Kaikilla rjyssiämiehillä on käsilaukut. Kukaan muu kansa ei käytä naisten tavaroita niin kuin nämä huvittavan näköiset poikaset.
Mitä ihmettä?
Onko siellä meikit?
Rjyssien käsilaukut
5
131
Vastaukset
- no jaa
Pienet miesten lompakkolaukut ovat yleisiä myös Välimeren maissa. Tärkeitä tavaroita ei sielläkään kannata kuljettaa taskuissa vikkeläsormisten vuoksi.
Venäläinen herrasmies muuten kantaa kaupungilla naispuolisen seuralaisensa käsilaukkua. Ehkä näköharhasi johtuu tästä.- voita leivän päälle
Minä oli kahdessa välimeren maassa kesä/syksy 2014, ei käsilaukkuja
Joko he ovat herrasmiehiä tai ... - no jaa
voita leivän päälle kirjoitti:
Minä oli kahdessa välimeren maassa kesä/syksy 2014, ei käsilaukkuja
Joko he ovat herrasmiehiä tai ...Ainakin Italiassa miehillä näkee suunnilleen puolikkaan aanelosen kokoisia olka- ym. laukkuja, jossa kulkevat niin kännykkä kuin muutkin tarpeeliset pikkutavarat. Kuuluu arkipukeutumiseen.
- Mikkelissäpä
Tänää käveli rjusso nuorimies Lidlin pihalla käsilaukku mukana ja tyhmä karvahattu päässään (sellainen pillerirasiamalli, jossa päälaella punainen nahka valkoisella ristikuviolla).
Sitten se meni Lidlin taakse kuselle.- Vaikka hattu olikin
Takasin tullessa sillä oli sitten tyhjä pää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498