uv geelikynsi aloituspakkaus!?

kynsiaddikti

11

9968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+4

      Nded on ihan ok (turvallinen! Toisin kuin jotku kiinaihmeet ebaysta) mut jos haluat parempaa niin kurkkaa näistä joku:
      mereneid.ee
      mosaic-ns.fi
      tai Elliinan nettikauppa, joka nykyään myy Mystic Nailsia.

      Jos taasen haluat pysyä Nded:ssa, tilaa ennemmin Suomesta Mimax:lta, tulee supernopeesti

    • Aloituspaketteja

      Kynsikauppa.com ja MiMax myy NDED tuotteita. Kynsikaupasta saa Mystic Nailsin aloituspaketteja ja muita tuotteita. Elliinalla kovemmat hinnat useissa Mystic Nailsin tuotteissa ja usein tuotteet loppu. Vissiin pienet varastot. Mutta onhan noita aloituspaketteja tarjolla vaikka kuinka jos vaan viitsii etsiä.

    • kynsien kuluttaja

      Olen tilannut NDED:stä suoraan. Ei valittamista, mutta asikaspalveussa niitä ei voi verratakkaan tuohon Kynsikaupan asikaspalveluun. Tuotteet lähetetään useimmiten samana päivänä kun tilaus tehty. Niin on muuten myös tuolla MiMaxilla. Noissa melko edulliset hinnatkin mielestäni.

    • tyytyväinen

      Tästä ei ole varmaan enää hirveesti apua, mutta itse tilasin ndediltä tuon kyseisen aloituspaketin ja olen erittäin tyytyväinen. Paketti tuli alle kahdessa viikossa, tosin en ollut kotona kun paketti tuotiin ovelle joten hain seuraavana päivänä sen postista. Paketin sisältöön oli positiivisesti yllättynyt. Se vastasi kuvaa, lisänä tuli mukana ylimääräinen tippipussi.

    • pööpööö

      Ai onko tuo kyseinen paketti hyvä?itse olen sitä ostamassa

    • kynsiteknikko

      Hyviä tarvikkeita ja neuvoja saat täältä
      www.facebook.com/kynnetkynnet

    • kotiharrastaja

      Olen tilannut aloituspaketin NDED:stä. Paketti tuli parissa viikossa mutta uuni oli rikki. Takuu ei toimi viesteihin ei vastata. Tilasin uuden uunin MiMaxista. Toivottavasti takuu toimii siellä paremmin.

    • kynsiballeriina

      Heippa!

      Tämä tulee vähän myöhässä.
      Jos laatua haluat, osta CesarsShopista heidän omaa tai NailFix geelejä, Mosaicia tai Kynsikaupasta Mystic Nailsia.

      Jos halvalla haluat, osta Nded tuotteita.

    • kynsiholisti

      Aloitin tuolla NDED paketilla saksasta. Nyt vaihdoin Kynsikaupan Mystic Nails tuotteisiin ja kyllä niissä eroa on. Lisäksi asiakaspalvelu toimii aina vuorokauden sisällä ja tilaukset tulee tosi nopeasti.

    • Einiiinhalpa

      Jos nyt joku tätä katsok huomoikaa todella kalliit postikulut, yli 10€.

      • Vertailunvuoksi

        NDED tilaukset tulee saksasta. Postikulut sen mukaan. Kynsikauppa.com postikulut aloituspaketteihin melkein aina 0€. Suosittelen muutoinkin Mystic Nails aloituspakettia. Laatu on erittäin hyvää hintaan nähden.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe