Kannattaisi miettiä sellaista tosiasiaa, että ei lapsenne puolisolla ole teihin minkäänlaista emotionaalista riippuvuussuhdetta. Tällä tarkoitan sitä, että kenen luulette olevan "vahvemmilla" jos asioita ajetaan sitkeästi tahallaan konfliktiin?
Käsittääkseni ainoa "voitto", jota negatiiviset appivanhemmat voivat tavoitella on avioero omalle lapselle. Siinäpä vasta hieno lahja lapsenlapsillekin.
Siksi kenties voisi yrittää opetella sietämään sitä hirveää miniää tai vävyä jos oma lapsenne siitä tykkää ja on onnellinen.
Itsellä on mittari jo aikaa sitten mennyt yli punaisen.
Käyttäydyn aina asiallisesti, mutta välit on ikuisiksi ajoiksi sössitty. Kas kun se oma lapsi antaa anteeksi vanhemmilleen melkein mitä tahansa ja minä sen ymmärrän kyllä, mutta jos joskus tulette järkiinne ja haluatte paikata välejä se on minun osaltani nyt jo totaalisen myöhäistä. Kun luottamus on menetetty sitä ei enää voi saada takaisin.
Turhaa ihmetellä miksei lasta tuoda hoitoon paikkaan, jossa on ihmisiä joihin en luota. Turhaa ihmetellä miksi vietämme juhlapyhämme jossain missä on hauskaa. Turhaa ihmetellä miksei meistä enää kuulu kovin usein.
Anopit ja appi-ukot
Quid pro quo
1
98
Vastaukset
- Me ja te
Joo, sietokyky puolin ja toisin on hyvä asia. Asiallinen käytös riittänee jos ei muuhun pysty. Mielistelemään ja ystävyyttä esittämään ei kannata alkaa.
Olen miettinyt myös tuota negatiivisen kohtelun seurausta - usein se on yksi eron syistäkin.
Ja juhlapyhät onneksi saa viettää just siellä missä haluaa ja siten kuin haluaa, vaikka kuinka kuuluisi urputusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227