Vesipaastolle

Mjoopati

Vaikkei nälkäkurjeksi pidäkään ryhtyä, voi olla paikallaan pidättäytyä vapaaehtoisesti ruoasta,näin joulun syöminkienkin jälkeen..Nyt ois ajatuksena aloittaa semmoinen 2 viikon mittainen vesipaasto. Siihen liittyen kysynkin kannattaako joitain vitamiintabletteja tms. ottaa paaston aikana? Kun kyseessä on vesipaasto, ei siis mehuja tms.

12

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toka_kerta

Aloitan itse huomenna ja toista kertaa yrittämässä, viimeksi hyytyi reilu viikkoon kun alkoi närästämään niin paljon etä ei pystynyt nukkumaan ja lisäksi verenpaine laski hieman liikaa. Nyt yritän kymmentä päivää siten että lisää vesipaastoon hieman suolaa.

• No joo

Niin, voihan sitä täällä kertoa että aloittaa...

Harvoin on joku vesipaastoilija kahden viikon perästä tullut kertomaan, että joo kaksi viikkoa meni vesipaastotessa...

• Mjoopati

No vähän eriasia jos terve ihminen lähtee vesipaastolle kuin joku anorektikko esim. Paasto tekee hyvää keholle ja ennenkaikkea mielelle. Pistää itsekurin tiukalle ja saa ajattelemaan mm. että tarviiko sitä suklaata mussuttaa..Pitää kuunnella omaa kehoaan.

• Maria26272772

Moi! Itsekin alotin tänään 10-15 päivän vesipaaston. Hyviä kokemuksia on ennen kaikkea ihon kunnon paranemisessa. Tsemppiä kaikille!

• hyyyy

Täällä samoin,siskot pysykää lujana :D Ja noin 14pv..

• Tytsy19

Täälläkin aloitettiin vesipaasto, ja tarkoituksena noin 2 viikkoa. Mukavaa että kerrankin on muitakin mukana, joten tsemppiä kaikille!!

Itsellä lähtötilanne 58,5 kg, ja nyt toivotaan että paastoilu vähän puhdistaisi kehoa, ja olo pysyisi virkeänä! Millaisia alkutilanteita muilla on?

• Hah hah!

Ei kiinosta ei tippaakaan, et sinä kuitenkaan voi vetää istä kahta päivää pitempään.

naurattaa nää teidän "lupailut".

Ykskään mimmi ei oo voinut tulla kolmantena päivän kertomaan tänne ett "joo, kolmas päivä meneillään, juu"...

Hah haa!

Esim Tytsy, kerroppa täällä kahden viikon perästä, miten meni.....................................

• Hah hah!

Seuraan siis todella kovalla mielenkiinnolla!!!!!!!!!

Saapa nähdä miten moni mimmi..........................

• Tytsy19

Toivottavasti vielä muutkin ovat mukana!

Minä ainakin olen, ja tänä aamuna näytti vaaka 56,5 kg (1,5 vuorokautta aloituksesta) eli ihan hyvin menee. Ja olen ennenkin paastonnut, joten uusi asia tämä ei minulle ole, ja siksi tiedän että pystyn vetämään tämän loppuun asti ja kertomaan vielä 2 viikon päästäkin tuloksia. Yleensä itselle se vaikein päivä on ollut 4-5 päivän tienoilla, kun silloin heikottaa usein, mutta sitten kun siitä taas selviää niin loppu meneekin paljon helpommin.

Mites muilla paastoilijoilla?

• Krampiton

Huomasin tämän keskustelun vasta nyt, aloitin 2.1. ja yhdeksäs päivä menossa tiukkaa vesipaastoa, vielä olis 4 päivää jäljellä. Mahtava olo ollut koko ajan. Kirjoitin jo toiseen ketjuun tästä, mutta jaanpa tämän asian tässäkin: Jos lihaskrampit vaivaavat niin kannattaa kokeilla kivennäisvettä josta hiilihapot on ravisteltu pois (kaadan vähän vettä toiseen isoon pulloon ja ravistelen jonkin aikaa). Itse ostin 'Spring luontainen kivennäisvesi' -pulloja Prismasta. En tiedä onko taika tuon veden mineraaleissa/suoloissa vai ei, mutta kramppeja ei ole tullut.

• Pohjoisen Pihlaja

Hei! Täällä yksi paaston yrittäjä lisää. Ensikertalaisena aion yrittää viittä päivää vesipaastolla. Tarkoitus olisi hankkiutua eroon turvotuksesta ja saada puhdas aloitus pysyvään ruokavalion remonttiin. Onko konkareilla mitään neuvoja kuinka selvitä pahimmista sokerihaluista paaston aikana?

• neiti4

Minullakin alkoi nestepaasto su iltama. Olen joskus aikaisemminkin kokeillut näitä. Paino tippunut noin 0,7 kiloa alotuksesta. Puhdistuksena minäkin pidän, kun atsa reistaillut jonkun verran. Yritän selvitä itse viiden päivän ajan ja sitten jatkaa vähän kevyemmällä ruoalla!
      Onko täällä ketään kuka ottaa osaksi suolihuuhtelut ja/tai glauber suolan käytön? Itse kokeilin ensimmäistä kertaa tuota glauber suolaa, ja oli aika karsean makuista ja vaikeaa saada alas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      37
      3219
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      903
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      790
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      704
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      14
      622
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      21
      591
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      570
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      559
    Aihe