Miesten tuoksut

Bossi

Pistäkäähän listaa parhaista miesten tuoksuista. Erityisesti naisten mielipiteet kiinnostaa..

46

24939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madame

      Oriflamelta

    • en o nainen

      mennen on paras

    • Tanya

      Ei nyt ole merkkiä mielessä, mutta raikkaat ja miehekkäät.

      Ja miehen ei tarvitse tuoksua kun läheltä vain (samoin kun naisten), huomaa vaan nykynuorten käyttävän tuoksuja aika runsaasti. Siinä menee tuoksujen idea pilalle.

      • Sakke

        Tuoksun valinnan pitäisi olla melko helppoa, käytät sitä mistä itse pidät. Ja kunhan käytät kohtuudella.


    • NIINA

      SIS EHDOTTOMASTI PARAS HAISULI ON MIEHEN KROPPAN MUOTONEN BOTTLE,VÄHÄN TURKOOSIN VÄRINEN PULLO!EN MUISTA SEN NIMEE MUT KUITESKI MAKSAA EHKÄ 60EUROO SE ON NIIN HYVÄN TUOKSUSTA,MUTTA NYKYISELLE POIKAYSTILLE EN VIITTI SITÄ OSTAA KUN MUISTAN SIITTÄ VIELÄKIN ENTISEN POIKAKAVERIN..TÄÄ EI OO VAA MUN MIELIPIDE VAA MONEN MUUN MUN KAVERIN!!!TÄMÄ EHROTTOMASTI!!

      • tepi_2

        Omasta mielestäni ko tuote haisee todella pahalle. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Itse olen tällä hetkellä käyttänyt pääasiassa Armanin Acqua Di Gio:a.


      • sanna

        cristian diorin fahrenheit on monesti voittanut naistenlehtien tekemissä gallupeissa.ja cucci envy for men on aivan ihana


      • .......
        tepi_2 kirjoitti:

        Omasta mielestäni ko tuote haisee todella pahalle. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Itse olen tällä hetkellä käyttänyt pääasiassa Armanin Acqua Di Gio:a.

        Se on Jean-Paul Gaultierin Le Mâle. Mielestäni se on nuorelle miehelle sopiva tuoksu.


      • ...
        ....... kirjoitti:

        Se on Jean-Paul Gaultierin Le Mâle. Mielestäni se on nuorelle miehelle sopiva tuoksu.

        Ei Gaultierin, vaan Gaultier'n, koska nimi on [goltie] eikä [gaultieri].


      • Anonyymi

        Jean paul le male ultra on tämä


    • Green

      Kannattaa kokeilla Dolce & Gabbanan tuoksua (pour homme). Enkä ole varmasti ainoa joka tuota tuoksua suosittelee.

    • yks mies

      erään lehden vertailun ja siinä voittajaksi tuli Christobal Balenciaga tuoksu. Naiset oli tutkimuksen mukaan siihen aika hulluna.
      No oon ettiny sitä suomalaisista tavarataloista ja käyny Berliinin matkallakin etsimässä. Eipä löytyny mistään. Missähän sen nimistä ihmeainetta oikein myydään?
      No nykyisin käytän Live Jazz deodorant stick:iä. Mut mitä mieltä naiset on siitä tuoksusta?

    • So.kra
    • Xib

      Ralph Lauren Polo Blue ollut käytössä itsellä jo hetken aikaa. Mitäs naiset sanoo kyseisestä tuotteesta? ;)

      • Nainen vm.71

        Tietääkö joku minkä sarjan tuoksua on Jungleman siis viidakkomies? Kirjoitinkohan oikein tuon.Se on todella hyvän tuoksuinen.Kuulemma vihertävä pullo.Haluaisin ostaa sitä miehelleni.Kertokaa jos tiedätte mistä sitä saa..


      • Viidakkomies
        Nainen vm.71 kirjoitti:

        Tietääkö joku minkä sarjan tuoksua on Jungleman siis viidakkomies? Kirjoitinkohan oikein tuon.Se on todella hyvän tuoksuinen.Kuulemma vihertävä pullo.Haluaisin ostaa sitä miehelleni.Kertokaa jos tiedätte mistä sitä saa..

        http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=529
        Tuolta haet tuksujen kohdalta niin löytyy- Itse ostin joltain edustajalta mutta käy sivuilla niin eiköhän sieltä löydy ohjeet tilaukselle.


      • pakkomyy
        Viidakkomies kirjoitti:

        http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=529
        Tuolta haet tuksujen kohdalta niin löytyy- Itse ostin joltain edustajalta mutta käy sivuilla niin eiköhän sieltä löydy ohjeet tilaukselle.

        Halusin kokeilla tuota Jungle man:a. Olin yhteydessä firmaan ja myöhemmin joku edustaja laittoi sähköpostia.

        Halusin nuuhkaista, mutta edustajalla oli tarkoitus myydä tuota mulle varmaankin aluksi 100 pulloa, koska halusi heti tapaamista ties missä kaupungissa tässä lähellä....

        Jäi nuuskaisematta ja painelin kauppaan ostamaan toista, hyvää tuoksua!


      • ...
        pakkomyy kirjoitti:

        Halusin kokeilla tuota Jungle man:a. Olin yhteydessä firmaan ja myöhemmin joku edustaja laittoi sähköpostia.

        Halusin nuuhkaista, mutta edustajalla oli tarkoitus myydä tuota mulle varmaankin aluksi 100 pulloa, koska halusi heti tapaamista ties missä kaupungissa tässä lähellä....

        Jäi nuuskaisematta ja painelin kauppaan ostamaan toista, hyvää tuoksua!

        Givenchy pi neo, Le male ja Lagerfeld classic on parhaita!


      • dadads
        ... kirjoitti:

        Givenchy pi neo, Le male ja Lagerfeld classic on parhaita!

        issey miyake


    • Diesel!!!

      Diesel Only the brave :D

    • Km38

      Mä käytän tällä hetkellä (en siis yhtäaikaa..) kahta:

      Dior Homme ja
      Chanel Egoïste (ei Platinum).

      Pitää olla todella varovainen jottei tule liikaa.

      • whiff*

        Chanel Égoïste on kuivuttuaan aivan herkullinen herrain tuoksu, jos tykkää räyteläisen vaniljaisista, mutta kun sitä suihkauttaa, sen käry on hämmentävä ja voi säikäyttää.

        Guerlainin Héritage on samalla tavalla käyttäytyvä .


    • dödö...

      Calvin Kleinin Escape for men, jonka deostick on nuorekas ja tehokas, ei tarvitse hinkata hirveitä määriä kainaloon. Mainitsin dödön erikseen, koska se on huomattavan voimakas ja kestävä verrattuna melko raikkaan hentoon Edt:hen, joten tulee myös melko edulliseksi käyttää.

    • 17mvsd

      No 17v miehenalkuna kerron omat tuoksut:
      lagerfeld classic deodorantti ja partavesi :P

    • nenä peliin

      Oikeastaan ihan turhaa kirjoittaa aiheesta, koska kyse on makuasiasta. Tuoksut myös käyttäytyvät eri ihmisten iholla eri tavalla.

    • muu ei kelpaa

      Cartier Declaration, ei saa suomesta, tilaan jenkeistä, saa toki myös esim. saksasta, ruotsista, briteistä jne

      • mies...

    • dvdvc

      Armanin Attitude ja Code parhaat, Dieselin on kanssa tosi hyviä: Only the brave ja olixe ny Fuel for life

    • Heritage forever

      Paras miesten tuoksu ikinä on Guerlainin Heritage. Sitä ei ole vuosiin saanut Suomesta, mutta Euroopan isoimmista kaupungeista ja Internetistä sitä löytyy. Se tuoksuu kullalle eikä sovi nuorille pojille.

    • Eki 66

      Mitä mieltä olett Gaultierin Classicista ? Minkä-ikäiselle?
      äikäisill

    • Juicy Blondie

      Chanelin allure on paras! Ostin miehelle viime kesänä synttärilahjaksi, ja voin sanoa, että nam!!

    • monta makua

      eli niin monta makua kuin on miestäkin ...tai naista

      pääasia, että itse tykkäät olla siinä tuoksussa päivän

      ja älä lutraa...

    • m34

      Panosta hyvään suihkusaippuaan dödöön. Tuoksut on turhia.

    • No1 for men on tosi hyvä hajuvesi mutta se maksaa... noh en uskalla edes kertoo XD

    • hajumaster

      itellä löytyy:
      Just Me by Paris hilton
      Blue sugar by Aquolina
      Sander for men by Jil Sander
      Clinique happy
      Ck shock
      diesel for brave
      moschino forever
      Gant adventure
      1million

      Kyseistä paras oli ennen 1million, sain paljon kehuja, mutta sitten siitä tuli tusinatuoksu. Kaikilla on 1million nykyään. Blue Sugar on todella hyvä tuoksu nuorille. Halpa ja makean hajuinen, mutta se ei ole EDT vaan cologne . Vähän kuin paistettu sokeri. Se saa kanssa paljon kehuja.

    • tuoksullinen

      Muutaman kerran on nainen sanonut , että ihoni tuoksuu hyvälle. Siksi en ota "riskiä", että keinotekoinen haju olisikin kehno. Jostain luin pitkän artikkelin, joka kertoi naisen haistavan eri tuoksut, kuin miehet. Koetan pysytellä jonkin näköisessä ruoassa, ettei nyt ihan härskiintyisi. Eikä ainakaan tupakkaa,jonka haju tunkee ihon läpi. Koettakaapa nyt nuuskutella sitä omaa kaveria, ilman hajun lisäystä, ja kysellä toiselta omasta tuoksusta, suihkun /saunan jälkeen.
      Joskus oma haju , paras haju.
      Ps. mees pesee kanalos ! Ai, anteeks.

    • reinot ja tabacia

      Tabac Original.

      Halpa, laadukas klassikko marketin hyllyltä, josta puuttuu kaikki turhamaisuus, jota kaikenmaailman julkkisten ja muotitalojen trendihömpötyshajut typerine imagomainoksineen eivät hetkauta. Tabac on ja pysyy.

      On lisäksi hyvin riittoisaa.

    • macassar

      Rochas Macassar on paras. Vähän haastava löytää, mutta kannattaa etsiä.

    • 4711

      Thierry Mugler Cologne, itse pidän tästä eniten.
      Chanel Platinum Egoiste, hyvä kakkonen
      Paco Rabanne 1 Million, voimakas pitkäkestoinen, menettelee kunhan käyttää varovasti.

      En tiedä mitä naiset kyseisistä tuksuista pitää.

      • allergia 1

        Oikeastaan on turha ostaa mitään miesten hajuvesiä / -yuoksuja koska niitä ei saa missään käyttää On nääs niitä jotka ovat allergisia kaikille tuoksuille siis turha edes miettiä mitä tuoksuja käyttäisi.


      • huhhuhhtsiisus
        allergia 1 kirjoitti:

        Oikeastaan on turha ostaa mitään miesten hajuvesiä / -yuoksuja koska niitä ei saa missään käyttää On nääs niitä jotka ovat allergisia kaikille tuoksuille siis turha edes miettiä mitä tuoksuja käyttäisi.

        Siinä on mies, joka on todella alistettu, onko enää ihmisarvoakaan, joku senkin kieltänyt.


    • HelsinkiSpirit

      Helsinki Spirit by Max Joacim-Finland. Merellinen, mm. seetripuuta ja ambraa, ja huh... feromonin kaltaiset aineet extrana! Siis vetoaa extravaikutuksella eroottisesti:-)

      • ei_calonea

        Helsinki Spirit on pilattu liialla calonella. Monet naiset inhoavat calone -tuoksuja ja harmittelevat, miten niin monet miesten tuoksut haisevat hyttysmyrkyltä.
        Useimmat siis eivät haista sitä raikkaana ja merellisenä tuulahduksena, vaan todella pistävän ja pahanhajuisena.


    • Anonyymi

      TOP 10 v. 2020 Oma kokemukseni..

      1. Bvlqar man extreme
      2. Hugo Boss man
      3. Giorgio armani diamonds
      4. Hugo boss bottled
      5. John varvatos Classic
      6. American crew the win
      7. Ralph Lauren Red rush
      8. Gucci absolute
      9. Giorgio armani aqcua di gio di profondo
      10. Coach new york platinum

      Kokeilemisen arvoisia 🙂

    • Anonyymi

      Näillä kolmella pääsee maaliin asti. On kaikki ihan törkiän hyviä hajuja. Käykää kokeilemassa
      1. Dior Sauvage EDT
      2. Aqua Di Gio Profumo
      3. Bleu de chanel EDT

      Olkaa hyvä

    • Anonyymi

      dior faarenheit

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe