä Henki????
Yksi jumalisia pakana uskoja on maailma täynnä, mutta vain Kristinuskossa on kolme persoonaa mutta yksi Jumala. Ja Kristinuskossa on Jumala syntynyt Ihmiseksi ja sovittanut meidän synnit ja noussut kuolleista ruumiillisesti ja noussut taivaaseenTietääkseni ainakin assyrialaisten pääjumala Ashur ilmensi itseään monien pikkujumalien kautta. Toisaalta se aiheuttaa hassuja tilanteita, joissa mm. Ishtar tekee sopimuksia muiden jumalien kanssa vaikka onkin vain yksi Ashurin ilmentymismuoto.
Korjaussarja
A: Olet puolustanut homoutta ja homoliittoja niin pitkään kuin muistan, että juopon horinat tulevat sinulta
Päämisteri Stubb puolusti myös homoliittoja ja on pesunkestävä hetero.
Tämänkin foorumin juutalaiset sanovat ettei heidän Messiaansa ole mikään Jumalan Poika joten he odottavat toista messiasta.
C Joka päivä käytän ja ymmärrän erinomaisesti.
E: Juutalaiset uskoo Messiaan tuloon. Mutta minkä messiaan:
Johanneksen evankeliumi:
5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.
F: Arto on juoppo paskanpuhuja kylähullu. Tämä ei muutuKorjaussarja
Puolustat koska olet homo ethän ole edes naimisissa, kun ei vielä voi homot mennä
Eli uskovat Jumalaan Messiaaseen
On myös h.e.l.v.e.t.t.i miksi se on yksikössä? Hautoja pitäisi olla maailmassa monta? Ja on vain yksi taivas
Miksi enemmistö Juutalaisista ei ottanut Jeesusta vastaan?
Kuinka Jeesus olisi voitu ristiinnaulita? Ja kuinka profeetojen kirjoitukset olisivat toteutuneet? Ja Evankeliumi ei olisi levinnyt muuhun maailmaan, kun sitä olisi silloin pidetty vain Juutalaisten uskontona
ROOM.11:25. Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
26. ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Eli kts on tyhmä kuin vasemman jalan saapas Nokian kumisaapasKTS (Ei kirj.) kirjoitti:
HYVÄ!Sinun takanasi seisoo 99% muslimeista ei Kristityistä kukaan. Ei erkki poika ole edes Kristitty
- KTS (Ei kirj.)
Lind on lahkolainen.
Minä sen sijaan kunnon evankelis-luterilainen!
HYVÄ!- aahh, kylläpä helpot
Evakelisluterilaisuus ei tee kenestäkään kunnollista. Sinä sen sijaan olet vatipää trolli. Olikin aika, että joku sanoi sen ääneensä. HYVÄ!!
- Fuck islam.
KTS on se pro pedofiili karkkainen , muhammedin kullia lutkuttava islamistimvuohenpumppaaja
- KTS (Ei kirj.)
Onko sulla toi tarinoiden kaivaminen yhä syvempää saastaisesta persreiästäs jonkinlainen henkilökohtainen harrastus?
- 10+12
KTS on oivallinen ilkimys, eilenkin erosi yli 800 henkilöä evankelis-luterilaisesta kirkosta.
Kuka nyt haluaisi olla samassa mielenlaadussa KTS:n kanssa.
Me suomalaiset emme halua vainota juutalaisia. HYVÄ.- täh
Emme me suomalaiset todellakaan halua *vainota* juutalaisia, mutta totuus on aina silmiemme edessä, joskus se pitää myös nähdä. Ja jotkut näkevät, jotkut taas eivät näe.
- Olet mestari
täh kirjoitti:
Emme me suomalaiset todellakaan halua *vainota* juutalaisia, mutta totuus on aina silmiemme edessä, joskus se pitää myös nähdä. Ja jotkut näkevät, jotkut taas eivät näe.
kirjoittamaan kummallisia vihjailevia kirjoituksia. Suunaton ylimielisyys paistaa läpi tarinoistasi. Näet asioita toisin kuin muut.
Nyt kuitenkin esität konkreettisen mielipiteen. Kerrot, että et halua vihata juutalaisia, mutta koska toisin kuin me muut sinä näet "totuuden" silmiesi edessä, niin joudut vihaamaan juutalaisia. Kun olet omasta mielestäsi niin viisas, niin kerro, mikä on tämä totuus, minkä vuoksi tunnustaudut juutalaisvihaajaksi. - täh
Olet mestari kirjoitti:
kirjoittamaan kummallisia vihjailevia kirjoituksia. Suunaton ylimielisyys paistaa läpi tarinoistasi. Näet asioita toisin kuin muut.
Nyt kuitenkin esität konkreettisen mielipiteen. Kerrot, että et halua vihata juutalaisia, mutta koska toisin kuin me muut sinä näet "totuuden" silmiesi edessä, niin joudut vihaamaan juutalaisia. Kun olet omasta mielestäsi niin viisas, niin kerro, mikä on tämä totuus, minkä vuoksi tunnustaudut juutalaisvihaajaksi.En todellakaan vihaa juutalaisia. Totuus on vain mielestäni se, että palestiinalaisia tapetaan niin, että sitä voisi jo nimittää kansanmurhaksi. Vertaapa nyt vaikka viime sodassa murhattuja lapsia: juutalaisia yksi, palestiinalaislapsia ainakin 450, loukkaantuneita paljon paljon. Tietenkin säälin myös juutalaisperheen menetystä, sellaista ei soisi kenellekään, sen tietää ainakin jokainen, jolla on lapsia..
Haagin tuomioistuin olisi sopiva paikka tutkia syyllisyyskysymykset. Tietysti niin tulee käymään.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/27/ulkolinja-maailman-vahvin-uhri - Käännät
täh kirjoitti:
En todellakaan vihaa juutalaisia. Totuus on vain mielestäni se, että palestiinalaisia tapetaan niin, että sitä voisi jo nimittää kansanmurhaksi. Vertaapa nyt vaikka viime sodassa murhattuja lapsia: juutalaisia yksi, palestiinalaislapsia ainakin 450, loukkaantuneita paljon paljon. Tietenkin säälin myös juutalaisperheen menetystä, sellaista ei soisi kenellekään, sen tietää ainakin jokainen, jolla on lapsia..
Haagin tuomioistuin olisi sopiva paikka tutkia syyllisyyskysymykset. Tietysti niin tulee käymään.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/27/ulkolinja-maailman-vahvin-uhritakkia vielä nopeammin kuin KTS. Ensin kerrot selvästi, että joudut vihaamaan juutalaisia ja sitten pyörrät kaiken. Et ole niin tyhmä, että et ymmärtäisi sanojen juutalainen ja israelilainen eroa. Poimit yksittäisiä tapauksia tarkoitushakuisesti ja sen jälkeen kollektiivisyyllistät kaikki juutalaiset. Siinä menee Harwardin professorit ja köyhät pippurikauppiaat samalla kertaa. Minusta olisi täysin idioottimaista syyllistää esim. kaikki vanhat suomalaiset mökinmummot siksi, että kristityn maan USA:n toimien seurauksena Irakissa on kuollut paljon ihmisiä. Et sinäkään niin tekisi, mutta kun juutalaiset pääsee tuomitsemaan, nii kaikki kelpaa todisteiksi.
Seuraavaksi saatat ihan vakavissasi väittää, että et olisi rasisti. Saattaisit jopa uskoa itseäsi. Tuskin sinuun kannattaa uhrata aikaa. Törkykirjoituksesi ovat lähinnä puistattavia. - täh
Käännät kirjoitti:
takkia vielä nopeammin kuin KTS. Ensin kerrot selvästi, että joudut vihaamaan juutalaisia ja sitten pyörrät kaiken. Et ole niin tyhmä, että et ymmärtäisi sanojen juutalainen ja israelilainen eroa. Poimit yksittäisiä tapauksia tarkoitushakuisesti ja sen jälkeen kollektiivisyyllistät kaikki juutalaiset. Siinä menee Harwardin professorit ja köyhät pippurikauppiaat samalla kertaa. Minusta olisi täysin idioottimaista syyllistää esim. kaikki vanhat suomalaiset mökinmummot siksi, että kristityn maan USA:n toimien seurauksena Irakissa on kuollut paljon ihmisiä. Et sinäkään niin tekisi, mutta kun juutalaiset pääsee tuomitsemaan, nii kaikki kelpaa todisteiksi.
Seuraavaksi saatat ihan vakavissasi väittää, että et olisi rasisti. Saattaisit jopa uskoa itseäsi. Tuskin sinuun kannattaa uhrata aikaa. Törkykirjoituksesi ovat lähinnä puistattavia.Älä sitten tuhlaa aikaasi. En ymmärrä miksi kiihdyit, luethan sinäkin uutisia, toivottavasti.
Tutkin tarkoin omat kirjoitukseni, ilmeisesti 'mutta totuus' -sanat peräkkäin olivat sinulle liikaa. 'Poimit yksittäisiä tapauksia' sai minut nauramaan. Oli kuulemma liikaa lukea näiden tapettujen lasten nimiä ja ikävuosia! Olisiko niin, että koko maa halutaan pitää uutispimennossa, politiikkaa?
- 1+9
Pöllö
Lapset ovat sotilaita siellä, ei heistä voi puhua samaan hengenvetoon viattomien kanssa.
Maailma on niin naivin naurettava, kuka teidän jupinaa jaksaa.- niiiiihhhh,
juutalaisten pitää saada tappaa rauhassa,
siihen ei saa puuttua,
niillä on siihen jumalainen oikeus,
niiiihhhh... - täh
Pöllö sanoo: "Lapset ovat sotilaita siellä, ei heistä voi puhua samaan hengenvetoon viattomien kanssa".
Vai niin, heittelevät kivillä täyteen sotahaarniskaan puettuja kilttejä israelilaissotureita, jopa panssarivaunuihin, onhan se toki kauheaa. Osaatko yhtään arvata miksi he niin tekevät?
- Uskokaa jo
Miksi te ette usko muslimia itseään?
Miksi etrte ymmärrä, että se valehteleminen kuuluu islamiin?
KTS22.5.2014 15:400 SULJE
"Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363151Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822413Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951565- 271533
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801317