Kirkko

Kireä pipo

Siitä saitte neniinne kirkko uskovaiset.

Ehheh heh heh hee

19

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu,

      Kerro ,älä hekota

      • teuta

        Sinä tietenkin kuuntelit LAPISTA , sitä soopaa , ne puhuu omasta kirkostaan ja'¨
        myönnä että pilalla se onkin voi voi ,kuin heidän ehtoollisensakin .
        en paremmin sano..


    • Kireä pipo

      Kuuntelut on menossa kuuntele teu


      Ehhe hee hee

    • Siitä vaan

      Kroonikon iloa

    • emme ole tuomareita

      Kukaan ei saa nenilleen. Yksi uskoo kirkkoon toinen lappiin. Kumpi parempi, se tuomio kuuluu Jumalallemme, ei sinulle eikä minulle.
      Itse uskon yhä ev. lut. Kirkkoon. Siihen turvasivat esi-isämmekin. Enkä pahastu pilkasta, teen kuten omatuntoni kehoittaa

      • Kirkkoon uskominen ei kyllä auta mitään, ei ev. lutiin sen paremmin kuin omaan vapaakirkkoonikaan. Jeesukseen uskominen sen sijaan pelastaa.


      • hoksaatkosidi

        Kirkkoa ei kirjoiteta isolla Kirjaimella!


      • teuta

        PAITSI SILLOIN SILLOIN KUN SE ON VIRKKEEEN ALUSSA !-

        "emmeoletuomareita" Kirkkoon iskova on kaukana todellisesta USKOSTA,."Tipale "sanoi oikeen ei kirkkoon uskova ole LV:t parempi LV:t ei isko Kristukseen ,. vaan ristillisyyteen .Ja harvinaista Herrua on kuulla sanat JUMALA ja JEESUS. muutenkin .

        Minäkin Uskon (kirkkoon ), mutta erikseen JUMALAN SANAAN ,jota on Es/Lestoihibn
        verrattun aika vähän , Mutta se mitä on on Raamatusta , eikä vapakirkollista ,hel-luntaista-, eikä lisä Es/lestaa. . jota harrastaa vallan paljon LV:t.

        en paremmin sano ,,,


    • maijameikäläinen

      "Jos veis he henkemme, osamme, onnemme,ne heidän olkohon
      Vaan meidän iät on Jumalan Valtakunta"

      Ei tässä mitään, punaniskat vain lähtevät omaa sarkaa kyntämään ameriikan malliin. Me pysytään siinä, mikä on vanhemmillemmekin kelvannut ja vanhoille saarnaajille.Minäkin teen omantuntoni mukaan rauhallisin mielin.

    • Teu,vo hutikka

      Juu hajaannukset lestadiolaisuudessa alkavat taas lapista. niin kuin ennenkin.

      • historian toisto

        Tuttua juttua,kerran jo koettu ja huonoksi havaittu.


      • muuttis
        historian toisto kirjoitti:

        Tuttua juttua,kerran jo koettu ja huonoksi havaittu.

        Usko vaan lappiin, minä uskon Jeesukseen kirkossa, seuroissa ja niiden ulkopuolella.


      • Jeesuksestakerron.
        muuttis kirjoitti:

        Usko vaan lappiin, minä uskon Jeesukseen kirkossa, seuroissa ja niiden ulkopuolella.

        Aivan.
        Niin minäkin, uskon Herraan Jeesukseen, en lappiin enkä kirkkoon.
        Henki se on, joka eläväksi tekee. Totuuden Henki johtaa meidät taivaan kotiin.


      • teuta
        muuttis kirjoitti:

        Usko vaan lappiin, minä uskon Jeesukseen kirkossa, seuroissa ja niiden ulkopuolella.

        Joo Es/Lestat Saarnaajat kailotti tänäänkin Jämsässä että Uskovat ristillisyyteen ,
        Montako ristillisyys on pelastanut ? Sillä Jumala sanoi : Ellet Usko Poikaani et.
        pelastu ,,tarkoittaa ,sitä että väärin puhui ,ihmettelen kovasti ,kun kumppani ei
        puutunut ,se menee ReH,aika huonoksi Muutenkin huukuili asia sivussa .
        vieressä istui ER:tuo rahallisuus ..


      • opetelkaaedes

        Ooottako te HuLLut humalassa vai trollinkeja?!


      • teuta
        opetelkaaedes kirjoitti:

        Ooottako te HuLLut humalassa vai trollinkeja?!

        Hyvä on Herraa kiittää , ei me hulluja olla , Sinä voit olla koska et alkuunkaan ,
        voi hyväksyä sitä että ei sinulla ole tuomarin oikeutta , ja tuskin tuleekaan .
        Eikä humalassa ,eikä tollata.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19431
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      88
      3781
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1983
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1890
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      300
      1684
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1375
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1192
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe