uv geelikynsi aloituspakkaus!?

kynsiaddikti

11

10794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+4

Nded on ihan ok (turvallinen! Toisin kuin jotku kiinaihmeet ebaysta) mut jos haluat parempaa niin kurkkaa näistä joku:
      mereneid.ee
      mosaic-ns.fi
      tai Elliinan nettikauppa, joka nykyään myy Mystic Nailsia.

Jos taasen haluat pysyä Nded:ssa, tilaa ennemmin Suomesta Mimax:lta, tulee supernopeesti

• Aloituspaketteja

Kynsikauppa.com ja MiMax myy NDED tuotteita. Kynsikaupasta saa Mystic Nailsin aloituspaketteja ja muita tuotteita. Elliinalla kovemmat hinnat useissa Mystic Nailsin tuotteissa ja usein tuotteet loppu. Vissiin pienet varastot. Mutta onhan noita aloituspaketteja tarjolla vaikka kuinka jos vaan viitsii etsiä.

• kynsien kuluttaja

Olen tilannut NDED:stä suoraan. Ei valittamista, mutta asikaspalveussa niitä ei voi verratakkaan tuohon Kynsikaupan asikaspalveluun. Tuotteet lähetetään useimmiten samana päivänä kun tilaus tehty. Niin on muuten myös tuolla MiMaxilla. Noissa melko edulliset hinnatkin mielestäni.

• tyytyväinen

Tästä ei ole varmaan enää hirveesti apua, mutta itse tilasin ndediltä tuon kyseisen aloituspaketin ja olen erittäin tyytyväinen. Paketti tuli alle kahdessa viikossa, tosin en ollut kotona kun paketti tuotiin ovelle joten hain seuraavana päivänä sen postista. Paketin sisältöön oli positiivisesti yllättynyt. Se vastasi kuvaa, lisänä tuli mukana ylimääräinen tippipussi.

• pööpööö

Ai onko tuo kyseinen paketti hyvä?itse olen sitä ostamassa

• kynsiteknikko

Hyviä tarvikkeita ja neuvoja saat täältä
      www.facebook.com/kynnetkynnet

• kotiharrastaja

Olen tilannut aloituspaketin NDED:stä. Paketti tuli parissa viikossa mutta uuni oli rikki. Takuu ei toimi viesteihin ei vastata. Tilasin uuden uunin MiMaxista. Toivottavasti takuu toimii siellä paremmin.

• kynsiballeriina

Heippa!

Tämä tulee vähän myöhässä.
      Jos laatua haluat, osta CesarsShopista heidän omaa tai NailFix geelejä, Mosaicia tai Kynsikaupasta Mystic Nailsia.

Jos halvalla haluat, osta Nded tuotteita.

• kynsiholisti

Aloitin tuolla NDED paketilla saksasta. Nyt vaihdoin Kynsikaupan Mystic Nails tuotteisiin ja kyllä niissä eroa on. Lisäksi asiakaspalvelu toimii aina vuorokauden sisällä ja tilaukset tulee tosi nopeasti.

• Einiiinhalpa

Jos nyt joku tätä katsok huomoikaa todella kalliit postikulut, yli 10€.

• Vertailunvuoksi

NDED tilaukset tulee saksasta. Postikulut sen mukaan. Kynsikauppa.com postikulut aloituspaketteihin melkein aina 0€. Suosittelen muutoinkin Mystic Nails aloituspakettia. Laatu on erittäin hyvää hintaan nähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6684
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3442
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2770
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2438
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1963
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1842
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1680
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1548
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1502
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1482
    Aihe