Kannattaisi miettiä sellaista tosiasiaa, että ei lapsenne puolisolla ole teihin minkäänlaista emotionaalista riippuvuussuhdetta. Tällä tarkoitan sitä, että kenen luulette olevan "vahvemmilla" jos asioita ajetaan sitkeästi tahallaan konfliktiin?
Käsittääkseni ainoa "voitto", jota negatiiviset appivanhemmat voivat tavoitella on avioero omalle lapselle. Siinäpä vasta hieno lahja lapsenlapsillekin.
Siksi kenties voisi yrittää opetella sietämään sitä hirveää miniää tai vävyä jos oma lapsenne siitä tykkää ja on onnellinen.
Itsellä on mittari jo aikaa sitten mennyt yli punaisen.
Käyttäydyn aina asiallisesti, mutta välit on ikuisiksi ajoiksi sössitty. Kas kun se oma lapsi antaa anteeksi vanhemmilleen melkein mitä tahansa ja minä sen ymmärrän kyllä, mutta jos joskus tulette järkiinne ja haluatte paikata välejä se on minun osaltani nyt jo totaalisen myöhäistä. Kun luottamus on menetetty sitä ei enää voi saada takaisin.
Turhaa ihmetellä miksei lasta tuoda hoitoon paikkaan, jossa on ihmisiä joihin en luota. Turhaa ihmetellä miksi vietämme juhlapyhämme jossain missä on hauskaa. Turhaa ihmetellä miksei meistä enää kuulu kovin usein.
Anopit ja appi-ukot
Quid pro quo
1
204
Vastaukset
- Me ja te
Joo, sietokyky puolin ja toisin on hyvä asia. Asiallinen käytös riittänee jos ei muuhun pysty. Mielistelemään ja ystävyyttä esittämään ei kannata alkaa.
Olen miettinyt myös tuota negatiivisen kohtelun seurausta - usein se on yksi eron syistäkin.
Ja juhlapyhät onneksi saa viettää just siellä missä haluaa ja siten kuin haluaa, vaikka kuinka kuuluisi urputusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943889Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512762Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per751324Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101169- 46954
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020951- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt214839Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106652