Pystyisitkö

kiltti nainen

olemaan yön ulkona jos pakkanen laskisi -30 asteeseen? :)

21

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      en pystyis

    • kiItti mies

      Kyllä jos sinä olisit vieressäni untsikkamakuupussissa rakovalkealla :)

    • Riippuu varusteista

    • En pystyisi, enkä edes haluaisi.

    • Olen nukkunut -36 asteen pakkasessa laavulla ilman nuotiota.
      Varusteista se on kiinni silloin ja asenteesta.

    • Jee Jee

      Jos olis pakko,
      kai sitä koittais kaikin keinoin pysyä hengissä!
      Mutt et vapaaehtoisesti jonnekkin korpeen...ei luonnistu enää ikinä.

      Yhtenä syksynä eräretkellä Kuusamossa kalastamas.
      -10 astetta: nukuin teltassa makuupussis yhden yön ...riitti mulle. Ei pitänyt olla sellaista pakkasta, vaikka oltiin varauduttu et ehkä menee -0 asteille.

      Seuraavana aamuna pääsin lähtemään korvesta hotelliin. Munt haettiin mönkijällä kun vaadin päästä pois! Äijät jäivät kalastaan 3:ksi päiväksi vielä; faija, broidi,mun exä ja eräopas.

      • runontaja off

        Jäätyikö pimppisi umpeen kylmässä?


    • Armeijan käynyt mies pystyy kun on varusteet kunnossa. Ei se mikään ilo ole, mutta jos isänmaan etu vaatii :o)

      • mää

        mää tuun vibran kaa samaan makuupussiin lämitteleen. :o)


    • Kylla vaan

      Armeijassa sita tehtiin useastikin.
      Nukkuminen on Ok mutta heraaminen on toinen juttu kun pitaisi tulla sielta makuupussista ulos.

    • "kuulasekaisin"

      Olen aina "ulkona"

    • Alve ja modelli

      Hoidamme impotenssiamme yöpymällä alasti kovilla pakkasilla ulkona.

      • exmex off

        Ei taida auttaa. :)


      • Jee Jee
        exmex off kirjoitti:

        Ei taida auttaa. :)

        Kylmä kangistaa...vanha vitsi. =))


    • määmy

      Nukuttu, iglus

    • MMies

      VAIN ELÄIN PYSTYY SIIHEN!

      NIIN!

      HAHA! :D

      • määmy

        Jaa monte?


    • toni.

      menin talvella tuonne savoon vanhalle autiolle mökille metsän keskelle ja oli pakkasta, koitin saada hellaan tulen mutta ei syttynyt vaan tuli savua sisälle, menin katolle katsomaan niin piippu oli täynnä lunta enkä sitä sieltä keskellä yötä alkanut puhki sorkkimaan

      katsoin sisällä lämpömittaria ja näytti 26 astetta pakkasta ja ajattelin ettei tämä nyt mitään, aamulla katsoin mittaria ja eikä siinä numeroita ollutkaan kuin 26 saakka pakkasen puolelle ja ulkona oli 34 astetta pakkasta kuten sisälläkin, sain kyllä piipunkin auki ja tulen tehtyä

      viikon siinä samoilin metsissä ja yötä yleensä lumikuopassa tai kuusen alla makuupussissa, öinen tähtitaivas hienoa katseltavaa kun ei ollut mitään valoja kymmenien kilometrien matkalla korvessa

      sitten mökille ja savusaunaan, lämmitin 5 tuntia ja löylyt kesti aamukolmeen saakka, välillä huhuilin metsään jos siellä on susia kun jälkiä näky että tulevat saunaan lämmittelemään ettei tarvitse pimessä metsässä pakkasessa kärvistellä

      useasti jos pakkasta ei ole paljoa yli 10 astetta en ala edes mökkiä lämmittämään

      • Iotta

        kiva tarina.-


    • Jee Jee

      Siis oikeesti,kuusen alla makuupussissa ja susia kulkee ympäristössä? Taidat juksata.
      Tai sit sulla on pää jo "paleltunut".

      Susi on petoeläin ja tappaa helpon saaliin, saalistaa öisinkin.
      Jos nukut makuupussissa kuusen alla,
      olet kuin sandwish tuorekelmussa sille tarjolla.

      Ennen vaikka jäätyisin siihen torppaan yöpyessä,
      kuin lumihangessa nukkumas... susien ruokana.

      Haulikko tai kivääri ainakin pitää olla mukana et mä metsään menisin yksin. Osaan ampua.
      Mä oikeesti pelkään susia, en siis ole kauhuissani, yksinkertaisesti vaan pelkään niitä. Kulkevat pienissä laumoissa.

      Laumaeläiminä kaiken lisäksi; saalistavat vähintään pareittain ainakin täällä etelässä.
      Vajaat 100m enoni pihasta tappoivat peuran ja söivät suurimman osan yöllä.
      Vähän luita, nahkaa, sorkaa, ym vain jäljellä pellon reunassa ja veriset kamppailun jäljet.

      Kyllä mä tiedän et jotkut susien hoitajat(eläintarhoissa) ovat ystävystyneetkin niiden kanssa, kun ovat jatkuvasti tekemisissä niiden kanssa ja ruokkivat niitä.

      Mut eläin vaistoaa ja haistaa pelon.
      Mulla ei olis mitään mahdollisuutta silloin vedättää niitä: tyyliin et kaikki hyvin kaveri..mä en sua pelkää, koska mulla on valtit käsissäni.
      Temppu voi onnistua ihmisen kanssa; ei suden/elukan.

    • palellun.ajatuksesta

      en ikinä, hyi helvetti ja sus siunakkoon!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe