Jeps, eli minulla piti nyt tulevana tiistaina olla laa******* konsultaatio aika, mutta peruin sen heti kun silmiini osui yksi nettisivu jossa hieman ikävämpää tietoa.
Tuo leikkaushan oltais tehty virossa, Aluksi se Viro ahdisti hieman, mutta luin jostain myös että siellä kirurgit ovat paljon enemmän tehneet vastaavia leikkauksia kuin suomessa eli ehkä kuitenkin osaavat hommansa.
Nyt kuitenkin tuli stoppi siihen paikkaan. Joten nyt jäin miettimään missä oikeesti uskaltaa ottaa "turvallisesti" silikonit ettei ainakaan mitään vääriä implantteja laiteta.
Olisko se suomi parempi? On kalliimpaa mutta mites sen kokemuksen kannalta??
Missä uskaltaa ottaa silikonit?
28
6827
Vastaukset
- Italiangirl
Ootko huomannu noi Tiina Jylhän uudet italiankirurgit. Näin jossakin heidän rintaleikkaustuloksiaan. Näytti hyvältä. Mielestäni leikkaavat myös suomessa?
- Varmuus on paras
Kun hinnasta tingitään, ei ole mitään takeita mitä implantteja käytetään säästösyistä.
Itse ole ihan tyytyväinen Virossa laitettuihin Mentoreihin. - Selvitystyö tehty
Varmuus on paras kirjoitti:
Kun hinnasta tingitään, ei ole mitään takeita mitä implantteja käytetään säästösyistä.
Itse ole ihan tyytyväinen Virossa laitettuihin Mentoreihin.Sanoisin Laatukirurgia tässä tapauksessa. Hinnat kilpailukykyiset ja takuut samat kuin Asko Salmella. Kullamaan koulutuksestakin on ollut paljon spekulointia. Hammaslääkäriksi väittävät Viron terveysministeriön rekisterissä.
http://mveeb.sm.ee/ctrl/ee/Tervishoiutootajad/index/?kust=&kood=&eesnimi=&perenimi=&kutse=0&eriala=22&otsi=Otsi
Laatukirurgialla on useampi kirurgi mistä valita ja joukosta löytyy oikeita plastiikkakirurgeja. Hinnatkin alle 3000 euroa. - jhjh1
Jossain väitettiin, että näillä kirurgeilla ei ole edes mitään plastiikkakirurgista koulutusta? Mitenhän on? Itselläni olisi sen verran monimutkainen rintaleikkaus, etten taida uskaltaa yleislääkärin käsittelyyn.
- jhjh1
jhjh1 kirjoitti:
Jossain väitettiin, että näillä kirurgeilla ei ole edes mitään plastiikkakirurgista koulutusta? Mitenhän on? Itselläni olisi sen verran monimutkainen rintaleikkaus, etten taida uskaltaa yleislääkärin käsittelyyn.
...siis Tiinan Italialaisiin kirurgeihin viittaan. Tietääkö joku heidän koulutustaan?
- Pitää varmistaa
jhjh1 kirjoitti:
...siis Tiinan Italialaisiin kirurgeihin viittaan. Tietääkö joku heidän koulutustaan?
Implantteja laittaa vaikka perehtynyt yleiskirurgikin, mutta kun tulee monimutkaisempi leikkaus, kannattaa luottaa vain asianmukaisen erikoistumiskoulutuksen saaneeseen plastiikkakirurgiin. Eikä silloinkaan ole varmalla pohjalla ellei lääkärillä ole kokemusta kyseisestä leikkauksesta.
- hambi
Selvitystyö tehty kirjoitti:
Sanoisin Laatukirurgia tässä tapauksessa. Hinnat kilpailukykyiset ja takuut samat kuin Asko Salmella. Kullamaan koulutuksestakin on ollut paljon spekulointia. Hammaslääkäriksi väittävät Viron terveysministeriön rekisterissä.
http://mveeb.sm.ee/ctrl/ee/Tervishoiutootajad/index/?kust=&kood=&eesnimi=&perenimi=&kutse=0&eriala=22&otsi=Otsi
Laatukirurgialla on useampi kirurgi mistä valita ja joukosta löytyy oikeita plastiikkakirurgeja. Hinnatkin alle 3000 euroa.Kullamaa on hammaslääkäri
- ...
hambi kirjoitti:
Kullamaa on hammaslääkäri
Niin suomalaisten kilpailevien plastiikkakirurgien mielestä. Jossain näissä ketjuissa oli löytynyt toinenkin virolainen pätevyysluettelo jonka perusteella hän on erikoistunut plastiikkakirurgiaan.
Onhan suomalaisetkin plastiikkakirurgit peruskoulutukseltaan yleiskirurgeja. Suoraan plastiikkakirurgiksi ei voi opiskella. - ...
... kirjoitti:
Niin suomalaisten kilpailevien plastiikkakirurgien mielestä. Jossain näissä ketjuissa oli löytynyt toinenkin virolainen pätevyysluettelo jonka perusteella hän on erikoistunut plastiikkakirurgiaan.
Onhan suomalaisetkin plastiikkakirurgit peruskoulutukseltaan yleiskirurgeja. Suoraan plastiikkakirurgiksi ei voi opiskella.Enkä oikein usko että hammaslääkärin koulutuksella olisi aikanaan päässyt erikoistumisjaksolla Töölön sairaalan plastiikkakirurgiselle osastolle töihin kuten Kullamaa on ollut.
- viron tyttö
... kirjoitti:
Enkä oikein usko että hammaslääkärin koulutuksella olisi aikanaan päässyt erikoistumisjaksolla Töölön sairaalan plastiikkakirurgiselle osastolle töihin kuten Kullamaa on ollut.
joka tapauksessa Kullamaa on hammaslääkäri
- suomityttö
Eikö kannata muodostaa oma mielipiteensä itse eikä uskoa kaikkea höpöhöpöä mitä netistä lukee? Käy monessa konsultaatiossa ja valitse mielestäsi paras. Sillähän se selviää.
- veera5
Ei myöskään kannata maksaa itseään kipeäksi ja luulla, että kallein on paras ja turvallinen. Usein ne jotka markkinoivat eniten, ovat kalleimpia.
- antalian
Mä sain joululahjaksi mieheltäni 2500€ rinnat The lookissa! Oonn ihan innoissani. Ei ole kyllä hinnalla pilattu :)
- Pelkkä mainos?
Et edelleenkään uskalla kertoa missä ja kenen leikkaamana rintasi laitettiin. Taitaa olla vaan Lookin piilomainos jota ripotellaan tänne joka ketjuun.
- Tytteli33
Täällä toinen joka on ottanut The Lookin kautta Tallinnaassa implantit ja mulla leikkasi Jan Troost. Tyytyväinen olen, tuli luonnollinen lopputulos kun sellaista toivoin.
- ja_vielä_yks
Täällä toinen joka on ottanut Laatukirurgian kautta Tallinnaassa implantit ja mulla leikkasi Jan Troost. Tyytyväinen olen, tuli luonnollinen lopputulos kun sellaista toivoin.
- silarit 245 ja 285
meille ystäväni kanssa laitettiin cityclinikalla ja kummallakin kaikki ok ja ollaan tyytyväisiä.Kirurgi mukava ja koko henkilöstö rentoo ja mukavaa tekeevät vain ja ainoastaa esteettistä.Meille ok paikka.
- hyvää ja huonoa
Mitä implantteja käyttävät? Kuulin puhelimessa, ettei ainakaan kaikissa käytettävissä ole FDA:n turvahyväksyntää. Valitsin Laatukirurgian sen vuoksi, koska omistavat Mentorin maahantuonnin ja olen nähnyt heidän tuloksiaan. City-klinikan tuloksista olen myös pitänyt, mutta tuo turvahyväksynnän puuttuminen ei sopinut minulle.
- Multiple choises
Tällainen kysymys tällä palstalla on kuin kutsu tarjottimella kaikille mainostajille. Valitettavasti. Tämä kahden ja puolen tonnin juttu toistuu joka toisessa ketjussa ja samoin tuon dubailaisfirman mainokset.
Ehdottaisin myös että käy tosiaan useammassa konsultaatiossa ja päätä mihin luotat. - nbhgvcfdxszdfg
Mä en halua mainostaa ilmatteeksi paikkaa missä kävin :D
- kotimaan kirurgit
Suomessa on paljon hyviä paikkoja.
- tyytyväinen
NO MÄ LAITOIN CITYCLINIKALLA !! 3900 ja on hyvät leikkauksesta 2viikkoo ja oikeesti Riikka on hyvä ja huolehtivainen kirurgi ja tekee vissiin vaan rintaa ja vatsaa .Kipee olin viikon ..hurjan kipee mutta nyt on laskeutuneet oikeeseen muotoon ja paikkaan ja ooooonnn niiin tyytyväine .Mulle konsultaatiossa suositteli 245 ja oon niihin tosi tyytyv.en halunnu mitää posia.ja Riikka itse katsoi että laittaisi sellaset mitkä ei jätä keskelle liian leveää rakoa.Sain rahoituksen clinikalta ja ooon oikeeesti onnellinen.Mun kaveri laitto 285 ja hänenkin tisut on kauniit ja on tosi onnellinen .Äiti on menossa ottaan vatsasta läskiä kun se saa rahaa.Me tykätään tästä paikasta ..henkilökunta reilua ja rentoo ..siisti..viihtysä meille on hyvä ja ei vaihdeta ainakaan näillä näkymin paikkaa.
- anna3
Älkää nyt hyvät ihmiset tuolla Lookilla ainakaan käykö.
Siellä on sairaalabakteerin takia poistettu useat rinnat Jorvin päivystyksessä.
Suvi antelee kliniikalla neuvoja että syö Näitä antibiootteja ja millä koulutuksella, sit tyttöjä viedään ambulansilla sairaalaan.- fertilitas
sama klinikka kuin fin estillä
- Riski kaikkialla
fertilitas kirjoitti:
sama klinikka kuin fin estillä
Sairaalabakteeria taitaa olla jokaisessa suomalaisessa isossa sairaalassa. Kun menin Peijakseen leikkaukseen ja kuulivat että oli ollut muutamaa vuotta aiemmin ulkomailla leikkauksessa (Fertilitaksessa), tekivät sairaalabakteeritestauksen. Mitään ei löytynyt, mutta nyt en voi olla enää varma koska Peijaksessa on ollut sairaalabakteeria (oireita ei tullut).
Antibioottireseptin voi kirjoittaa vain lääkäri ja hän kyllä tutkii myös mistä on kyse tulehduksessa. Sairaalabakteeri on vaikeaa parantaa kun yleisimmät antibiootit ei tehoa.
- Oikeatkirurgit
Oikeat plastiikkakirurgit kuuluvat lähes poikkeuksetta isoihin kattojärjestöihin.
Alla linkki johon voi kirjoittaa esim. "Finland" tai "Estonia". Listan kirurgeilla on pätevyys plastiikkak.leikkauksiin. http://www.isaps.org/find-a-surgeon/ - tyytyväinen
no ..JOS olisi jtn bakteeri epidemia tms. lehdet olisi skandaali kärysesti niistä kissankokosin otsikoin kirjotellu .Että sanoinkin ME ollaan tyytyväisiä ja suositellaan muillekkin.Kyllä nää klinikat kuule on suurennuslasin alla sanoohan sen jo järkikin.On valelääkäreitä ollu sun muuta isoissa normi sairaaloissa. Ja kauneusklinikka ..hah sitä se vasta syynätäänkin.Mutta minä kokemukseni pohjalta olen tyytyväinen.Jotenkin tuntuu ettet ole edes käynyt koko klinikalla,kun et tiedä mitään siitä oikeesti.
hyvää jatkoa ja tehkää omat päätöksenne muista piittaamatta...mekin tehtiin. - kirurgiaetsimässä
IPRAS- ja ISAPS-järjestöjen sivuilta etsin oman kirurgini, en uskaltanut lähteä näihin kuulumattomalle.
Suomalaisia löytyi sieltä monta mutta ei ollut varaa teetättää operaatiota Suomessa. Jos olisi ollut varaa, Hilkka Peltoniemi olisi näyttänyt parhaalta.
Etsin sitten virolaisia mutta löytyi vain pari jotka eivät olleet tehneet paljon rasvansiirtoja, mitä olin erityisesti etsimässä. Eikä siellä näkynyt ollenkaan noita virolaisia joille mennään joidenkin suomalaisten firmojen kautta.
Päädyin sitten Saulius Viksraitikselle Liettuaan, oli Viron hintatasoa tai vähän halvempaa.
En siis ottanut silikoneja, en siitä pysty kommentoimaan, mutta olen tyytyväinen ja tykkäsin klinikasta. Se oli pieni, hotellimainen, todella siisti. Minulla oli iso operaatio ja taisin olla ainoa potilas klinikalla, olen käsittänyt että kirurgi varaa isoihin operaatioihin koko päivän yhdelle potilaalle. Joku ainakin niin kirjoitteli.
Voit laittaa sähköpostia jos on kysyttävää, olen joidenkin kanssa kokemuksistani kirjoitellut: anonyymi3284[at]gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264