Mites se tanko kuuluu olla siellä niskan takana, kun painaa ikävästi yläselkä/niska aluetta?? Kaikkeen tottuu ja ei siihen kuole, mutta...
Kyykyn tekniikka tangon suhteen
6
5411
Vastaukset
- uioiu
Laske tankoa alemmas.. epäkkäiden päälle.
Sitä pehmustettakin(tarralla kiinnitettävä sylinteri, jonka voi pistää tangon päälle) voi käyttää, mutta mä olen ainakin löytänyt tangolle oikein mukavan paikan "valtavien" epäkäslihaksieni päältä.- :o)
Tuo alemmas laskeminen ei kaikilla onnistu, ainakaan minulla, joka kärsin pienestä olkapäävaivasta, eli käsi ei taivu riittävästi että saisi tankoa alemmas, ja jos taipuukin niin tuska on mieletön heti kun laittaa enemmän levyjä tankoon. Pehmuste on yksi keino, mutta tähän mennessä olen kokenut pehmusteen käytön jotenkin häiritseväksi. Olen tyytynyt vain pitämään collegepaitaa harteilla edes vähän pehmittämässä, ja nähtävästi täytyy tyytyä tähän keinoon jatkossakin.
- ei enää
Mulle kyykky oli alussa tosi epämiellyttävä liike, koska se paino niskaa ihan älyttömästi ja aina kauheet jäljet hartioissa.
Varmaan tanko löys paikkansa vähän alempaa eli ei sitä nyt niskassa kannata roikottaa...
Nykyään ei se tanko tunnu missään....tottumiskysymys ehkä, kokeilemalla selviää mikä paras kohta!!! - Kyykkääjä
Tangon paikka on epäkkäitten päällä. Itselläni olkapää leikattu ja sen jälkeen oli tuskaista kyykkäillä, kiristystä oli havaittavissa. Mutta se menee ohi.
Tärkeintä kyykyssä on pitää keskikroppa tiukkana, yleensä voima loppuu alaselästä tai vatsasta, ei niinkään jaloista. Selkä mahdollisimman suorana ja jalat hieman normaalia leveämmällä.
Jos tanko painaa nikamia, pienennä painoja, kyllä siihen tottuu.. Toisaalta jos tykkäät treenailla muutenkin, epäkäät kasvaa ja niistä tulee pehmustetta tangolle:)- minä vaan
tapauksessa niskan päälle, olen kuullut tapauksia jossa niskan kautta aivoon menevät verisuonet ovat menneet hetkellisesti tukkoon suurien painojen vaikutuksesta. Sen jälkeen sitä sitten pyörrytään ja tulee rumaa jälkeä jos ei ole varmistajia! Ehdottomasti epäkkäiden päälle!
- Aki
pehmuste ja leviämpi ote aluksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013078GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24781