Siitä saitte neniinne kirkko uskovaiset.
Ehheh heh heh hee
Kirkko
19
171
Vastaukset
- teu,
Kerro ,älä hekota
- teuta
Sinä tietenkin kuuntelit LAPISTA , sitä soopaa , ne puhuu omasta kirkostaan ja'¨
myönnä että pilalla se onkin voi voi ,kuin heidän ehtoollisensakin .
en paremmin sano..
- Kireä pipo
Kuuntelut on menossa kuuntele teu
Ehhe hee hee - Siitä vaan
Kroonikon iloa
- emme ole tuomareita
Kukaan ei saa nenilleen. Yksi uskoo kirkkoon toinen lappiin. Kumpi parempi, se tuomio kuuluu Jumalallemme, ei sinulle eikä minulle.
Itse uskon yhä ev. lut. Kirkkoon. Siihen turvasivat esi-isämmekin. Enkä pahastu pilkasta, teen kuten omatuntoni kehoittaaKirkkoon uskominen ei kyllä auta mitään, ei ev. lutiin sen paremmin kuin omaan vapaakirkkoonikaan. Jeesukseen uskominen sen sijaan pelastaa.
- hoksaatkosidi
Kirkkoa ei kirjoiteta isolla Kirjaimella!
- teuta
PAITSI SILLOIN SILLOIN KUN SE ON VIRKKEEEN ALUSSA !-
"emmeoletuomareita" Kirkkoon iskova on kaukana todellisesta USKOSTA,."Tipale "sanoi oikeen ei kirkkoon uskova ole LV:t parempi LV:t ei isko Kristukseen ,. vaan ristillisyyteen .Ja harvinaista Herrua on kuulla sanat JUMALA ja JEESUS. muutenkin .
Minäkin Uskon (kirkkoon ), mutta erikseen JUMALAN SANAAN ,jota on Es/Lestoihibn
verrattun aika vähän , Mutta se mitä on on Raamatusta , eikä vapakirkollista ,hel-luntaista-, eikä lisä Es/lestaa. . jota harrastaa vallan paljon LV:t.
en paremmin sano ,,,
- maijameikäläinen
"Jos veis he henkemme, osamme, onnemme,ne heidän olkohon
Vaan meidän iät on Jumalan Valtakunta"
Ei tässä mitään, punaniskat vain lähtevät omaa sarkaa kyntämään ameriikan malliin. Me pysytään siinä, mikä on vanhemmillemmekin kelvannut ja vanhoille saarnaajille.Minäkin teen omantuntoni mukaan rauhallisin mielin. - Teu,vo hutikka
Juu hajaannukset lestadiolaisuudessa alkavat taas lapista. niin kuin ennenkin.
- historian toisto
Tuttua juttua,kerran jo koettu ja huonoksi havaittu.
- muuttis
historian toisto kirjoitti:
Tuttua juttua,kerran jo koettu ja huonoksi havaittu.
Usko vaan lappiin, minä uskon Jeesukseen kirkossa, seuroissa ja niiden ulkopuolella.
- Jeesuksestakerron.
muuttis kirjoitti:
Usko vaan lappiin, minä uskon Jeesukseen kirkossa, seuroissa ja niiden ulkopuolella.
Aivan.
Niin minäkin, uskon Herraan Jeesukseen, en lappiin enkä kirkkoon.
Henki se on, joka eläväksi tekee. Totuuden Henki johtaa meidät taivaan kotiin. - teuta
muuttis kirjoitti:
Joo Es/Lestat Saarnaajat kailotti tänäänkin Jämsässä että Uskovat ristillisyyteen ,
Montako ristillisyys on pelastanut ? Sillä Jumala sanoi : Ellet Usko Poikaani et.
pelastu ,,tarkoittaa ,sitä että väärin puhui ,ihmettelen kovasti ,kun kumppani ei
puutunut ,se menee ReH,aika huonoksi Muutenkin huukuili asia sivussa .
vieressä istui ER:tuo rahallisuus .. - opetelkaaedes
Ooottako te HuLLut humalassa vai trollinkeja?!
- teuta
opetelkaaedes kirjoitti:
Ooottako te HuLLut humalassa vai trollinkeja?!
Hyvä on Herraa kiittää , ei me hulluja olla , Sinä voit olla koska et alkuunkaan ,
voi hyväksyä sitä että ei sinulla ole tuomarin oikeutta , ja tuskin tuleekaan .
Eikä humalassa ,eikä tollata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623