Myydään tarpeettomana viikon käytetty Nokia 3G luuri. Näytössä suojamuovi vielä paikoillaan.
tehdastakuuta jäljellä vajaa vuosi
Hyvät monipuloiset toiminnot,mm.kamera/videokamera,MP3 soitin,Bluetooth ym.ym.
jos omistat tietokoneen voit monipulistaa puhelimesi sisältöä lataamalla siihen ohjelmia,pelejä,kuvia,musiikkia ja videopätkiä ym.
Puhelimessa ei ole vakiona suomenkieltä,mutta sen saa ladattua Nokia service centeristä.
Mukana tulee kuulokkeet/handsfree.
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/7600/
Tuotteen sijainti Espoo
lähetän postissa jos tarviitsee
PISTÄKÄÄ TARJOUKSIA!!! MYYN REILUSTI ALLE SUOMEN KAUPPA HINNAN!
### NOKIA 7600 UMTS PUHELIN ###
Aidon
3
465
Vastaukset
- jaska
saattaa mennä paremmin kaupaksi kun laitat ilmon oikeelle osastolle
- Jumala
stupid?? jaksaa äijä vielä niuhottaa jostain mitättömästä asiasta...mee muualle päivystämään sheriffi
- No voihan
Jumala kirjoitti:
stupid?? jaksaa äijä vielä niuhottaa jostain mitättömästä asiasta...mee muualle päivystämään sheriffi
Kiinalainenko kumisaapastehtaan valmistama,ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749