Eminem

Tietäisikö/löytäisikö kukaan minkäväriset silmät Eminemillä on? Itse yritin kyllä etsiä muttä mistään en löytänyt.. Ja sitten pituus? Tietoa kenelläkään?
7959
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

silmät on muistaakseni vihreät ja pituutta herralta löytyy vain vajaat 170 senttii

Äänestä
  • 173 cm .

Äänestä

Mun tiedot ois kyllä että sinertävät silmät ja pituutta amerikan malliin 5'6 tai 5'8
Tärkeää tietoa todellakin..

Äänestä
  • todella paljon

Äänestä

• tyhmä.. kirjoitti:

todella paljon

Ollos niin hyvä.Kyllä aito fani tietää(mehuilut päälle).Mihin muuten tarvit moisia tietoja?

Äänestä

• slimS kirjoitti:

Ollos niin hyvä.Kyllä aito fani tietää(mehuilut päälle).Mihin muuten tarvit moisia tietoja?

Ruotsin tehtävään.. xD Vaikka kyllähän noi on sellasia perustietoja et mun pitäs ne tietää

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tyhmä.. kirjoitti:

Tietäisikö/löytäisikö kukaan minkäväriset silmät Eminemillä on? Itse yritin kyllä etsiä muttä mistään en löytänyt.. Ja sitten pituus? Tietoa kenelläkään?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu