Tietäisikö/löytäisikö kukaan minkäväriset silmät Eminemillä on? Itse yritin kyllä etsiä muttä mistään en löytänyt.. Ja sitten pituus? Tietoa kenelläkään?
Eminem
7
888
Vastaukset
- xXx
silmät on muistaakseni vihreät ja pituutta herralta löytyy vain vajaat 170 senttii
- Voihelvetinidiootit
173 cm .
- slimS
Mun tiedot ois kyllä että sinertävät silmät ja pituutta amerikan malliin 5'6 tai 5'8
Tärkeää tietoa todellakin.. - slimS
http://www.thesmokinggun.com/mugshots/eminemmug1.html
Tuolla osoitteessa eminemin pidätystiedot.Ei varmuutta totuudenmukaisuudesta.En osaa tehä linkkiä- tyhmä..
todella paljon
- slimS
tyhmä.. kirjoitti:
todella paljon
Ollos niin hyvä.Kyllä aito fani tietää(mehuilut päälle).Mihin muuten tarvit moisia tietoja?
- tyhmä..
slimS kirjoitti:
Ollos niin hyvä.Kyllä aito fani tietää(mehuilut päälle).Mihin muuten tarvit moisia tietoja?
Ruotsin tehtävään.. xD Vaikka kyllähän noi on sellasia perustietoja et mun pitäs ne tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000