VAROKAA TÄTÄ FIRMAA MMBG.
Minä sain myös puhelinsoiton ja ilmaisista alushousuita. No lankesin ansaan.
Sain ne eivät ollenkaan minulle sopivat. Peruutin saman tien jatkon, siinä ei sitten ollut vielä mitään ongelmia. Mutta kysyttiin, että enkö haluaisi kerran vuodessa toimituksen, ehkä sitten kuitenkin olen luvannut. Kesällä 2014 tuli lähetys, ja lähetin takaisin.
Sitten tuli maksumuistutus. Sain ko. puhelinnumerosta monen yrityksen jälkeen vastauksen, no väitettiin ettei lähetyksellä ollut palautusoikeutta. No sovittiin, että lähettävät paketin uudelleen ja maksan sitten laskun. No pakettia ei kuulunut ja nyt on tullut perintätoimistolta lasku. Löysin täältä 24 sivulta sitten sähköpostiosoitteen, otin sinne yhteyttä, että en maksa tavarasta, jota en ole saanut. Väitettiin, että minun olisi pitänyt maksaa lasku kuitenkin ja siksi on lähetty perintään.
No kuinka ollakaan nyt olen saanut paketin niitä kamalan näköisiä housuja, jotka kelpaavat ehkä räteksi. Asia on kesken, kai minun on sitten maksetta ne sinne perintätoimistoon ja vielä uusi postimaksu. Mutta paketin sisällä on kuitenkin lappu missä on selvästi sanottu että paketilla on palausutoikeus. SIIS TOSI HUIJARI FIRMA.
Eli olisin samalla summalla saanut tosi hienot housut muualta.
Tälläinen firma pilaa rehellisten postimyynti ja netti firmojen toimintaa myös. Minä en ainakaan enää koskaan osta mitään jos puhelimessa kaupataa. En lehtiä enkä muutakaan.
SUURTA HUIJAUSTA
ansku533
2
156
Vastaukset
- matti kauppias
ota yhteys kuluttaja asiamieheen ja kerro tilanteesi.Puhelinmyynissä ja nettimyynissä aina 14päivän palautusoikeus ilman syytä.Älä maksa mitään,mutta ota yhteyttä perintäfirmaan ja kerro ettet ole ostanut mitää ko yhtiöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709