Oletteko koskaan kuullutkaan? Tuskin ehkä yleisimpiä tapauksia mutta kuulemma näin voi olla jos omaa jatkuvaa röyhtäilyä että tämmöinen vaiva voisi johtuisi jotenkin sydämestä. Onko kellään omakohtaista kokemusta tai tietoa?
Sydänperäiset röyhtäilyt?
4
77
Vastaukset
- Parasympaticus
Luulisi että syy-seuraussuhteet ovat toisinpäin. Röyhtäisyt jotka johtuvat refluksista, voivat häiritä sydämen rytmiä. Minä saan usein rytmihäiriöitä ajaessani yksin autolla. Juomavesipullo mukana helpottaa. Kunnon röyhtäysten jälkeen sydän rauhoittuu. Avainasemassa on vagushermo joka mm hillitsee sydämen sykettä.
- heartburrp
Juu röyhtäisythän tulee suoraan sydämestä. Liiallinen röyhtäily voi johtaa jopa kuolemaan.
- sydän ja happo
vatsa ja sydän rintarinnan siellä meidän sisuksissa. olen käynyt lääkärissä usein, luullakseni sydämmestä johtuvasta kuristuksesta. ei hätää, vatsahapot ne siellä tekevät tilanteen kuin olis sydänvika!
- Anonyymi
Röyhtäse sytäperän kyllyydestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014