Kaikilla rjyssiämiehillä on käsilaukut. Kukaan muu kansa ei käytä naisten tavaroita niin kuin nämä huvittavan näköiset poikaset.
Mitä ihmettä?
Onko siellä meikit?
Rjyssien käsilaukut
5
159
Vastaukset
- no jaa
Pienet miesten lompakkolaukut ovat yleisiä myös Välimeren maissa. Tärkeitä tavaroita ei sielläkään kannata kuljettaa taskuissa vikkeläsormisten vuoksi.
Venäläinen herrasmies muuten kantaa kaupungilla naispuolisen seuralaisensa käsilaukkua. Ehkä näköharhasi johtuu tästä.- voita leivän päälle
Minä oli kahdessa välimeren maassa kesä/syksy 2014, ei käsilaukkuja
Joko he ovat herrasmiehiä tai ... - no jaa
voita leivän päälle kirjoitti:
Minä oli kahdessa välimeren maassa kesä/syksy 2014, ei käsilaukkuja
Joko he ovat herrasmiehiä tai ...Ainakin Italiassa miehillä näkee suunnilleen puolikkaan aanelosen kokoisia olka- ym. laukkuja, jossa kulkevat niin kännykkä kuin muutkin tarpeeliset pikkutavarat. Kuuluu arkipukeutumiseen.
- Mikkelissäpä
Tänää käveli rjusso nuorimies Lidlin pihalla käsilaukku mukana ja tyhmä karvahattu päässään (sellainen pillerirasiamalli, jossa päälaella punainen nahka valkoisella ristikuviolla).
Sitten se meni Lidlin taakse kuselle.- Vaikka hattu olikin
Takasin tullessa sillä oli sitten tyhjä pää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654