uv geelikynsi aloituspakkaus!?

kynsiaddikti

11

11278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+4

Nded on ihan ok (turvallinen! Toisin kuin jotku kiinaihmeet ebaysta) mut jos haluat parempaa niin kurkkaa näistä joku:
      mereneid.ee
      mosaic-ns.fi
      tai Elliinan nettikauppa, joka nykyään myy Mystic Nailsia.

Jos taasen haluat pysyä Nded:ssa, tilaa ennemmin Suomesta Mimax:lta, tulee supernopeesti

• Aloituspaketteja

Kynsikauppa.com ja MiMax myy NDED tuotteita. Kynsikaupasta saa Mystic Nailsin aloituspaketteja ja muita tuotteita. Elliinalla kovemmat hinnat useissa Mystic Nailsin tuotteissa ja usein tuotteet loppu. Vissiin pienet varastot. Mutta onhan noita aloituspaketteja tarjolla vaikka kuinka jos vaan viitsii etsiä.

• kynsien kuluttaja

Olen tilannut NDED:stä suoraan. Ei valittamista, mutta asikaspalveussa niitä ei voi verratakkaan tuohon Kynsikaupan asikaspalveluun. Tuotteet lähetetään useimmiten samana päivänä kun tilaus tehty. Niin on muuten myös tuolla MiMaxilla. Noissa melko edulliset hinnatkin mielestäni.

• tyytyväinen

Tästä ei ole varmaan enää hirveesti apua, mutta itse tilasin ndediltä tuon kyseisen aloituspaketin ja olen erittäin tyytyväinen. Paketti tuli alle kahdessa viikossa, tosin en ollut kotona kun paketti tuotiin ovelle joten hain seuraavana päivänä sen postista. Paketin sisältöön oli positiivisesti yllättynyt. Se vastasi kuvaa, lisänä tuli mukana ylimääräinen tippipussi.

• pööpööö

Ai onko tuo kyseinen paketti hyvä?itse olen sitä ostamassa

• kynsiteknikko

Hyviä tarvikkeita ja neuvoja saat täältä
      www.facebook.com/kynnetkynnet

• kotiharrastaja

Olen tilannut aloituspaketin NDED:stä. Paketti tuli parissa viikossa mutta uuni oli rikki. Takuu ei toimi viesteihin ei vastata. Tilasin uuden uunin MiMaxista. Toivottavasti takuu toimii siellä paremmin.

• kynsiballeriina

Heippa!

Tämä tulee vähän myöhässä.
      Jos laatua haluat, osta CesarsShopista heidän omaa tai NailFix geelejä, Mosaicia tai Kynsikaupasta Mystic Nailsia.

Jos halvalla haluat, osta Nded tuotteita.

• kynsiholisti

Aloitin tuolla NDED paketilla saksasta. Nyt vaihdoin Kynsikaupan Mystic Nails tuotteisiin ja kyllä niissä eroa on. Lisäksi asiakaspalvelu toimii aina vuorokauden sisällä ja tilaukset tulee tosi nopeasti.

• Einiiinhalpa

Jos nyt joku tätä katsok huomoikaa todella kalliit postikulut, yli 10€.

• Vertailunvuoksi

NDED tilaukset tulee saksasta. Postikulut sen mukaan. Kynsikauppa.com postikulut aloituspaketteihin melkein aina 0€. Suosittelen muutoinkin Mystic Nails aloituspakettia. Laatu on erittäin hyvää hintaan nähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6871
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      106
      5475
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3632
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      51
      3333
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3197
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2935
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      2525
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2371
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      45
      2058
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1902
    Aihe