uv geelikynsi aloituspakkaus!?

kynsiaddikti

11

11783

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+4

Nded on ihan ok (turvallinen! Toisin kuin jotku kiinaihmeet ebaysta) mut jos haluat parempaa niin kurkkaa näistä joku:
      mereneid.ee
      mosaic-ns.fi
      tai Elliinan nettikauppa, joka nykyään myy Mystic Nailsia.

Jos taasen haluat pysyä Nded:ssa, tilaa ennemmin Suomesta Mimax:lta, tulee supernopeesti

• Aloituspaketteja

Kynsikauppa.com ja MiMax myy NDED tuotteita. Kynsikaupasta saa Mystic Nailsin aloituspaketteja ja muita tuotteita. Elliinalla kovemmat hinnat useissa Mystic Nailsin tuotteissa ja usein tuotteet loppu. Vissiin pienet varastot. Mutta onhan noita aloituspaketteja tarjolla vaikka kuinka jos vaan viitsii etsiä.

• kynsien kuluttaja

Olen tilannut NDED:stä suoraan. Ei valittamista, mutta asikaspalveussa niitä ei voi verratakkaan tuohon Kynsikaupan asikaspalveluun. Tuotteet lähetetään useimmiten samana päivänä kun tilaus tehty. Niin on muuten myös tuolla MiMaxilla. Noissa melko edulliset hinnatkin mielestäni.

• tyytyväinen

Tästä ei ole varmaan enää hirveesti apua, mutta itse tilasin ndediltä tuon kyseisen aloituspaketin ja olen erittäin tyytyväinen. Paketti tuli alle kahdessa viikossa, tosin en ollut kotona kun paketti tuotiin ovelle joten hain seuraavana päivänä sen postista. Paketin sisältöön oli positiivisesti yllättynyt. Se vastasi kuvaa, lisänä tuli mukana ylimääräinen tippipussi.

• pööpööö

Ai onko tuo kyseinen paketti hyvä?itse olen sitä ostamassa

• kynsiteknikko

Hyviä tarvikkeita ja neuvoja saat täältä
      www.facebook.com/kynnetkynnet

• kotiharrastaja

Olen tilannut aloituspaketin NDED:stä. Paketti tuli parissa viikossa mutta uuni oli rikki. Takuu ei toimi viesteihin ei vastata. Tilasin uuden uunin MiMaxista. Toivottavasti takuu toimii siellä paremmin.

• kynsiballeriina

Heippa!

Tämä tulee vähän myöhässä.
      Jos laatua haluat, osta CesarsShopista heidän omaa tai NailFix geelejä, Mosaicia tai Kynsikaupasta Mystic Nailsia.

Jos halvalla haluat, osta Nded tuotteita.

• kynsiholisti

Aloitin tuolla NDED paketilla saksasta. Nyt vaihdoin Kynsikaupan Mystic Nails tuotteisiin ja kyllä niissä eroa on. Lisäksi asiakaspalvelu toimii aina vuorokauden sisällä ja tilaukset tulee tosi nopeasti.

• Einiiinhalpa

Jos nyt joku tätä katsok huomoikaa todella kalliit postikulut, yli 10€.

• Vertailunvuoksi

NDED tilaukset tulee saksasta. Postikulut sen mukaan. Kynsikauppa.com postikulut aloituspaketteihin melkein aina 0€. Suosittelen muutoinkin Mystic Nails aloituspakettia. Laatu on erittäin hyvää hintaan nähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      349
      1342
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      66
      788
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      773
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      727
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      678
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      62
      647
    8. 47
      644
    9. 57
      638
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      54
      617